Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku  
Autor Wiadomość
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-02-19, 21:43   [inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Witam.
Na Waszym forum zarejestrowany jestem od jakiegos czasu, ale nie udzielalem sie zbyt czesto.
Teraz przypomnialem sobie o Was, bo chcialbym zbadac rynek dla przedswieziecia o ktorym za chwile.

Od 3 lat tuninguje samochody, głównie marki Audi. Od poczatku uwielbialem silniki V8. Zaczeło sie od zamontowania takiego silnika w Audi 90. ABZ, polaczony ze skrzynia od 90quattro zrobil na 1/4mili 12,68. Potem byla cala masa aut klientow, ze swapami rowniez ABZtów (80b4 quattro, 80b2 quatrro, coupe b4 quattro, 80 B4 FWD. Auta mega bezawaryjne, niepsujace sie itp.

Potem przyszła pora na pierwsze doladowane V8 i tak zrodzil sie pomysł na S4 B5 z ABZtem, doladownym kompresorem (400KM/650NM) a do tego jeszcze podtlenkiem azotu (580KM/820NM).
Nastepnie postanowilismy zniszczyc pewne 3,7 40v, ktore to urwalo korbe przy 600KM i 830NM. I potem dlugie, skupulatnie dopracowywanie setupu popularnego AQFa, czyli 4,2 40v z A8 D2, ktory w ostatniej ewolucji legitymował sie moca ~650KM i 750NM. Auto jezdzilo bezawaryjnie, nie psuło sie zupelnie a silnik byl seryjny, nigdy nie rozbierany.
Teraz modyfikujemy ww silnik by osiagal na zwyklym paliwie min. 800KM i 900NM.

I tutaj zmierzam do sedna - wiedza jaka zgromadzilem o tych silnikach pozwala mi dac gwarancje na modyfikacje tych silników na 500KM/600NM.
Pytanie do Was jak byscie zapatrywali sie na oferte uturbienia V8 na 500KM z gwarancja. Cena oscylowała by w granicach 12-14tys zł.
Czy uwazacie ze takie cos moze sie sprzedac?
Moglby byc popyt na takie uturbianie V8?
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-02-19, 22:06   

guzior, no jak dla mnie, sprawa bardzo interesujaca ;) Wiadomo, cena troche odstrasza poczatkowo, ale wiem ile kosztuja graty i robota...sam chetnie wzmocnilbym swojego ABZta, z tym ze nie oscylowalbym w granicach 600km tylko cos w stylu 400/450 i najchetniej bez turbawek tylko na kompresorze... ;) Ale ogolnie rynek jest mysle otwarty, bo malo kto bawi sie w tuning V8, 3mam za Ciebie kciuki z tym interesem ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 22:20   

Sam bym sobie chetnie odłozył takie pieniądze by moje A8 było szybsze ale co z mega mocy jak ASB powie papa?? Masz jakis patent na to by skrzynia nie pierła??
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-02-19, 23:06   

Mam w okolicy skrzyniarza ktory uwaza ze wie co wzmocnic w tych skrzyniach i jak to zrobic. Bede z nim gadał na dniach. Jak cos to 40v przerabiam na manuala sporo taniej niz 32v bo zamach zdejmuje z polki :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-19, 23:38   

guzior, Jesli będziesz miał w ofercie komplexowe wzmocnienie A8 4,2 ABZ o jakieś 100-150KM i w pakiecie ze skrzynią to na pewno ja sie skusze i pieniązki będe na to szykował :) Manualne skrzynie mnie nie interesują-tylko automat ;)
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-02-19, 23:46   

Warto jakbyś pomyślal nad moja eSką to też pewnie bym się skusił. :lol:
Ale tylko kompresor wchodziłby w gre. ;)
 
 
Fiko 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Alfons
Jeżdzę: RS
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 98
Skąd: Leśne Odpadki
Wysłany: 2013-02-20, 00:00   

Po pierwsze, mało kto będzie zainteresowany takimi modyfikacjami. Znajdziesz paru klientów i jestem pewien,że na tym się skończy.
Dwa, imo lepszym rozwiązaniem jest wsadzenie silnika od RS6 C5, oryginalnie zaprojektowanego przez Audi,a nie modyfikowane 4.2 N/A przez tunera. Nie ma się co oszukiwać, ori zawsze będzie lepsze od własnej roboty.

Jak dla mnie, to to wszystko ładnie wygląda na papierku. Piszesz o bezawaryjności,ale nie możesz jej zagwarantować w innych silnikach? Bo ile jest takich z mocą 450+, które dobrze żyją?
 
 
MARCINSOBI 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 119
Skąd: Police
Wysłany: 2013-02-20, 08:48   

jezeli ta cena 12-14 tys bylaby lacznie ze wzmocnieniem skrzyni ASB, to ja bym sie pisal na taka modyfikacje (mam silnik AQH)
_________________
Marcin
 
 
guzior 
Moje A8


Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5b manual
Zasilanie: PB
Imię: Bartek
Jeżdzę: Audi 90 4.2 V8
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 59
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-02-20, 08:57   

Fiko, przecież napisałem że daje gwarancje na papierze, wystawiona przez moja firmę, że z silnikiem o mocy 500koni absolutnie nic się nie stanie.

a swap RSa jest bez sensu, już nie mówiąc o identycznej technologii wytworzenia części i materiału na nie, to jeszcze te silniki się nieczym nie różnią poza tlokami, które w takim np. aqfie są równie pancerne tylko doprezone.
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-20, 13:04   

Ile kolego tej gwarancji dajesz?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-02-20, 13:13   

Kolego guzior, a co powiesz na bi-turbo do 4.2V8 z D3 czyli motor BFM ??

Noi jak z elektroniką?... bo D3 jest nią strasznie naćkane a nie ukrywam, że robiąc bi-turbo chciałbym nie namieszać zbyt wiele z elektronice...
chciałbym wciąż mieć możliwość diagnostyki VCDS-em tylko nie wiem jak by wyglądała diagnostyka konkretnie układu napędowego (silnika, skrzyni) i czy nie sypałoby to całą masą błędów i czy fabryczne sterowniki by nie zwariowały :shock:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-20, 13:19   

FOSS, Twoj pomysł może rozwiązac problemy posiadaczy S8 D3 ;-)
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2013-02-20, 21:21   

Napisz więcej konkretów na temat wytrzymałości ASB a będziesz miał kolejnego klienta.

Są gdzieś w sieci informacje na temat Twoich projektów? Gdzie masz zakład i jak nazywa się ta firma?
_________________

 
 
lubelak 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2 pre-fl
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 42
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-20, 21:34   

moim zdaniem cena 12-14 tysięcy za kompletną przeróbkę z gwarancją i zwiększenie mocy o prawie 200 koni to naprawdę przyzwoicie. Tylko właśnie ciekawe jak kwestia skrzyni biegów... A droga zabawa przekładka na manual 4.2 32v :) ? Druga sprawa silniki 32v też są tak wytrzymałe czy raczej tylko 5v/cyl?

A co z tylnym dyfrem i ze skrzynią manualną? Moc rzędu 500 koni nie zmieli ich?
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2013-02-20, 21:38   

Tu ktoś zadawał podobne pytanie, tylko troszkę stare. Koszt przeróbki na manuala około 6 tys, ja niedługo będę zmieniał! Czekam żeby mi się automat popsuł ale jakoś się nie chce popsuć, więc będzie na sprzedaż! http://www.racingforum.pl...pic=46166&st=20
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.