Autor |
Wiadomość |
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-23, 09:32
|
|
|
no tak ale czy te znaki muszą pokrywać się idealnie w lini czy te 5mm nie robią różnicy? no i przydały by się jakieś foto z rozbierania tego czujnika po lewej... |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-09-25, 05:59
|
|
|
Po lewej stronie zbiornika nie ma co opisywać. Po prostu pływak z drutem i bańką na jego końcu. Nie pamiętam dokładnie jak było u mnie ale raczej znaki się pokrywały. nikt nie robił by znaków a potem się do nich nie stosował. Pompa na 100% była robiona bo nawet sam zacisk na rurce o tym świadczy. Powinien być zaciskany, a nie na śrubę. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-09-25, 22:31
|
|
|
Czyli ktoś lipe odstawił ze składaniem bo jak na mój gust to jeżeli znaki się nie pokrywają to też jest nie trafione tą rurką na swoje miejsce. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-07, 22:24
|
|
|
odgrzeje troche temat. ma może ktos pomierzone te oringi wszystkie?
przy ostatniej wymianie pompy rozwalił mi się ten najwiekszy i chcialbym go wymienić na cały.
jak ktoś ma wymiary to prosiłbym o podanie.
jeszcze jedno, czy wyciagajac pływak z lewej strony dojrze lub wymacam jak wkładam pompe? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
guslaw [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-31, 13:20
|
|
|
witam, czy moze mi ktos powiedziec jakie ma zadanie ta dluga sruba ma okolo 30 cm , ja ja wykrecilem i sciagnalemokolo 50 litrow paliwa a w zbiorniku zostalo okolo 30 litrow i na wskazniku tak pokazuje ale pompa nie podaje paliwa, pracuje to slychac ale jak jeszcze raz wykrecilem ta srube to tam juz nie bylo paliwa, tak jak czytam to sa 2 komory, pytanie jest takie co ta sruba tam robi jakie ma zadanie ,wg tych rysunkow co widzialem to podtrzymuje ta ten plastik pod pompa/ koszem, nie wiem dokladnie , czy po zalaniu paliwa wszystko wroci do normy , GG 6811019 |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-31, 15:11
|
|
|
Kolego guslaw, pisanie na forum należy rozpocząć od tego działu:
http://www.a8team.pl/przy...2340.htm#101080
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331 |
Ostatnio zmieniony przez Simone331 2014-03-29, 18:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-28, 19:04
|
|
|
Unknown napisał/a: | odgrzeje troche temat. ma może ktos pomierzone te oringi wszystkie?
przy ostatniej wymianie pompy rozwalił mi się ten najwiekszy i chcialbym go wymienić na cały.
jak ktoś ma wymiary to prosiłbym o podanie.
jeszcze jedno, czy wyciagajac pływak z lewej strony dojrze lub wymacam jak wkładam pompe? |
Ciekawi mnie odpowiedź na pytanie w ostatnim zdaniu. Sądzę że autor pytania miał na myśli kosz z pompą w prawej komorze zbiornika |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-28, 19:13
|
|
|
Po lewej stronie baku jest sam pływak, wyciągając go i tak nie zobaczysz co się dzieje z prawej strony. Składałem ostatnio pompę i za pierwszym razem zaskoczyła w swoje miejsce. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-29, 17:34
|
|
|
Dwie godziny już siedzę w bagażniku i nie mogę trafić. <jezu> |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-03-29, 18:00
|
|
|
Kosz ma być wsunięty i być podniesiony 30-40mm następnie pod króćcem masz taki trójkąt, musi się zgrać z trójkątem na baku. Mają być naprzeciwko siebie.. Opuszczasz powolutku kosz delikatnie i wyczuwasz czy wskoczył w swoje miejsce. Mi się udało za 1 strzałem, powolutku i z wyczuciem. Foto podglądowe
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-29, 21:01
|
|
|
Kosz ma być wsunięty i być podniesiony 30-40mm następnie pod króćcem masz taki trójkąt, musi się zgrać z trójkątem na baku. Mają być naprzeciwko siebie.. Opuszczasz powolutku kosz delikatnie i wyczuwasz czy wskoczył w swoje miejsce. Mi się udało za 1 strzałem, powolutku i z wyczuciem. Foto podglądowe
Zmontowałem całe ustrojstwo tak jak chyba być powinno. Znaczki się zgadzają i pomimo tego że na wskaźniku paliwa pokazuje jedną kreskę poniżej połowy zbiornika auto nie gada.
Po wlaniu 5 L paliwa działa.
po jakim czasie jak wypali te 5 L gaśnie .
O co biega? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-04-03, 19:34
|
|
|
Nie mogę sobie z tym poradzić. |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-18, 17:18
|
|
|
No i mnie dziś dopadło. Pompka była po przebiegu 370tys wygląda jak na fotce. Rozebrałem pompkę żeby zobaczyć jak wygląda, poniżej fotki. Nie wygląda najgorzej, jak by równo się szczotki ścierały pewnie by jeszcze pohulała. Włożyłem nową pompę miałem prawie pół baku silnik odpalał na chwilę i gasł, podczas odpalania przytrzymałem pedał i chodził na wyższych obrotach. Gdy tylko puściłem gaz to silniki mi gasł. Zalałem ponad pół baku i było tak samo, trochę przytrzymałem na gazie i zaczął chodzić normalnie i odpalać. Mam nadzieję że poniżej pół baku będzie mi Audi paliła.
|
|
|
|
|
BAU
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roman
Jeżdzę: A8 D2 Quatro
Wiek: 69 Dołączył: 27 Mar 2014 Posty: 72 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-11, 20:05
|
|
|
Troszkę odświeżę
Szukam już dłuższy czas.
Ktoś ma rozmiary tych nieszczęsnych oringów które trzeba wymienić? |
_________________ Pozdrawiam. Roman |
|
|
|
|
|
|
|
wiciu3001
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 30 Sty 2014 Posty: 52 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2014-11-25, 21:36
|
|
|
Koledzy podepne sie do tematu bez sensu zakladac nowy.
Mianowice kupilem autko w Styczniu zadnych problemow nie bylo autko kupilem z pelnym bakiem w aucie jest rowniez LPG. Caly czas dolewalem niunie do pelna az do teraz paliwa mam ponizej polwy i na zimnym pali na dotyk problem pojawia sie po rozgrzaniu i postoju kiedy chce ponownie odpalic auto kreci ale nie zapala kiedy ostygnie odpala na dotyk problem polega na PB....
Czy to wina niskiego poziomu paliwa zwiazanego z pompa czy czujnika temp???
Prosze o jakies sugestie |
|
|
|
|
|