Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?  
Autor Wiadomość
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2011-03-11, 21:05   [D2 02 3.3TDI ] Maglownica do wymiany - co robić?

witam kolegów mam pytanie odnośnie maglownicy czy w a8 benzynach i dieslach po lifcie występuje jednakowa maglownica czy się czymś różnią bo mam okazję kupić do swojej używkę ale od s8 i nie wiem czy będzie pasować ewentualnie ktoś może regenerował swoją i może polecić jakiś warsztat z góry dzięki za info




sławek 36 poprawiłem tytuł Twojego wątku - [tagów] nie wpisujemy już "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
pawlik 36
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-12, 10:53   

Kolego z ETKI wychodzi że takie same,tyle ze są dwa rodzaje
Z servotronikiem to 4D2 422 052 G
Z wewnętrznym przegubem to 4D1 422 052 F
obstawiam że u Ciebie jest ta pierwsza.
 
 
Saberek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 153
Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
Wysłany: 2011-03-13, 11:38   

Z tego co wiem to jest jedyna roznica, a co ciekawe jak wczolgalem sie pod auto i po 30 min kombiniowania udalo mie sie zrobic zdjecie tabliczki z nr. i znalazlem taka sama na Allegro z powypadka , zamowilem przyszla i okazalo sie ze byla wyjeta z A6 :-D a pasowala idealnie do A8 2.8 1996 oczywiscie ;-)
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-13, 11:56   

sławek 36 magiel leży i czeka, jak coś to pisz lub dzwoń - jakoś się dogadamy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-14, 08:26   

FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-03-14, 08:42   

123mielony napisał/a:
FOSSposzło na PW, czy już nie aktualne?

Aktualne tylko daję chwilę czasu koledze sławek 36 bo On wcześniej o to pytał...
odpiszę na PW oczywiście.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-14, 09:10   

OK.
To grzecznie czekam na odpowiedz.
 
 
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2011-03-14, 20:16   

ja regenerowałem moją przekładnie w firmie z łodzi na ulicy wodnej.
regeneracja była wykonana rok temu i nadal wszystko ok. (moja przekładnia ciekła, ale obojętnie co by nie było to naprawią) koszt regeneracji to 450zł o ile dobrze pamiętam, wysyłałem tam już dość sporo przekładni z audi, vw i innych i wszystko odbywało się szybko i co najważniejsze nie było żadnych problemów.
P.S. nie pracuję u nich :-P :mrgreen:
po prostu jestem zadowolony z usługi a to chyba dla nich najlepsza reklama
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-14, 20:54   

Dzięki za info.
Moja przekładnia nie cieknie tylko puka stuka co mnie doprowadza do szewskiej pasji :/
Z tym regenerowaniem to różnie mówią,jedni zadowoleni jak np.Ty a drudzy psy wieszają że kaska w błoto wyrzucona.
 
 
sławek 36 
Moje A8


Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: sławek
Jeżdzę: audi a8
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: czempiń wielkopolska
Wysłany: 2011-03-15, 18:34   

u mnie dokładnie taka sama sytuacja jak u kolegi 123mielony nie cieknie tylko stuka puka od strony kierowcy i cholera mnie bieże :/ bo myślałem że to któryś z górnych wahaczy i kupiłem oba a tu padaka i dodatkowe problemy bo już nawet nie chodzi o te kilka setek ale żeby nie trafić na bubel bo i tak po jakimś czasie trzeba będzie swoją zregenerować na te używane w większości dają gwarancję rozruchową ale kto tam ich wie za podwójną wymianę nikt kasy nie zwróci :/ :/ o straconym czasie to nawet nie wspomnę :mrgreen: po rozmowie z kolegą Foss jestem jakby spokojniejszy :mrgreen: :mrgreen:
_________________
pawlik 36
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-03-19, 17:57   

Czy ktoś z kolegów próbował doraźnie kasować luz na maglownicy? Która śruba do tego służy?
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-03-19, 18:25   

Generalnie opinia jest taka że w A8 nie da się skasować luzu w przekładni,ale tak jak Ci pisałem ten mechanior twierdzi ze się da.
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-03-20, 22:59   

Chyba można kasować luz na maglu w A8 :) Nie mam nasadki 18 bo już bym pod autem leżał.

Power steering gear, adjusting
Note:
Two mechanics are required to perform adjustment. Adjust with engine switched off.
- Raise vehicle on hoist.

- Wheels in straight-ahead position.

- By turning the steering wheel to and fro (about 30 to center axis) a knocking noise will be heard if there is excessive play.


- The second mechanic should carefully turn the adjustment screw (arrow) until the rattling noise can no longer be heard inside the vehicle.
- Carry out a road test.
- Make sure that when maneuvering or negotiating corners the steering self-centers without sticking, re-adjust if necessary.


_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-03-20, 23:58   

artekk, a mógł byś to na polski :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
artekk 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 192
Skąd: kujawsko-pomorskie
Wysłany: 2011-03-21, 10:40   

Mniej więcej tak to idzie :
Potrzebne są dwie osoby. Podnieść samochód na podnośniku, silnik wyłączony, koła na wprost. Jedna osoba kręci kierownicą w obie strony o ok. 30 stopni, jeśli będzie słyszalne stukanie, to luz jest za duży. Druga osoba z czuciem kręci śrubą oznaczoną strzałką, aż stukanie przestanie być słyszalne w kabinie. Następnie należy wykonać jazdę próbną, jeśli podczas manewrowania i skręcania kierownica nie wraca do położenia środkowego - skorygować ustawienie.
_________________
Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.