Autor |
Wiadomość |
RA__________ [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-14, 19:46
|
|
|
Maławo więc tu może być jednak przyczyna. |
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 19:53
|
|
|
Czyli 8 stówek jednak pójdzie bo w używki już mi sie nie chce bawić.. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-14, 20:00
|
|
|
oliwier30, może głupie pytanie ale czy sprawdzałeś drożność dolotu ...typu zapchany filtr powietrza lub coś pomiędzy. Pytam bo raz miałem podobny przypadek w aucie klienta i przy szukaniu problemu wyciągnąłem z dolotu przed filtrem martwego ptaka i dwie garści liści <jezu> |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 20:04
|
|
|
Filtr zmieniałem wczoraj takze odpada są też dwie nowe sondy,nowy czujnik temperatury i pare innych gratów |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-01-14, 20:15
|
|
|
A próbowałeś przejechać się z odpiętą przepływką ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:08
|
|
|
Odpięłem teraz przepływke i tak:po miescie zbiera sie lepiej ale na trasie przy np. 80 km/h gaz w podłoge skrzynia redukuje i auto ledwo sie kreci do 5500 obrotów,zachowuje sie tak jakby nie łapał na wszystkie gary,nie mam już pomysłów <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:29
|
|
|
oliwier30 napisał/a: | Czyli 8 stówek jednak pójdzie bo w używki już mi sie nie chce bawić.. |
nie przesadzajmy z tymi cenami...nowa przeplywka BOSCHa kosztuje w granicach 350-380zl. W ASO oczywiscia 2x tyle, tylko ze jest to dokladnie ta sama przeplywka z tym ze ma na obudowie znaczek VW/CCCO |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:36
|
|
|
W zaprzyjaznionym sklepie w którym od kilku lat kupuje częsci,najtansza jaką mi znalezli kosztuje 810 zł dodam że to jest przedliftowa audi,przepływka na 4 piny |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:41
|
|
|
ooo <tjaa> sorki moj błąd, faktycznie tak drogo jest, ale bzdura ... wspoczuje <spokojnie> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:52
|
|
|
kryhawrc napisał/a: | na allegro oryginal Bosch kosztuje niecełe 400zł |
zarzuc linka ?? gdzies to znalazl, bo teraz szukam i nic <niewiem> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:52
|
|
|
Dzieki Ano bzdura,ale jak trzeba będzie to trudno sie mówi,chociarz powoli zaczynam wątpić czy to przepływka,zastanawiam sie dlaczego ona nie kręci sie wyżej?Przestawiony rozrzad?Ewentualnie jeszcze cewki bym obstawiał ale to by raczej vag pokazał <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-14, 21:58
|
|
|
Możesz założyć przepływkę z 4.2 przedliftowej. Łatwiej będzie Ci znaleźć. Ma chyba o ile mnie pamięć nie myli inne numery ale jest w 100% zamienna, kiedyś miałem 3.7 i spoko działała z 4.2. Później miałem 4.2 z padniętą przepływką i wymieniłem na taką z 3.7 i też było super, odczyty poprawne.
Nie są wymienne tylko lift-przedlift.
Co do rozrządu komp pokaże ale tylko jak jest przestawiony mocno i to tylko na drugiej głowicy, bo tylko w tej głowicy w przedlifcie jest czujnik.
Błędy cewek jak najbardziej są sygnalizowane kontrolką CAT. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-01-14, 22:03
|
|
|
Coś trzeba bedzie pokombinować,szkoda że akurat nie jestem w Lubinie bo może bys rzucił okiem co i jak,bywam co jakis czas w lubinie u rodziców |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-01-14, 23:34
|
|
|
Zadzwoń jak będziesz, zobaczymy co się da zrobić |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|