Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-10, 20:00
|
|
|
był na myjni
a nie mówiłem |
|
|
|
|
|
|
|
Loczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-11, 15:23
|
|
|
a takie pytanko....
Czy sterownik silnika ma jakis swoj bezpiecznik? jak tak to czy mozna sie tego dowiedziec?:) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-11, 16:25
|
|
|
koło sterownika masz właśnie
wiem bo kiedyś jechałem z lublina do poznania zmienić ten bezpiecznik bo serwis nie umiał a raczej chciał okraść |
|
|
|
|
cheyen
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 214 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
|
|
|
Loczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-12, 07:04
|
|
|
Dziekuje panowie za podpowiedzi. W sobote jade po sterownik i powinno byc ok. Dodatkowo musze odplywy ogarnac bo mam wode na podszybiu po prawej i lewej stronie i dlatego sterownik powiedzial papa... |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2016-02-12, 07:52
|
|
|
No nie koniecznie sterownik od razu , bezpiecznik i przekaźnik w porządku ? u mnie na ten przykład upalony był jeden przewód w wiązce z ECU właśnie odpowiadający za wtrysk ! między ECU a przekaźnikiem . |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-02-12, 10:35
|
|
|
nie umiał pływać
jednak to prawda że częste mycie skraca życie |
|
|
|
|
Loczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-12, 15:17
|
|
|
pepi napisał/a: | nie umiał pływać
jednak to prawda że częste mycie skraca życie |
Hehe no sprawdzilo sie to w tym przypadku .
bezpieczniki cale, przekaznik niby ok, a jeden pin w sterowniku tam gdzie woda byla we wtyczce odpadl :p. Wiec sterownik i tak do wymiany... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-02-12, 21:26
|
|
|
Loczek napisał/a: | a jeden pin w sterowniku tam gdzie woda byla we wtyczce odpadl :p. Wiec sterownik i tak do wymiany... | Idź do jakiegoś elektronika, wymieni uszkodzony pin i na pewno nie będzie kosztować tyle co sterownik i kodowanie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Loczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-13, 20:39
|
|
|
Sterownik kupilem,juz a stary dam jak cos do sprawdzenia. "Nowy" sterownik o identycznym nr i z tego samego roku oraz miesiaca kosztowal mnie 150 zl. Bede probowac zakodowac immo ale zabytkowym skanerem Vag jaki uzywany byl kilka ladnych lat temu w aso (maly niebieski kompuerek). i tutaj pytanie do Was... czy macie moze jakas procedure kodowania immo i czy tym vagiem to sie ogarnie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-02-13, 23:48
|
|
|
Ogarniesz VAGiem ale dokładnie jak to robiłem to nie pamiętam już. Wiem że było zabawne ściganie się z wywaleniem połaczenia |
|
|
|
|
Loczek
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Oława/Wrocław
|
Wysłany: 2016-02-14, 16:51
|
|
|
sterownik wymieniony, zakodowany i auto odpalilo od strzala. Dziekuje za pomocne informacje.
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|