Autor |
Wiadomość |
zaworek3
Użytkownik
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8
Wiek: 42 Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 4 Skąd: Skwierzyna
|
Wysłany: 2011-06-22, 13:15
|
|
|
wymieniłem pompę dobrą na dobrą!przy 1/4 baku auto nie odpala.na liczniku komputer pokazuje(oczywiscie przy zatankowaniu na full)paliwa na 450km a powinien na 900km,co jest teraz grane? |
_________________ Zaworek |
|
|
|
|
|
|
|
Janek
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartosz
Jeżdzę: A8
Wiek: 39 Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 16 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-06-22, 14:28
|
|
|
zaworek3, żle ją zamontowałeś |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-22, 15:21
|
|
|
Pompa ma problem z zaciągnięciem paliwa do kosza. Mogłeś choć trochę podlać paliwa do kosza. Czy teraz po zatankowaniu na ful też nie chce zapalić? |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
zaworek3
Użytkownik
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Wojciech
Jeżdzę: A8
Wiek: 42 Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 4 Skąd: Skwierzyna
|
Wysłany: 2011-06-27, 14:18
|
|
|
wszytko fajnie pięknie tyle, że to robił mechanik z tego co widzę jakaś sierota.Kwestia jest tego typu że przy full baku komputer pokazuje 450 do przejechania a powinien 900km.ja staneła mi na trasie było paliwa na 250km i 1/4 baku dolałem z tego co pamietam około 13l było pół baku i odpaliła dojechałem.u mechanika okazało się że w prwej komorze jest full paliwa a w lewej sachara. ni i czemu ten licznik tak wskazuje jak by widział ze jest tylko pół baku help mee |
_________________ Zaworek |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-27, 20:28
|
|
|
Myślę, że na prawdę musiała być to sierota. Spróbuj wymontować sam czujnik który znajduje się w koszu pompy może ktoś składając spieprzył ten czujnik. Jest tam bardzo delikatna sprężynka i może ją uszkodził. W drugiej komorze znajduje się pływak który steruje chyba przelewem i ciekawe czy daje impuls na pompę. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
jaano
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 84 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2011-08-04, 21:09
|
|
|
nie koniecznie - układ paliwowy w naszej A8 jest dość skomplikowany i w każdej komorze jest pływak - więc w jednej - podejżewam w lewej masz mało paliwa albo zabrudzony czujnik położenia pływaka.. i obstawiam na jakąś nieszczelność całości..
choć sam na innym forum też napisałem instrukcję wymiany pompy to zaś po 2 latach mam ten sam problem..
i tu pytanie do wymieniających pompy - czy wymienialiście wszystkie uszczelki?
czy chociaż tą z kosza? - którą uważałem dotąd za najistotniejszą...
sam teraz wyciągałem pompę (a wcześniej pełny zbiornik gazu 85l... kótry mam w tym miejscu). Już 3 raz będę wyciągał całość - kupiłem uszczelkę odpowiadającą oryginałowi i ..po dolaniu paliwa pochodziło autko i zdechło na niedużej ilości paliwa w baku.. potem zaś miałem powietrze w przewodach paliwowych - więc znowu zaciągało powietrze, założyłem troche szerszą uszczelkę, więc myślałem że bedzie dużo lepiej - ale autko po nocy odpaliło i zaś zdechło po chwili.. więc nadal coś nie gra.. wymienie jeszcze uszczelkę na nyplu - może już też jest wyjechana i zostaje ew. uszczelka na dole w miejscu skręcania kosza - ale ta to już chyba tylko w ASO..
pozatym auto chodziło równo, pompę słychać, chodzi równo i tylko głośniej jak się powietrzem zaciąga.. - więc to tylko problem kosza..
jakieś pomysły?
w między czasie znalazłem wcześniej zamieszczony filmik przez tomekzabrze http://www.youtube.com/wa...feature=related
gość o ile dobrze rozumie zaleca mimo wszystko wymienić wszystkie uszczelki... tylko komplet nieźle kosztuje..
jeszcze oglądne tą dolną uszczelkę, wymienię tą małą i może będzie OK.. ;(((
[ Dodano: 2011-08-09, 18:42 ]
ma ktoś jakieś wieksze doświadczenia z tą wymianą?
czy wszyscy wymieniają komplet uszczelek?
dalej mi gaśnie i zapowietrza się... brak mi pomysłów..
dziś rozkręcałem wszystko od nowa i mocniej ściągnąłem śrubą całość i wydaje się że to pomogło - zobaczę jak będzie rano.. ale na razie wchodzi na obroty bez problemu..
[ Dodano: 2011-08-10, 14:34 ]
Chyba już wszystko w porzadku, dokrecilem śrubę mocującą mocniej obawiając się trzasku plastiku ale chyba teraz trzyma, bo auto pali, więc jak dalej pojdzie to temat tymczasowo zamknięty |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-21, 16:05
|
|
|
Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-09-21, 17:32
|
|
|
riki76 napisał/a: | Przy wymianie pompy paliwa chciałbym wymienić wszystkie te oringi, uszczelki co są w koszu, skąd je dostać czy można kupić gdzieś w komplecie czy szukać pojedyńczo....? |
taki zestaw tylko serwis ztego co pamietam jakies 360zl kpl. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-22, 09:38
|
|
|
o rzesz ... :shock: , a nie idzie dopasować przecież takie oringi luzem to parę groszy kosztują tylko trzeba znać rozmiary a bez rozebrania kosza to pewnie się człowiek nie dowie.... :mrgreen: |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-09-22, 10:20
|
|
|
riki76 napisał/a: | a nie idzie dopasować |
najlepiej na wzór i podjechać do sklepu rolniczego , gdzie mają wszystko do traktorów , dopasujesz tam takie oringi na 99%
kiedyś miałem opla omegę i szukałem oringów do wtrysków , w oplu krzyknęli mi 96 zł za 8 oringów . A przypadkiem zajechałem do sklepu rolniczego i koleś znalazł identyczne za 80gr/szt :shock:
tylko musisz mieć na wzór. |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-22, 15:17
|
|
|
Dzisiaj zaglądnęłem do bagażnika na pompę i ku mojemu zdziwieniu cały kosz jest tak skręcony że znaki które mają pomóc w złożeniu nie zbiegaja się tak samo jest na tym czujniku z lewej strony, czy to jest dopuszczalne czy ktoś wcześniej źle to poskładał??? Foto w załączeniu
CZUJNIK POZIOMU PALIWA
POMPA PALIWA
|
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|