Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2014-11-29, 13:15
|
|
|
Szcz napisał/a: | Wlasnie zamontowalem STAGa + wtryski HANA + reduktor TWIN KME (do 400km) + butla 75 l w zapas, zaplacilem 4000 pln (po znizkach kolegi). Co Wy na to ? Jestem Ciekaw jak ten redu TWIN bedzie sie sprawowal. Butla rozblokowana, ze wchodzi 72 litry (negatywnym aspektem rozblokowania jest tylko brak aktywnego plywaka i wskazania ilosci gazu w kontrolkach, jedynie rezerwa) ale mi to wisi bo wiem ile km moge zrobic i zawsze doje go do zera.
Jestem ciekaw czy to prawda, czy mit ,ze instalacja sie uklada i trzeba przyjechac na jakies regulacje po +/- 1000 km ?
Dodam, ze montowalem instalacje w Bydgoszczy u chlopakow z INSTAL GAZu na ul. Glinki - szczerze polecam podejscie do klienta, wszystko konsultowalismy, pelen wachlarz wyboru i dostosowanie do potrzeb klienta. |
też jestem ciekaw jak ten reduktor się sprawuje. ma ktoś jakąś wiedze na jego temat? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-29, 15:14
|
|
|
karol208 napisał/a: | Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km |
Cuda się przecie zdarzają |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-29, 22:36
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | karol208 napisał/a:
Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km
Cuda się przecie zdarzają | -to nie cuda tylko wlasnie karol 208. Nie pisze jednak ile czasu spedzil na strojeniach i czarowaniu tego cudu techniki.
Stefan. |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-11-30, 09:49
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
Apophis napisał/a: | karol208 napisał/a:
Co do sterowników to powiem szczerze że u mnie stagopodobny wytwór wyjeździł w aucie od 2006r + waldemary nie wiem czy były wymieniane, i reduktor gold wymieniałem mu membrany bo puszczał w podciśnienie. Prawie 200tys km
Cuda się przecie zdarzają | -to nie cuda tylko wlasnie karol 208. Nie pisze jednak ile czasu spedzil na strojeniach i czarowaniu tego cudu techniki.
Stefan. |
walteki i 200tys km,. Tyle w temacie żebym nie musiał w reszte wierzyć ...
pisałem o stagu, napisze o Prinisie którego mam teraz . Wtryski Keihin , komputer Prins, reduktora nie pamiętam ( sprawdzę przy okazji ) . Użytkuję od lipca, był już w aucie gdy je kupowałem, generalnie miód na me skołatane serce ! płynnie się przełącza, nie ma zadyszek nie odcina go w dziwnych sytuacjach, no i na bierząco "goni" za mapą benzyny.
Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca
u mnie wygląda to tak :
mogłoby być lepiej ale nie ja zakładałem, pozostaje zrobienie kompensacji |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-30, 12:37
|
|
|
stillbadboy napisał/a: |
walteki i 200tys km,. Tyle w temacie żebym nie musiał w reszte wierzyć ...
|
Tak jak pisałem nie wiem czy miało wymieniane wtryski reszta zgodana z homologacja z montażu.
Świadczy to o tym że sterownik przetrwał kilka ładnych lat i tys km.
Co do Prinsa to jako pierwszy wprowadził on patent na tzw ,,Zimny vag" fakt że było to nic innego jak oszustwo sterownika Pb przez fałszowanie wskazania temp silnika.
Sam u siebie na stagotworze zastosowałem podobne ustrojstwo i nie miałem problemów z przełączaniem na LPG w fazie rozgrzewania.
Co do wtrysków keihin to niestety cena tych wtrysków powala i za zestaw 8szt trzeba zapłacić sporo więcej niż co niektórzy za instalację.
Dla mnie instalacja ma być tania w eksploatacji i w zakupię. Nie zdecydował bym się na instalację droższą niż 4tyś w aucie do 20tys zł.
Dobre i precyzyjne wtryski to jedno ale podać dokładną dawkę LPG w fazie lotnej jest nie mozliwe ze względów innej objętości LPG zależnej od temperatury LPG i skladu LPG.
Niestety ciecz łatwiej dokładniej odmierzyć niż gaz.
