Autor |
Wiadomość |
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 54 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2024-03-24, 05:02
|
|
|
Odkopię starocia.
Czy w 40V jest wystarczające dojście do wszystkich zaworów celem wymiany uszczelniaczy?
Czy w porównaniu do ABH napotkam jakieś istotne utrudnienia?
[ Dodano: 2024-05-10, 18:50 ]
To ja odpowiem. Żeby wymienić uszczelniacze wydechowe 3, 4, 7 i 8 cylindra to dobrze jest mieć jakieś kątowe szczypce do wyciągania starych uszczelniaczy i jakiś inny klucz do ściskania sprężyn niż standardowo dostępne dźwignie. Niestety, głowice są blisko mocowania mcpersonów i trzeba sporo zachodu, aby uszarpać się z tymi uszczelniaczami.
Dodam, że na prawej głowicy (cyl. 1-4) zrobiłem wszystkie uszczelniacze, ale na 7 cyl. już tylko jeden wydechowy, a na 8 żaden (ssące nie stanowią problemu). Odpuściłem, bo za dużo nerwów kosztowała mnie pierwsza głowica. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |