Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Brak mozliwosciu uruchmienia pojazdu  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-10, 20:00   

był na myjni :]
a nie mówiłem
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-11, 15:23   

a takie pytanko....
Czy sterownik silnika ma jakis swoj bezpiecznik? jak tak to czy mozna sie tego dowiedziec?:)
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-11, 16:25   

koło sterownika masz właśnie
wiem bo kiedyś jechałem z lublina do poznania zmienić ten bezpiecznik bo serwis nie umiał a raczej chciał okraść :]
 
 
cheyen 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: S8 D2, A4 2.4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2012
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-02-11, 16:30   

Loczek napisał/a:
a takie pytanko....
Czy sterownik silnika ma jakis swoj bezpiecznik? jak tak to czy mozna sie tego dowiedziec?:)
Luknij tu http://www.a8team.pl/1d2-...ala-vt10130.htm
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-12, 07:04   

Dziekuje panowie za podpowiedzi. W sobote jade po sterownik i powinno byc ok. Dodatkowo musze odplywy ogarnac bo mam wode na podszybiu po prawej i lewej stronie i dlatego sterownik powiedzial papa...
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2016-02-12, 07:52   

No nie koniecznie sterownik od razu , bezpiecznik i przekaźnik w porządku ? u mnie na ten przykład upalony był jeden przewód w wiązce z ECU właśnie odpowiadający za wtrysk ! między ECU a przekaźnikiem .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-02-12, 10:35   

nie umiał pływać :]
jednak to prawda że częste mycie skraca życie <faktycznie>
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-12, 15:17   

pepi napisał/a:
nie umiał pływać :]
jednak to prawda że częste mycie skraca życie <faktycznie>



Hehe no sprawdzilo sie to w tym przypadku :) .

bezpieczniki cale, przekaznik niby ok, a jeden pin w sterowniku tam gdzie woda byla we wtyczce odpadl :p. Wiec sterownik i tak do wymiany...
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-12, 21:26   

Loczek napisał/a:
a jeden pin w sterowniku tam gdzie woda byla we wtyczce odpadl :p. Wiec sterownik i tak do wymiany...
Idź do jakiegoś elektronika, wymieni uszkodzony pin i na pewno nie będzie kosztować tyle co sterownik i kodowanie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-13, 20:39   

Sterownik kupilem,juz a stary dam jak cos do sprawdzenia. "Nowy" sterownik o identycznym nr i z tego samego roku oraz miesiaca kosztowal mnie 150 zl. Bede probowac zakodowac immo ale zabytkowym skanerem Vag jaki uzywany byl kilka ladnych lat temu w aso (maly niebieski kompuerek). i tutaj pytanie do Was... czy macie moze jakas procedure kodowania immo i czy tym vagiem to sie ogarnie?
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-13, 23:48   

Ogarniesz VAGiem ale dokładnie jak to robiłem to nie pamiętam już. Wiem że było zabawne ściganie się z wywaleniem połaczenia :D
 
 
Loczek 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: A/T
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D2 4.2 Q, Audi A6 C5 2.8 Q
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Oława/Wrocław
Wysłany: 2016-02-14, 16:51   

sterownik wymieniony, zakodowany i auto odpalilo od strzala. Dziekuje za pomocne informacje.

Pozdrawiam.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.