Autor |
Wiadomość |
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-09-28, 08:02 [S8 D2 01 LPG
] Zmiana niewydajnych wtrysków LPG n
|
|
|
Cześć.
Muszę zmienić moje wtryski gazu (OMVL XXL) którę ewidentnie nie dają rady z tym silnikiem.
I jak zwykle powstaje mętlik w glowie i delikatna paranoja, kiedy trzeba wybrać coś na zamianę.
Proszę Was o pomoc wyborze nowych wtrysków gazu.
Mam kilka propozycji ale nie mam pojecia na ile są trafione do tego silnika
Hana2000
Barracuda
Wiele dobrego słyszałem o wtryskach firmy AC.
Każdy z powyższych typow oczywiscie dostosowany mocowo do silnika. Temat oddałbym w całosci gazownikowi ale wolę poradzić sie najpierw Was
Zależy mi zeby na wtryski nie wydać poltorej tysiąca złotych a przy okazji były jak najbardziej wydajne i jak najmniej awaryjne |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-28, 08:48
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-09-28, 09:42
|
|
|
jak cie stać to Keihin. Nie wiem czy jest coś lepszego.. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-28, 10:10
|
|
|
hana niebieska to produkt najbardziej losowy
można by tą Barracuda 130 zapodać
ten co kolega podał to koszt 2300 za same wtryski
prawdopodobnie reduktor /y są też do wywalenia
kolejne 500 zł minimum |
|
|
|
|
|
|
|
KamcioS8
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Maj 2015 Posty: 26 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-09-28, 11:11
|
|
|
Polecam tanie i dobre Ac w01 bfc jeździły ze mną w 300 konnej e38 w manualu bez najmniejszych problemów nawet w niskiej temperaturze przełączenia w zimie pracowały bez zarzutu
W aktualnej s8 już śmigają w bagażniku nowe i czekają na wolny termin u gazownika. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-28, 11:57
|
|
|
Ja zalozylbym normalne Barracudy ale bez dysz, w sumie to tylko 40KM z cylindra o ile auto trzyma jeszcze serie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-28, 11:57
|
|
|
BRC na żóltych lata jak trza
Tomek_Iran, Tagi masz wybierac z listy obok temtu-zobacz czym sie rozni tag oryginalny od twojego pisanego palcem. Nastepne tematy beda usuwane bez tego. |
|
|
|
|
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-09-28, 11:59
|
|
|
pepi napisał/a: | prawdopodobnie reduktor /y są też do wywalenia |
Reduktor który mam zainstalowany to KME R2 TWIN przygotowany na 300KW a więc z zapasem.
Instalacja ogólnie była założona w tym roku jednak wtryskiwacze dobrane tak trochę po kosztach.
Tak więc Hany odpuszczamy bo czutałem i słyszałem wiele opinii na temat losowości wykonania i działania tych wtryskiwaczy. A więc wybór bedzie miedzy barracudą a ac nad którymi poważnie się zastanawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-09-28, 12:08
|
|
|
Apophis napisał/a: | BRC na żóltych lata jak trza |
Co do BRC mam troche mieszane odczucia. W mojej 100 C4 V6 mam całość BRC. Owszem, wtryskiwacze dają radę ale są dość awaryjne. Wysypują się losowo. Pomarańczowe i fakt, mają juz 4 lata ale mimo wszystko oczekiwałem więcej po wtryskach za 300 zł szt.
Apophis napisał/a: | Tomek_Iran, Tagi masz wybierac z listy obok temtu-zobacz czym sie rozni tag oryginalny od twojego pisanego palcem. Nastepne tematy beda usuwane bez tego. |
Czytałem opis dodawania tagów i widocznie był zbyt mało jasny dla mnie. Przepraszam i postanawiam poprawę. Nastepnego tematu nie będe juz pisał gdyż Audi mi się więcej nie popsuje <jezyk> <jezyk> Zart.. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-28, 12:10
|
|
|
Wtryski BRC średnio siadaja po 100tys km i takie mam zwykle info od posiadaczy. A to uwazam że wynik jest ok. Ja dochodze do 50tys i jak narazie 3 lata i luz. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-09-28, 12:38
|
|
|
Znam osobę u której Hany Zielone wytrzymały ok 100tys i zapewne jeszcze są sprawne tylko wg przedstawiciela jednej z firm produkujących sterowniki LPG zostało stwierdzone że najprawdopodobniej winne są wtryski, okazało się że nie. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-28, 15:11
|
|
|
tak ale te pierwsze hany były dobre
jakbyś porównał te pierwsze z tymi obecnymi to mają innego producenta
nawet /ja bym zapodał te na B ZDECYDOWANIE |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-28, 19:36
|
|
|
Barracudy zwykle zadne wydajniejsze na dyszy 2.5 ,cisnienie 1 bar .Jak kupowalem pol roku temu to musialem dostac je spod maszyny testowej wydatek.Znalazlem takiego przedstawiciela.Bylem przy pomiarze plus inne modele wtryskiwaczy dla porownania .Dzis przejechane 13tys km Pracuja bez zarzutu. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-09-28, 19:47
|
|
|
ja ostatnio też zmieniłem na BARRACUDY i słowa złego nie powiem, kultura pracy silnika jest bardzo zadowalająca |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-28, 20:18
|
|
|
Ja ze Swoich Regów jestem zadowolony i teraz myślę nad tym że jak coś to założę też takie. Ale jest pewne ale. U mnie jest niespełna 300 KM eSa ma większe wymagania. Trzeba celować wyżej. Do spokojnej jazdy w zupełności wystarczają, ale jak jeździ się dosyć agresywnie i często przeciąga się motorownie to może nie wydolić. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|