Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-01, 20:32
|
|
|
Poprawiłem bo z automatu myśle o V8. Poza tym tag byl ogólny a powinien być taki jak obecnie czyli okreslający konkretna wersję silnikową. |
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-01, 21:00
|
|
|
dokładnie wpuszcza górą termostat wkłada się spręzynką do silnika także otwiera się w stronę chłodnicy i ciepły płyn jest dawany dołem chłodnicy do góry dziwne jest to że łapie 120 stopni i ani nie wywali płynu ani go nie zagotuje a tak apropo korek założyłem nowy swaga >> febi nic to nie dało jutro z rana wujmuję chłodnice i zobacze czu ma przejscie bo tylko to zostało |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 06:50
|
|
|
ahmar napisał/a: | dziwne jest to że łapie 120 stopni i ani nie wywali płynu ani go nie zagotuje |
Coś mi się wydaje że Twój układ działa prawidłowo a problem pozostaje elektroniczny. Przy 120 stopniach to w zbiorniczku powinno gotować się a u Ciebie jest cisza |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 08:50
|
|
|
chłodnica wyjęta jestem na etapie odmulania posciągałem plastikowe obudowy blaszka z wycieraczki samochodowej typu ( alca ) i udrożniam kanały chłodnicy jakiś jołop nalał jakiegoś syfu wygląda to tak jak glina z wodą chłodnica nie miała przejścia porobię fotki i wrzucę do postu przepłucze ją puzniej wodą i powinno pomóc dam znać panowie co i jak |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 08:58
|
|
|
Obejrzyj ją dokładnie, to są efekty tego jak komuś nie chce się szukać wycieku. Mysli że zaleje uszczelniacza i będzie gitara.
Zobacz czy sama chłodnica nie ma śladów wycieku, uszkodzeń. Rozejrzyj się od niczego za nową lub w dobrym stanie używaną. Kto wie ile lat tam ten cement pływa. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-02, 09:02
|
|
|
Te uszczelniacze tez skutecznie zapychaja nagrzewnice. Ogrzewanie masz dobre? |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 15:52
|
|
|
odmuliłem chłodnice jest dużo lepiej nie załączają się wentylatory na zimniej chłodnicy tylko jeszcze jedno mi chodzi po głowie może ma ktoś schemat do układu chłodzenia do v6 aah bo coś mi sie wydaje że gazownik sie źle wpioł z tym gazem |
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 17:05
|
|
|
jeszcze pytanko na koniec wąz dolny robi sie ciepły tylko kiedy temeratura według kompa jest 96 a według wskaznika 115 pytanie czy jest możliwe ze czujnik wskazuje złe wartosci na deskę i do kompa ? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-04-02, 18:14
|
|
|
ahmar napisał/a: | jeszcze pytanko na koniec wąz dolny robi sie ciepły tylko kiedy temeratura według kompa jest 96 a według wskaznika 115 pytanie czy jest możliwe ze czujnik wskazuje złe wartosci na deskę i do kompa ? |
Możliwe, lub coś z zegarem jest nie tak |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 18:53
|
|
|
<jezu> |
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 18:55
|
|
|
po dzisiejszym dniu już mam dość poddaje się jeszcze wezme tylko jutro rano ze dwa ori czujniki temp ze szrotu na podmianke zobacze czy cos sie zmieni
ps zegary raczej ok jesli po testach zegarów wszystko jest ok tzn przy testach wskazówekk wszystkie równo się kalibrują |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-04-02, 19:43
|
|
|
kolego mialem bardzo podobnie w audi a6 c5 1.8t, auto raz miało 95 stopni, raz 110 i wracalo na 95, postawiona diagnoza(uszkodzony termostat)-bledna, ( uszkodzony czujnik temperatury przy chlodnicy i podszybiu)- bledny,(uszkodzony potencjometr od temperatury-100-150zł) -bledne,(wymiana licznika)-bledna, okazalo sie ze problem był w instalacji elektrycznej idacej do licznika, naprawa instalacji dopiero postawila wskaznik temperatury po zagrzaniu w odpowiednim miejscu 90 pare stopni i juz nie wajchował, elektronik kilka razy go kalibrowal jakos ustawiał i dopiero bylo 90stopni, meczylem sie z tym problemem rok, prawie wiekszosc czasu nim wogole nie jezdzilem, wkoncu auto sprzedalem bo mialem juz dosyc, moze u Ciebie jest podobnie. |
|
|
|
|
ahmar
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 5HP24 DYM
Zasilanie: PB
Imię: robert
Jeżdzę: s8 d2 ahc
Wiek: 39 Dołączył: 24 Maj 2011 Posty: 82 Skąd: chełm
|
Wysłany: 2015-04-02, 20:22
|
|
|
hmmm ciekawe jak mógł elektryk licznik kalibrowac cofnął wskazówkę myslałem o tym i pewnie bym to zrobił jak bym sprzedawał ale nie o to mi chodzi |
|
|
|
|
|
|
|
MBiały
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2800
Skrzynia: tip-tronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: M
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 26 Gru 2014 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 2015-04-03, 10:52
|
|
|
Nie mozna sobie tak po prostu zmienic polozenie wskazowki mechanicznie i juz, wiem ze jezdzilem do niego pare razy bo raz przestawial i mial 95, pozniej przestawial i bylo 92-3,to ze wskazowka stoi na 90 stopni to nie oznacza ze taka jest temperatura bo nawet na vagu widac ze moze wachac sie nawet do 105 stopni a powinna wizualnie stac na 90, tylko u mnie juz poza tym ustawieniem wszystko bylo sprawne.(tak mi sie wydaje ) |
|
|
|
|
|