Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-04, 18:22
|
|
|
I było tak jak myślałem urwany był bolec.
I co za tym idzie ( silnik do góry, ława w dół , dwie miski w dół i dorabianie bolca) na koniec skręcanie i ustawianie rozrządu plus wymiana łańcuszków ( stare luz ok. 5mm a nowe napięte jak struna filmik https://www.youtube.com/w...ture=youtu.be). Dzięki wszystkim za różne info.
"nie bierzcie nigdy pod uwagę znaku na kole pasowym w 100% , do kanału i na kole zamachowym będzie 100% pewność) |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-08, 15:41
|
|
|
Chłopaki ma problem z kołem pasowym , po wymianie łańcuszków wałki dostały trochę oporu i rozrząd był rozpinany , po spięciu rolki zaczęły grzechotać i tak na prawdę wszystkie części rozrządu strasznie spracowane, firma rolek to INA 70000 przejechały i już do śmieci. Wracając do problemu nie mogę odkręcić koła pasowego jak je zblokować? Na kole zamachowym się trochę boję żeby nie połamać obudowy.
I czy taki zestaw jest OK?
http://allegro.pl/rozrzad...4053576256.html
niby istnieje taka blokada 3197 http://www.audipages.com/...toolrental.html
ale jakie ma wymiary to nie wiem |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-04-09, 12:30
|
|
|
Blokuj na kole zamachowym ale nie od dołu (tam gdzie idą 2 śrubki do przykręcenia miski).
Masz okienko w obudowie skrzyni (przed konwerterem).
Złapać ząb napędu rozrusznika należy to zrobić właściwie (nie kawałek zęba, tylko cały).
Przygotowane mam narzędzie zrobione z płaskiego przecinaka.
Mimo, że śruba jest nieźle dowalona to moment na kole jest w granicach 60-80Nm.
Różnica średnic jest duża między śrubą a zębami na kole.
Okienko masz nad czujnikiem położenia wału (zasłania go częściowo osłonka blaszana).
Znam przypadki, że odkręcają ludzie te śruby zapierając o ziemię przedłużkę i kręcą rozrusznikiem... |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-04-09, 15:10
|
|
|
Zaparcie przedłużki nic nie dało , staram sie dorobić blokadę na koło pasowe (rura średnicy 62mm i dwa wycięcia w niej na szer 17mm i głębokie na 40mm) coś w rodzaju oryginalnego przyrządu . A ta klapka jest po lewej stronie skrzyni czy po prawej?? i pewnie bez kanału bedzie ciężko
O temiejsce chodzi??
|
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-04-12, 22:05
|
|
|
Nie niby tylko istnieje naprawdę - miałem to w ręku i właśnie jej używałem do odkręcenia tej śruby.
Do blokady potrzebny też klucz.... ¾ cala albo calowy.... i dłuuuuuuuga przedłużka, tak ze 2 metry |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|