Autor |
Wiadomość |
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-04-02, 13:07
|
|
|
BiLu, na 99,9% ma "niestety" rację,że to chłodniczka oleju...ten temat też jest warty przejrzenia ;-) http://www.a8team.pl/topics57/5650.htm |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-04-08, 14:09
|
|
|
Chłodniczka jest ok, cieknie rurka łączaca ją z blokiem silnika. Wymiana tego badziewia jest dosc skomplikowana. JAkby co u mnie mozesz to zrobic |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-06-01, 16:48
|
|
|
Zeby nowego nie zakładać . Mi tez ucieka. Jak wóz nagrzany i stoi to kapie płyn. Jak zimny jest ok. Macie jakieś pomysły co sprawdzić / zdjąć aby zajrzeć? |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
|
|
lukasz1986
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: lukasz
Jeżdzę: a8
Dołączył: 18 Mar 2012 Posty: 72 Skąd: brzesko/wiedeń
|
Wysłany: 2012-06-14, 18:35
|
|
|
ja mialem ostatnio to samo chlodnica oleju części z aso i troche roboty i po problemie |
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-06-16, 07:54
|
|
|
magiczny proszek za 7 zeta i po problemie mam |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
|
|
labas
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 , A6
Pomógł: 10 razy Wiek: 59 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 610 Skąd: Pieniny
|
Wysłany: 2012-06-16, 08:19
|
|
|
bugiat napisał/a: | magiczny proszek za 7 zeta i po problemie mam |
Druciarstwo |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-06-16, 08:22
|
|
|
bugiat napisał/a: | magiczny proszek za 7 zeta i po problemie mam |
Tylko żeby się nie okazało że za te 7 zeta za jakiś czas będziesz miał też po chłodnicy, po nagrzewnicy czy też po innym elemencie układu chłodzenia...
ja jakoś sceptycznie postrzegam takie formy naprawy ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-16, 11:34
|
|
|
bugiat napisał/a: | magiczny proszek za 7 zeta i po problemie mam |
Magiczny proszek do uszczelniania chłodnic w A8 trza by ze 2-3 sztuki i powinno przestac cieknac-potem możemy zapomniec o ogrzewaniu :)Wydajnośc chłodnicy tez się na pewno zmniejszy |
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-06-18, 22:11
|
|
|
sypłem pół paczki i po robocie.... |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-18, 22:13
|
|
|
bugiat napisał/a: | sypłem pół paczki i po robocie.... | Zalezy jakiej paczki ale nie wierzę że to zrobileś :shock: |
|
|
|
|
bugiat
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47 Dołączył: 07 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2012-06-19, 05:55
|
|
|
25kg paczki no..... |
_________________ Nie bądź łosiem zapie...laj V8 |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-10-19, 22:10
|
|
|
wlasnie zauwazylem ze u mnie tez ubywa plyn tylko jak dlugo nie jezdze i silnik zimny ogladalem i jest mokro gdzie z tylu silnika. od czego proponujecie zaczac? |
_________________ ANK 4.2 340 KM Reganeracja klap kolektora |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-20, 07:04
|
|
|
od znalezienia wycieku
Co do proszków jest dziwna opinia na temat ich jeśli z głową jest użyty to za bardzo nie zabije nagrzewnicy .
Zabija wtedy jak ktoś nie umie stosować jego taki delikwent wsypuje całe opakowanie lub dwa i jak zatka się przeciek to gasi auto |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-10-20, 07:51
|
|
|
Dajcie spokój z jakimiś uszczelniaczami - to są środki doraźne, bardziej dla handlarzy aby pozbyć się auta niż dla właściciela A8/S8 żeby pozbyć się usterki |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|