Wszystkie sterowniki LPG uśredniają wszystkie parametry wtrysku a czujniki zanim wychwycą np zmianę temp lub ciśnienie (które rzadko jest stabilne) to już jest po fakcie.
Idealna instalka to by była taka która ma stałą temperaturę LPG stałe ciśnienie LPG. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 15:05
|
|
|
karol208 napisał/a: | Nie zdecydował bym się na instalację droższą niż 4tyś w aucie do 20tys zł. |
To Ty bo sam się na tym znasz i sobie zrobisz a ja i wielu innych nie dlatego nie interesują mnie buble które trza non stop poprawiać. Dał bym i 7tyś co się de facto zwróci tez tylko trochę później żeby był spokój.
Prins jest półka dobrych instalek,cena i jakośc wyższa od BRC,nie ma co porównywac do sragów i innych tańszych
Jak ktoś wkłada drogi gaz to znaczy że chce mieć spokój a nie wieczna udrękę |
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 17:23
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | Jak ktoś wkłada drogi gaz to znaczy że chce mieć spokój a nie wieczna udrękę | -Ja bym to ujol inaczej. Pieniadze sa w sumie te same tyle tylko ze w przypadku kiepskiej instalacji placi sie mniej na poczatku a pozniej poznaje wszystkich partaczy w okolicy tracac przy tym spore sumy.
Stefan. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 18:01
|
|
|
Czyli Stefanie płacę raz i mam spokój-to chyba lepsze prawda?? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-11-30, 18:48
|
|
|
stillbadboy napisał/a: | Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca | -normalnie mnie niewiedza ludzi rozwala
ja wiem że wam się wszystko da wmówić
ale kolego dlaczego
http://www.phjacus.pl/R41...408KM-p648.html
masz taki reduktor który nie obrobi takie auta jak twoje
wiem co mówię bo go sam mam
a nie masz takiego
https://www.google.pl/sea...gK&ved=0CC8QsAQ
sory masz dwa |
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-11-30, 19:57
|
|
|
pepi napisał/a: | stillbadboy napisał/a: | Ceny instalki nie znam ale same wtryski są droższe niż cała instalka staga do przeciętnego 4cylindrowca | -normalnie mnie niewiedza ludzi rozwala
ja wiem że wam się wszystko da wmówić
ale kolego dlaczego
http://www.phjacus.pl/R41...408KM-p648.html
masz taki reduktor który nie obrobi takie auta jak twoje
wiem co mówię bo go sam mam
a nie masz takiego
https://www.google.pl/sea...gK&ved=0CC8QsAQ
sory masz dwa |
Sorry pepi ale twoja wypowiedz jest dla mnie nie jasna... |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:07
|
|
|
Ja też bym prosił Kolego pepi, o taka wypowiedź "na moim poziomie". Bo faktycznie głupoty piszesz, albo ja czytać nie potrafię |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:17
|
|
|
Witam!
Apophis napisał/a: | płacę raz i mam spokój-to chyba lepsze prawda?? | - i oto tajemnica sukcesu.Zaplacic raz i nie miec stresu!
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2014-11-30, 20:21
|
|
|
siedzi Gurtner a nie reduktor Prins-a, a on jest za słaby do tej mocy.
Więc twierdzenie, że instalka chodzi super jest troszke przesadzona bynajmniej dla kogoś kto się na tym zna ciut więcej niz kierowca dolewający czesto Pb bo tak musi być.(teoretycznie)
poprawka do 3.7 styknie ale 4.2 nie bardzo czego tyczyla moja powyzsza wypocina |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2014-11-30, 23:09
|
|
|
pepi napisał/a: |
sory masz dwa |
Gdzie on ma 2 reduktory? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2014-12-01, 09:27
|
|
|
hipcio napisał/a: | siedzi Gurtner a nie reduktor Prins-a, a on jest za słaby do tej mocy.
Więc twierdzenie, że instalka chodzi super jest troszke przesadzona bynajmniej dla kogoś kto się na tym zna ciut więcej niz kierowca dolewający czesto Pb bo tak musi być.(teoretycznie)
poprawka do 3.7 styknie ale 4.2 nie bardzo czego tyczyla moja powyzsza wypocina |
włacha mam jeden reduktor i motorownie 3.7
a dla pewności zajrzę dziś pod maskę jaki. |
|
|
|
|
|