Autor |
Wiadomość |
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 14:47
|
|
|
wczesniej nie patrzyłem bo temperatura leżała wymieniłem rozrząd kpl + termostat i zaczeło sie
temp wody na kompie dochodzi do 100 stopni ale płynu łyknąć nie chce
czy jest możliwosć że chłodnica jest zamulona ?? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:13
|
|
|
pompa była wymieniana ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:13
|
|
|
tak pompa nowa |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:15
|
|
|
chłodnica nic a nic nie robi się gorąca ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:16
|
|
|
robi się tylko od górnego węża
mniejsze pół chłodnicy a jak załączy się wentylator to robi moment
się zimna |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:31
|
|
|
przed chwila wrzuciłem nowy termostat czyli zmieniłem z nowego na nowy i dalej jest tak samo |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:31
|
|
|
Jeszcze jest jedna rzecz, korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymień go, nowy kosztuje kilkanaście złotych.
Może nie trzyma ciśnienia w układzie i na to wygląda.
Przy w pełni nagrzanym układzie węże powinny być twarde od ciśnienia w układzie.
Układ ciśnieniowo zamknięty będzie trzymał niższą temperaturę |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-04-01, 15:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:32
|
|
|
spróbuje jutro zlać płyn i zalać go tak jak mówicie mam prośbę jakaś dokładniejsza instrukcja do tego zalewania jest ??
w sumie ciśnienia w układzie niema żadnego to fakt bo jak zakręcę go i po 5ciu minutach chcę odgręcić niema tego specyficznego pssss |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:36
|
|
|
ahmar napisał/a: | w sumie ciśnienia w układzie niema żadnego to fakt bo jak zakręcę go i po 5ciu minutach chcę odgręcić niema tego specyficznego pssss |
Tadaaaaaaaam
Po zagrzaniu pełnego układu powinno być słychać syknięcie. A skoro silnik pracował wystarczająco długo to już zdołał wytworzyć ciśnienie.
Zmieniaj korek |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:37
|
|
|
ok dam znać jutro |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 15:56
|
|
|
żeby nie był na rozrządzie nawet bym się nie zastanawiał teraz jestem pewny ze jest sprawny także zostawiam go na stałe |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-01, 17:35
|
|
|
Cytat: | ale prawdopodobnie jest tak że termostat otwierając się przepycha gorący płyn do chłodnicy |
Erni termostat w V8 wpuszcza nie wypuszcza z silnika. Ale tu V6 i jest inaczej? <niewiem> |
Ostatnio zmieniony przez Gość 2015-04-01, 20:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-01, 20:25
|
|
|
Apo tu ze schematu wygląda inaczej, że nie jest tak jak w 4.2. Zerknij na strone wcześniejszą. Strzałka skierowana jest do chłodnicy na górnym wężu. U nas jest na odwrót.
W 4.2 ciągnie płyn a tu najwyraźniej też ciągnie ale dołem a wpuszcza górą. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|