|
Autor |
Wiadomość |
Marcin123
Moje A8
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Paź 2009 Posty: 92 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2010-08-06, 08:09
|
|
|
witam,wczoraj chcialem wymienic termostat w swojej audi i niestety jedna ze srub jest wyrobiona, nie mam wyjscia trzeba przedni pas sciagac do lepszego dojscia,w zimie teperatura spada do 80 stopni.a czasami nawet do 75.na autostradzie.pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
michi
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56 Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 31 Skąd: Katowice/Śląsk
|
Wysłany: 2010-08-08, 12:50
|
|
|
mam pytanie, ja miałem miesiąc temu taki problem w mojej S8, że nagle podczas jazdy około 100 km/h patrzę, a tu mam 120 stopni i czerwoną kontrolkę!!
zaraz zjechałem na pobocze, wystudziłem motor, płynu jest dość, a ona się grzeje. Powolutku pojechałem do domu. Na drugi dzień próba: zagrzewa się, stoi chwilę na 90 stopni, i nagle zaczyna rosnąć znowu, no to ją wyłączyłem.
Były jeszcze 2 takie próby i ten sam rezultat.
Wyrok: termostat.
Czytałem gdzieś, że sa takie termostaty, co jak się zepsują, to pozostają otwarte, a nie zamknięte i nie grozi to przegrzaniem motoru, czy koledzy mają jakieś doświadczenie w tej materii? BO to istotna sprawa, chętnie wymienię właśnie na taki...
A co do jego umiejscowienia, to nie mam komentarzy..... pod rozrządem.....
[ Dodano: 2010-08-08, 13:58 ]
Kolego, ten link dotyczy wersjii przedliftowej, o której można powiedzieć, że ma termostat na wierzchu w porównaniu z poliftową.
Poliftowa ma go niżej pod rozrządem, a w zasadzie pod napinaczem paska rozrządu na dole silnika po stronie pasażera, podczas gdy przedlift ma termostat w zasadzie nad rozrządem.
Warto to wiedzieć, zanim się zdecydujemy robić to samemu.....
Termostat powinien być wymieniany razem z rozrządem i pompą wody, mnie chyba tego nie zrobili (mechanik mówi,że nie pamięta, a skoro nie pamięta to nie jest to u niego zasadą), a skutki są teraz smutne :-/ |
_________________ jak to było? "Vorsprung durch Technik" ? |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2010-08-08, 13:26
|
|
|
Kolego michi
w poliftowej też wymienisz bez wyjeżdżania całego przodu.
Jest trochę gimnastyki, ale da radę.
Z tego co pamiętam, trzeba popuścić pasek rozrządu na napinaczu, odgiąć go i jak dobrze wymanewrujesz termostat wyjdzie. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-07, 09:37
|
|
|
Ja w swojej A8 wymieniłem termostat i jest OK stoi na 90 stopniach teraz na baczność.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |
|
|