Autor |
Wiadomość |
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-16, 09:26
|
|
|
witam, temperatura silnika powinna zawsze pokazywac 90 stopni i ani mniej ani więcej i to zarowno w korku jak i na trasie, pozdrawiam |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-16, 15:15
|
|
|
To z tym dociąganiem do "90" w zakresie 82-98 mniej więcej to prawda |
|
|
|
|
|
|
|
tomekccc
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 50 Dołączył: 07 Gru 2009 Posty: 16 Skąd: Czarnków, wlkp
|
Wysłany: 2009-12-17, 17:58
|
|
|
Samochody to jednak mają duszę Zamówiłem wczoraj termostat, dzisiaj do odbioru. Na dworze - 8. Wsiadam do auta i jadę do sklepu po termostat. I nagle wskaźnik na 90 i ani drgnie niżej. No chyba wyczuł, że będzie operacja. Na razie strasze go termostatem w schowku, zobacze jak będzie dalej. |
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-17, 21:21
|
|
|
jesli termostat jest walniety to temperatura na trasie bedzie za niska a w miescie za wysoka tak mi sie wydaje a umnie w miescie trzyma 90 a poza miastem spada do 80 przy -10 |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2009-12-17, 21:28
|
|
|
tomekccc napisał/a: | Na razie strasze go termostatem w schowku |
Kurde,dobra metoda,ja muszę silnik krokowy do schowka wrzucić bo mam do wymiany ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2009-12-18, 12:46
|
|
|
wczesniej pisalem ze w trasie mam 70 ale sie walnalem mam 80 co podejrzewam nie zmienia faktu ze termostat jest chyba uszkodzony skoro kolega wczesniej pisal ze czy trasa czy miasto powinno byc 90.i chyba ma racje bo w innych autach mialem 90.pozdrowionka dla wszystkich klubowiczow |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2009-12-20, 21:40
|
|
|
witam koledzy mam pytanko a mianowicie chodzi mi o wentylator ktury napedza wiskoza czy przy zimnym silniku ma prawo on sie krecic czy nie bo umnie sie kreci i czy to moze byc przyczyną niedomagan temperatury |
|
|
|
|
wojti_sopot
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Trójmiasto
|
|
|
|
|
|
|
|
giwera44
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 13 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: Olszyna
|
Wysłany: 2009-12-21, 19:05
|
|
|
u mnie to samo i chyba tak ma być, zero problemu z teperatura. pozdrawiam
[ Dodano: 2009-12-22, 08:24 ]
Kurde,dobra metoda,ja muszę silnik krokowy do schowka wrzucić bo mam do wymiany ;-)[/quote]
witam, napisz jakie masz objawy,że silnik krokowy do wymiany, pozdrawiam |
_________________ giwera44 |
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-05, 19:10
|
|
|
koledzy mam ten sam problem w swojej a8 4,2 :-/ i u mnie objawia sie tym ze jak jade mam od 70-80 stopni a jak stoje w korku lub jezdze wolno to mam 90 stopni i tu pytanie co moze byc przyczyna bo mialem wczesniej a8 4,2 i temperatura byla caly czas na 90 :idea: |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2010-01-05, 21:34
|
|
|
najpewniej termostat. |
|
|
|
|
GANCAR25
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 42 Skąd: Władysławowo
|
Wysłany: 2010-01-05, 22:02
|
|
|
a jesli chodzi o wymiane termostatu to jakiej firmy polecacie :?: Czy jest duzo roboty z wymiana,ewentualnie jaki koszt wymiany?pozdrawiam :-) |
_________________ Jazda a8 to sama przyjemnosc :-)) |
|
|
|
|
|
|
|
gierobiala
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: AFB
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: G.
Jeżdzę: A6
Pomógł: 7 razy Dołączył: 15 Wrz 2009 Posty: 302 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2010-01-05, 22:50
|
|
|
giwera44 napisał/a: | witam, napisz jakie masz objawy,że silnik krokowy do wymiany, pozdrawiam |
Już wymieniony :-) Potrafił sobie zgasnąć gdy nacisnęło się hamulec.Ale tylko wtedy jak jechało się wolno i dotykało się tylko gazu,np w korku lub wolną jazdą do 40km/h.Nie mam w zwyczaju skrobania szyb więc zawsze samochód pracuje zanim uzyskam widoczność.W takim przypadku też potrafił się przygasić ale dopiero gdy ruszyłem,hamowanko i bęc.Jak jeździło się normalnie,po garach to nie miałem takiej dolegliwości. |
_________________
|
|
|
|
|
patys
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patys
Jeżdzę: A8
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 63 Skąd: polska
|
Wysłany: 2010-01-09, 11:01
|
|
|
GANCAR25 napisał/a: | a jesli chodzi o wymiane termostatu to jakiej firmy polecacie :?: Czy jest duzo roboty z wymiana,ewentualnie jaki koszt wymiany?pozdrawiam :-) |
Termostat - OE, lub WAHLER. Roboty trochę z tym jest i najlepiej robić to od razu przy każdej wymianie rozrządu bo dostęp jest kijowy. Koszt, hmm zależy od mechanika 200-300pln tak sądzę.. |
|
|
|
|
|
|
|
psr2
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: S8 D2 FL
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 31 Skąd: Mieszkowice
|
Wysłany: 2010-03-29, 22:38
|
|
|
Witam, po wymianie termostatu i czujnika temperatury wskazówka na liczniku wskazywała normalnie 90 stopni. Zgasiłem auto i już wtedy od tamtej pory w ogóle nie rośnie. Po podłączeniu pod vaga wyświetla mi błąd czujnika temperatury niskie napięcie. Co mogło śię stać czy ktoś może miał podobny przypadek? Dodam że wymieniłem już dwa razy ten czujnik i dalej to samo. Czujnik biały co daje info do ecu też został wymieniony.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|