Autor |
Wiadomość |
Plewis
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: manualna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D2
Wiek: 42 Dołączył: 19 Mar 2014 Posty: 96 Skąd: PL
|
Wysłany: 2016-09-27, 20:55
|
|
|
Apophis napisał/a: | przyrosty że żope urywa | faktycznie godne przemyslenia haha +40kunia za 20tys? super mody... |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2016-09-28, 23:37
|
|
|
Nie koniecznie to co doczytasz z ecu to asm , wszystko zależy od architektury, mogli zaprojektować własne urządzenia, choć w co wątpie bo po co wyważać otwarte drzwi. To co odczytasz z rejestrów ecu to będzie chinski pomieszany z jezykiem majów i czerwców . Jesteś w stanie to odczytać i przeanalizować o ile będzie to dla Ciebie zrozumiałe (architektura), ale ile czasu to Ci zajmie to nie pytaj. Kodu jako takiego w samochodzie nie ma, ale na pewno to on istnieje i podejrzewam, że jest to znany język z napisanymi oddzielnie bibliotekami. Nie wierze, że w 2000 roku by trzaskali softy w czystym asm. Od dawien dawna jak kupujesz czystą elektronikę to zawsze jest programowalna pochodną C
ecu jest programowany od razu językiem wynikowym (zrozumiałym dla CPU).
Oczywiście wszystkie modyfikacje są robione na zasadzie podmiany sygnałów, innego sposobu (prostszego) nie ma. I pytanie jest o jakość takich modyfikacji. Gdyż jeżeli powstanie sytuacja (sygnałowa), która nie została przewidziana to jesteś w dupie . I to jest ten minus kiedy nie masz wglądu do kodu nie wiesz jak auto (ECU i inna elektronika) się zachowa. Zasada automatyki jest taka układ musi być stabilny i to jest najważniejsze, a niestety tunerzy nie wszystko wiedzą i nie są w stanie niektórych sytuacji przewidzieć ponieważ nie wiedzą o wszystkich jakie mogą zaistnieć.
NIe ukrywam, że zaciekawił mnie ten temat i chętnie bym w ten jezyk majow spojrzał |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-10-20, 21:58
|
|
|
Konkluzja jak zwykle, tuning nie jest opłacalny, chyba ze dla tunera.
I jeszcze nawiążę do dyskusji o nowych technologiach, seryjnych sterownikach, w grupie VAG jak Genowefa Garage nie ogarnie tematu to nikt nie ogarnie. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-10-20, 22:16
|
|
|
olozwirski napisał/a: | I jeszcze nawiążę do dyskusji o nowych technologiach, seryjnych sterownikach, w grupie VAG jak Genowefa Garage nie ogarnie tematu to nikt nie ogarnie. |
hmmm... SPORTMILE ?? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-10-21, 20:46
|
|
|
Moge tylko napisać ze podtrzymuje to co napisałem powyżej. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2016-10-21, 21:16
|
|
|
olozwirski napisał/a: | Konkluzja jak zwykle, tuning nie jest opłacalny, chyba ze dla tunera.
I jeszcze nawiążę do dyskusji o nowych technologiach, seryjnych sterownikach, w grupie VAG jak Genowefa Garage nie ogarnie tematu to nikt nie ogarnie. |
Ha ha - no na pewno tylko "Genowefa" jest w PL i to tylko ona ogaryna takie rzeczy, bez jaj - tam to tylko projekt - Cordoba - jest na plus. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-22, 13:08
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | tam to tylko projekt - Cordoba - jest na plus. |
I w cholere innych udanych nawet mój. Także nie wiem czy sa inni ale Genowefa i jej własciciel jest jednym z najlepszych tunerów-majstrów jakich znam. |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-10-22, 21:12
|
|
|
Apophis, masz już wystrojone auto do końca?
Temat ślizgającego sprzęgła załatwiony? |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-23, 11:12
|
|
|
Sprzęglo sie nie ślizga jak nie uzywam auta w trybie agresywnym sportowym. Jak chce strzelać spod świateł to musze dać mocniejsze po prostu.
Softa jeszcze nie ogarnałem bo nie mam czasu jechac pól polski dlatego czekam aż kumpel tu bliżej bedzie miał ogarniętego kompa i dostroimy. |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-10-23, 11:31
|
|
|
Apophis, czyli ten twój projekt, swap już też trochę trwa
Co do sprzęgła, to radzę tam zajrzeć bo masz coś zyebane.
Kto obijał tarczę kewlarem?Docisk też wysyłałeś razem z tarczą?
Dziwi mnie to, że u mnie daje radę przy 400hp i 550Nm a nie jeżdżę jak emeryt
To co ma u Ciebie do przeniesienia to nic innego jak seriia w S4B5.
Kewlar spokojnie starcza na 550Nm. U Ciebie pewnie jest z 200Nm mniej. |
_________________ 390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-23, 11:47
|
|
|
Nie trwa bo autem zrobiłem już z 15tyś km albo lepiej. Dawałem docisk z tarczą i niestety seryjne sprzegiełko z rs4 jest slabe co z tego że w rsce daje rade jakoś(3-4 strzały i do wymiany) jak u mnie jest większa masa auta. Rozpytywałem o opinie posiadaczy rsek kazdy mowi to samo. Jesli mu wbije strzała z 5tys obr to nie ma bata że sie nie uslizgnie
Przestudiowałem juz ten temat i do NOSa bedzie trza mocniejsze i takie sa bez problemu. Ale do dalszych modów trza najpierw hajsu miec potem bede myslał.
Soft to nie jest kłopot ja sie do innej charakterystyki pracy pedału gazu przyzwyczaiłem i nawet moja zona bez problemu sobie radzi z autem.
Zrobie przy okazji mam juz wsio tylko trza mi dostep do kompa z programem i chwile czasu |
|
|
|
|
emil
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 2.7
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6 2.7 ARE
Wiek: 41 Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 76 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-10-23, 12:26
|
|
|
Apophis, nadal nie napisałeś kto robił sprzęgło? Ile zapłaciłem za obicie kewlarem?
Zapewne pytałeś się właścicieli pomodzonych RS4 na 500+ i 600Nm+ wtedy się zgodzę że ma prawo nie dać rady.
Większość pomodzonych S4 lata na takim sprzęgle.
Nie raz strzelam , nie raz dostawała ostre baty.
Sprzęgło ma się dobrze Do tej mocy jest idealne.
Ale z tą mocą co masz teraz ,to jak spacer z dzieckiem.
Tak z ciekawości ile waży twoja A8?
Ps. Ztymi 3-4 strzłami to poleciałeś i to grubo |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-23, 18:27
|
|
|
Qrde nie pamietam tej firmy to z Łodzi było chyba. Mi się juz myli bo miałem kilku podwykonawców heheh. Pytałem włascicieli seryjnych i kazdy mówił że sie sypia szybko jak lubisz postrzelać. Ile wazy ósemka? Ze mna spokojnie ma 1800.
ja 2x strzeliłem i miało uslizg ze 3 razy robiłem agresywna redukcje i łapało uslizg zapaszek był ale na normalnej jeździe sie to nie odbiło wcale-lata ok.
Wyczaiłem juz że jak chce gwałtownie ruszyc to musze złapac obroty momentu a nie za dużo ani za mało i jest wystart bez poslizgu.
Ale ok to nie temat o moim swapie ten jest gdzie indziej |
|
|
|
|
|