Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 3.7PB/LPG ] Temperatura silnika  
Autor Wiadomość
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2010-08-06, 08:09   

witam,wczoraj chcialem wymienic termostat w swojej audi i niestety jedna ze srub jest wyrobiona, nie mam wyjscia trzeba przedni pas sciagac do lepszego dojscia,w zimie teperatura spada do 80 stopni.a czasami nawet do 75.na autostradzie.pozdrawiam
 
 
michi 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 ABZ
Wiek: 56
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 31
Skąd: Katowice/Śląsk
Wysłany: 2010-08-08, 12:50   

mam pytanie, ja miałem miesiąc temu taki problem w mojej S8, że nagle podczas jazdy około 100 km/h patrzę, a tu mam 120 stopni i czerwoną kontrolkę!!
zaraz zjechałem na pobocze, wystudziłem motor, płynu jest dość, a ona się grzeje. Powolutku pojechałem do domu. Na drugi dzień próba: zagrzewa się, stoi chwilę na 90 stopni, i nagle zaczyna rosnąć znowu, no to ją wyłączyłem.
Były jeszcze 2 takie próby i ten sam rezultat.
Wyrok: termostat.

Czytałem gdzieś, że sa takie termostaty, co jak się zepsują, to pozostają otwarte, a nie zamknięte i nie grozi to przegrzaniem motoru, czy koledzy mają jakieś doświadczenie w tej materii? BO to istotna sprawa, chętnie wymienię właśnie na taki...

A co do jego umiejscowienia, to nie mam komentarzy..... pod rozrządem.....

[ Dodano: 2010-08-08, 13:58 ]
wojti_sopot napisał/a:
Witam
Było poruszane na forum, poszukaj, masz jeszcze tu;
http://tinyurl.com/y8n2sso



Kolego, ten link dotyczy wersjii przedliftowej, o której można powiedzieć, że ma termostat na wierzchu w porównaniu z poliftową.
Poliftowa ma go niżej pod rozrządem, a w zasadzie pod napinaczem paska rozrządu na dole silnika po stronie pasażera, podczas gdy przedlift ma termostat w zasadzie nad rozrządem.
Warto to wiedzieć, zanim się zdecydujemy robić to samemu.....

Termostat powinien być wymieniany razem z rozrządem i pompą wody, mnie chyba tego nie zrobili (mechanik mówi,że nie pamięta, a skoro nie pamięta to nie jest to u niego zasadą), a skutki są teraz smutne :-/
_________________
jak to było? "Vorsprung durch Technik" ?
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2010-08-08, 13:26   

Kolego michi

w poliftowej też wymienisz bez wyjeżdżania całego przodu.
Jest trochę gimnastyki, ale da radę.
Z tego co pamiętam, trzeba popuścić pasek rozrządu na napinaczu, odgiąć go i jak dobrze wymanewrujesz termostat wyjdzie.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-09-07, 09:37   

Ja w swojej A8 wymieniłem termostat i jest OK stoi na 90 stopniach teraz na baczność....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.