Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-28, 21:19
|
|
|
głośne i masz sporo odcinka od wtrysków do wkrętki a to też ważne |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-28, 21:33
|
|
|
Ja temat przerabialem grubo w tym roku. Do eski dalbym barracudy 130 chyba ze nie boisz sie z cisnieniem w ukladzie jechac powyzej 1,2 to wtedy mozesz dac zwykle. U mnie w zwyklym 300-konnym V8 bez dysz smigają na cisnieniu 1.05 i jest mega wypasik |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-29, 07:36
|
|
|
Jak sie nie posiada sondy szerokopasmowej ,albo kogos kto taka ma by z nia regulowac LPG gdy ECU silnika odstawia wskazania lambdy to faktycznie ale niewiele jest wtryskiwaczy ktore wyrobia dla tych kosmicznych ~300 kilku koni . |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-29, 11:52
|
|
|
SenatorS8, wiekszosc wtryskiwaczy obskoczy te 37 koni z cylindra! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-29, 11:57
|
|
|
Wtryski z BRC te najwydajniejsze bez problemu obskakuja tez 500konna RSę bo znam taka co smiga juz 2 lata albo lepiej. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-09-29, 12:00
|
|
|
Apophis, mylisz sie ...nie sa najwydajniejsze! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-29, 12:03
|
|
|
Daniel chodzi mi o najwydajniejsze wtryski z palety BRC ktore sam tez posiadam wydalaja w RS6 C5
A że sa jakies lepsze od nich to przecie nie kwestionuje tego |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-29, 20:25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-09-30, 06:48
|
|
|
Bez sondy szerokopasmowej LPG da sie wystroic tylko w samochodach ktore taka sonde maja fabrycznie (czyli w zasadzie każde d2 polift od 2001 w gore). Wszystkie auta na sondach wąskopasmowych wchodzą w pętlę otwartą nie tylko przy pełnym bucie ale i przy przyspieszaniu gdy przepustnice mamy otwarta wiecej niz na 50%. Bez sondy szerokopasmowej w zyciu nie ma szans na zorientowanie się co się wtedy w silniku dzieje ..... (pomimo tego że jak to zachwala wielu przekonanych o swoich super instalkach uzytkownikow "idzie bez szarpania do samej odcinki" - ale czy jedzie na mega biednej mieszance czy mega zalewa to juz nie wiadomo)
SenatorS8 napisał/a: | Jak sie nie posiada sondy szerokopasmowej ,albo kogos kto taka ma by z nia regulowac LPG gdy ECU silnika odstawia wskazania lambdy to faktycznie ale niewiele jest wtryskiwaczy ktore wyrobia dla tych kosmicznych ~300 kilku koni . |
|
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-09-30, 07:21
|
|
|
i tak i nie
|
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-30, 07:33
|
|
|
Jak sie rozumie zasade dzialania to nie potrzeba kupowac i montowac 10 reduktorow ,faro fi 100 i po 3 wtryskiwacze na garnek bo te arcy potezne audi ma takie zapotrzebowanie ze i to z ledwoscia wyrabia.
Sorry ale taki jest obraz wypowiedzi i mniemania uzytkownikow tych aut.
Moj przypadek.
Seryjne S8 340 koni.Jeden reduktor ktorego ubilem temperaturowo przy -8 i predkosci 230 po 10 minutach.Tak znajda sie glosy ze to ujnia jest -no ale to ja cale dnie na pustych autostradach z predkosciami podswietlnymi latam.
Standardowe barracudy na dyszy 2.5 przy cisnieniu 1.04(dla uscislenia)
I w takim oto zestawieniu jestem w stanie jeszcze na WOT przelac silnik znacznie ponizej tego co jest orginalnie na PB.
Ostatnio widzialem S8 340 na 2x gold i w ustawieniach od 5 tys na PB przelanczana dla pewnosci a raczej niepewnosci wydolnosci instalki. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-30, 12:29
|
|
|
Jak daje rade instalka to nie potrzeba szerokiej sondy bo w tescie dynamicznym swojego BRC widziałem jej parametry cisnienia dawki wsio co trzeba nawet procentowe uzycie wtrysków(wydajność) Do 90% nie byłem w stanie dojśc pałując jak sie tylko dało na pustej autostradzie |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-30, 14:34
|
|
|
No i własnie sie mylisz.
Twój konkretny silnik pracuje w 2 stanach.Otwartej i zamknietej pętli.Zamknieta to taki stan gdy do obliczenia dawki paliwa brana pod uwage jest sonda lambda.Otwarta wtedy gdy przekraczasz ustawione w ECU obciazenie silnika i wtedy dawka paliwa idzie tylko z mapy bez korekty o wskazanie sondy.
Twoje wtryskiwacze mozna ustawic tak ze i nie dojda do 60% obciazenia to wszystko wynika z mnoznika oraz korekt czas/obroty w LPG. A i tak nie masz zielonego pojecia jaki masz AFR bo lambda pokazuje 0% korekty i 0V napiecia(jest odstawiona) -Tak jak pisalem.Jak sie nie ma pojecia o zasadzie dzialania to wszystko sie łyknie.
Tyle piszesz o wyzszosci BRC.Pepi kiedys napisal bys odlaczyl PB-co zrobiles -jednak bez odczytu AFR dalej nic niewiesz.
Sam dla swojego doswiadczenia chcialbym taki test u Ciebie kiedys zrobic i raz na zawsze potwierdzic badz obalic mit BRC |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-30, 14:56
|
|
|
Adamie,ostatnio zrobiłem ze 4tys km to dośc sporo,było ciepło więc poranne odpalenie to z 30sek pracy na PB a w trasie jak sam wiesz. Wskaźnik paliwa był na połowie i takim pozostał az sie zlitowałem i dolałem
CHyba nie bardzo rozumie forumowe specjalności bo kolega poświęcił mi kilka dobrych godzin łacznie by wytłumaczyć to jak co z czym sie je. Jadac w owym tescie parametry były identyczne jak bez zasilania na pompie więc skoro cisnienia i wsio sie trzyma to nie wiem co szukac dalej. Może zwale czapki i sprawdze czy zawory łyse bo po 50tys powinny tak? Wciaz jest szkoła odłaczania pompy paliwa i kolega robi ludziom takie patenty i tez nie zgłaszaja żadnych problemów także na BRC. Mit mitem ale fakty sa faktami. BRC jest juz jedna z lepszych instalek,czy to z powodu prostoty czy innego nie wiem i nie interesuje sie tym. STAG może pracowac bez zarzutu a BRC może pracowac źle. Na tym polega chyba roznica Co kto wsadzi i jak dostroi. U mojego gazownika na wstepie wpada sonda w wydech ale w czasie jazdy czy na hamowni juz nikt tego nie robi... |
|
|
|
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-09-30, 15:22
|
|
|
Maciek
Zaloz sytuacje ze przez np 100 km masz obciazenie silnika powodujace prace w trybie otwartej petli.
I teraz zadne odczyty z ECU silnika czy LPG nie powiedza tobie czy cos jest nie tak , nic sie nie zmieni-dlaczego ? Bo silnik pracuje z map majac w powazaniu to co ma w wydechu.I dlatego parametry sie nie zmienia.
Mnie osobiscie bokiem oplywa kto jaki sterownik ma.Ma byc dobrze to poskladane i wystrojone.O BRC krazy mit(dlatego jestem ciekaw by osobiscie sprawdzic) ze podpiera sie paliwem.I nic pozatym. |
|
|
|
|
|