Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 3.7PB/LPG ] Gruszka podcisnienia  
Autor Wiadomość
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 21:01   [D2 95 3.7PB/LPG ] Gruszka podcisnienia

Witam,mam pytanie dotyczące gruszki podcisnienia.Przeglądając forum wyczytałem że w poliftowych gruszki są zasysane zaraz po odpaleniu silnika,a jak to jest w pre fl?Dzisiaj wypatrzyłem że u mnie po odpaleniu i po mocnym przygazowaniu nie dzieje sie nic..sprawdziłem wężyki,zdjęłem gruszke (tą z przodu) i nie widze żadnych uszkodzeń i nieszczelności <niewiem> Nie wiem czy to ma na to wpływ ale auto zrobiło mi sie jakieś zamulone przy ruszaniu i przy gwałtownym przyspieszaniu,przy gwłtownym przyspieszaniu przez moment sie dławi i dopiero idzie,dodam że dzwigienki od gruszek chodza lekko i VAG nie pokazuje żadnych błedów.
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-13, 21:08   

W pre FL zasysa się dopiero przy ok 4tyś obr. więc odpal i porzadnie przygazuj a sie okaże.

Jesli nie pracują klapy w preFL to odczuwa się to przy wiekszym bucie(predkości)
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 21:13   

Gazowałem powyzej 4tyś obr. i nic,dodam że przy pełnym bucie na trasie schodzi normalnie dwa biegi w dół ale zaczyna sie dławic,przestaje dopiero jak lekko odpuszcze gaz i dopiero idzie
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-01-13, 22:20   

oliwier30, gruszka i jej połączenia podciśnieniowe do sprawdzenia.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 22:32   

Jak wyżej napisałem samą gruszke i wężyki sprawdziłem,nie widać na nich żadnych uszkodzeń.Bardziej zastanawia mnie zawór z kostką na dwa piny do którego idzie wężyk z gruszki,czy jego uszkodzenie pokazal by vag?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-13, 22:37   

Zależy jakie uszkodzenie masz na myśli? Jeżeli spali się cewka to pokaże (przerwa w obwodzie) a jeżeli zawór po prostu się zatnie to nic nie pokaże.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 22:50   

Jutro sie zabiore za ten zawór i oblukam co i jak,czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?
 
 
k44761 
Moje A8



Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 497
Skąd: Lubin
Wysłany: 2015-01-13, 22:53   

sprawdz czy do elektrozaworu dochodzi w ogole podcisnienie.
_________________
Elektronika samochodowa.
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 22:57   

Jutro sie zabiore za ten zawór i oblukam co i jak,czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-13, 23:07   

oliwier30 napisał/a:
czy poza tym zaworem coś jeszcze ma wpływ na prace gruszki?
Tak, zawór/wentyl blokujący podciśnienie ...taki czarno/biały element na wężyku od kolektora.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-13, 23:22   

Dzieki za podpowiedzi,bede wiedział teraz za co sie zabrac.Ale widze ze i tak przyczyny zamulania na nizszych obrotach musze szukac gdzie indziej..
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-01-14, 18:10   

Ów "zamulanie" na wolnych masz tylko na gazie czy też i na Pb ?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-14, 18:28   

Wiec tak podmieniłem gruszke bo faktycznie była delikatnie nieszczelna,teraz działa tak jak powinno być ale niestety brak mocy pozostał.Wyjechałem dzisiaj za miasto troche ją przegonić i sie okazało że v max mojej ósemki to 140 km/h :P ja wiem że to nie esa ani 4.2 ale to chyba ciut za mało ;) Problem wystepuje na benzynie i na gazie z tym że na gazie nie ma mowy o ostrzejszym bucie bo zaraz wywala na benzyne (auto w przyszłym tyg. trafi do gazowników).Dodam że komp nie wywala żadnych błedów,ostatnio wymieniałem przepływke na używany orginał i troche ona mnie zastanawia..w którym bloku sie ją sprawdza i jakie wartości powinna podawać?
 
 
RA__________
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-14, 19:10   

Przepływka powinna ci ok 185-200pokazać.
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-01-14, 19:35   

Pojezdziłem teraz z podpietym vagiem i wygląda to tak:na tipie przeciągajac na maxa na drugim biegu wypluła 150g na trzecim biegu maxymalnie 120.Jezdząc normalnie po miescie na D wacha sie miedzy 30 a 50g
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.