Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-02-01, 14:24
|
|
|
Zimmermann nie produkuje 345mm do s8
Te od A4, Q5 itp są 8mm (lub 13mm zależnie od modelu) płytsze i zacisk może obcierać o ramiona felgi.
Ale faktycznie, jak martinez1980 już i tak wymienia tarcze i klocki, to koszta wychodzą mniejsze |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-02-01, 15:27
|
|
|
gtfan, wiem z autopsji że można założyć te tarcze pod zaciski brembo 4-ro i 6-cio tłoczkowe, jak to się ma do oryginalnych bremobo S8 (nie wiem czy czymś różnią się) nie mam pojęcia i tutaj ręki nie dam uciąć |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-02-01, 16:45
|
|
|
sebos17, już Ci wyjaśniam. Tarcze od A8/S8 mają wysokość 59,5mm np. te (nie ma znaczenia, że to 314mm)
http://moto.allegro.pl/ta...2064885593.html
Tarcze 345mm od Q5 mają wysokość 52mm np. te
http://moto.allegro.pl/ta...2034184516.html
czyli rotor tarczy znajduje się 8mm bliżej ramion felgi. I o te 8mm trzeba przesunąć zacisk. Dorabiając odpowiedni adapter do zacisków można je (tarcze Q5) założyć do A8 bez problemu. Tylko nie wiem czy te 8mm różnicy nie będzie powodować zawadzania zacisku o felgę.
Jak będę miał czas to pomierzę ile tam miejsca zostaje. |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-02-01, 19:12
|
|
|
gtfan, spoko wszystko rozumiem, chodzi tylko o to że dorabiając już adaptery to można zrobić takie aby pasowały pod tańsze i sprawdzone tarcze
Swoją drogą, gdzie dorabiasz adaptery? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-02-01, 22:05
|
|
|
Spoko, jeśli po pomierzeniu wyjdzie, że można bez problemu wsadzić płytsze tarcze i nic nie będzie zaczepiać, to wybiorę te z Q5
Co do adapterów to jeszcze nie wiem. Jak skompletuję wszystkie graty, to spróbuję tu:
http://www.womet.lublin.p...zowanie_cnc.htm |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-02-02, 10:17
|
|
|
gtfan, jak już coś będziesz zamawiał odezwij się do mnie na PW może dwa komplety od razu zrobią to będzie taniej ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-02-02, 14:23
|
|
|
Ok. Nie ma problemu |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-13, 21:13
|
|
|
gtfan dorobiłeś te adaptery? sam się przymierzam do takiej operacji i jestem ciekawy czy pchnąłeś temat :-> |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-13, 21:55
|
|
|
Adaptery aktualnie są w produkcji. W przeciągu 2 tygodni powinienem mieć je u siebie. Pozostanie tylko przewody hamulcowe dorobić i myślę, że do maja będę już śmigał na brembo :-D
Tarczę wybrałem 347mm z A6 C6. Od oryginalnej z S8 różni się tylko 2mm większą średnicą - reszta wymiarów taka sama, a jest dużo większy wybór zamienników w sensownych pieniądzach. |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-03-13, 22:51
|
|
|
O kurcze, a robisz od razu dwa komplety także dla sebos17? Bo ja także jestem chętny na jeden komplet adapterów :-o |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2012-03-14, 06:55
|
|
|
Mucholejkolator napisał/a: | O kurcze, a robisz od razu dwa komplety także dla sebos17? Bo ja także jestem chętny na jeden komplet adapterów :-o |
Ja na razie nie zdecydowałem się ponieważ nie mam jeszcze zacisków, a planuję wejść w zaciski 6-cio tłoczkowe i nie wiem czy nie trzeba będzie dorobić innych adapterów do nich... |
_________________
|
|
|
|
|
|