|
Autor |
Wiadomość |
desperat
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2010-04-06, 23:14 [D2 94 4.2PB/LPG
] Faluje i gaśnie
|
|
|
witam mam straszny problem mam nadzieje ze mi pomozecie otoz jestem posiadaczem od niedawna a8 i to dumnym lecz problem mam otoz faluja mi obroty gdy odpalam jest wszystko cacy no oprocz odpalania bo z tyl tez maly problem ale chodzi mi o to ze gdy podjade do kzyzówki i z niej rusze po czym kolejne hamowanie silnik gasnie niekiedy udaje mu sie wytrzymac kilka minut ale w konsekwencji i tak zgasnie obroty mu tak spadaja ze nie wiem co sie dzieje albo tez niekiedy dochodza do 4 tys po czym spadaja na 600 i połniej znów w dól az zgaśnie wymienilem wszystko co mozliwe cewki silniczek krokowy czujnik ssania kable dalem elekjtrykowi do zrboienia i zrobil lecz nadal nic wymienilem pompe paliwa i rowniez nic juz myslalem ze komputer ale po zamontowaniu i dostosowaniu innego robi identycznie tak samo prosze o pomoc bo juz jestem zdesperowany a mechanik rozkłada rece i nie wie co jest mojej pieknej |
_________________ ;p |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-04-06, 23:16
|
|
|
Po pierwsze-Dział "Przedstaw się"
Po drugie-VAG |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
desperat
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2010-04-06, 23:19
|
|
|
witam Adam z tej strony a vag nawet na serwisie nic nie pokazuje
[ Dodano: 2010-04-07, 00:20 ]
jedni mówia ze to cos z elektronika a inni ze z silnikiem |
_________________ ;p |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-07, 10:20
|
|
|
kolego jesli te wymiany nie pomogly a VAG nic nie pokazuje to nasuwa mi sie pytanie: czy czasem te objawy nie powstaly po odlaczeniu zasilania czyli akumulatora? Zakladam,ze powietrza nigdzie nie lapie?
[ Dodano: 2010-04-07, 11:21 ]
wyglada tak jakby sterowniki powariowaly. Reset byl robiony?
[ Dodano: 2010-04-07, 11:24 ]
pali od strzala czy wystepuja problemy? Nie napisales tez czy jest to na gazie czy tylko na pb |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-07, 14:05
|
|
|
w moim a8 przypadku tez sie tak dzialo lecz silnik mi nie gasl tylko czasmi obroty byly za niskie ok 500 na biegu jalowym ze az trzeslo autem, wymienilem olej na pelny syntetyk oraz filtr oleju i jak reka odjal zero problemow silnuik chodzi rowniutko, lecz mysle ze w twoim przypadku jest cos nie tak z instalacja gazowa jesli na niej jezdzisz, malem kiedys busa vw LT na gazie i bylo dokladnie to samo falowaly obroty i silnik gasl, pwodem byl nieszczelny doplyw powetrza oraz zle wyregulowana instalcja tzwn zle dobrana mieszanka. |
|
|
|
|
desperat
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: a8
Wiek: 37 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 3 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2010-04-08, 22:11
|
|
|
witam i dziekuje ze choc na tym forum znalazlem ludzi z inteligencja a wiec na gazie jak i na benzynie reaguje tak samo kalibracja gazu byla robiona miał okres co mu sie rozładował akumulator lecz mechanik cos o resecie gadał a co do odpalania to musze go zaciągnąc 2 lub 3 razy zanim zacznie gadac kiedys czytałem o podcisnieniu i nie jestem pewien czy to moze miec cos wspolnego czy tylko do tempomatu jest potrzebne naprawde rece mi opadaja ale tak mi zalezy na autku ze chociaz miałbym całego wybebeszyc i zamówic nowe okablowanie oraz jednostke napedowa zrobiłbym to lecz to sa kaszty wiec jesli mozecie podzielcie sie jeszcze waszymi sugestiami pozdrawiam |
_________________ ;p |
|
|
|
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-04-09, 01:39
|
|
|
Kolego proponuje na poczatek odpiac klemy na kilkanascie minut a po podlaczeniu odpalic auto i pozostawic na wolnych obrotach do nagrzania sie, byc moze po ponownym nastawieniu komputera usterka ustapi. To co opisales moglo wystapic po rozladowaniu aku a po odpaleniu auto dostalo odrazu w pedal i komputer zwariowal. Zrob to i napisz co sie dzieje po tym zabiegu |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |