Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Zmiana niewydajnych wtrysków LPG n  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-28, 21:19   

głośne i masz sporo odcinka od wtrysków do wkrętki a to też ważne
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-09-28, 21:33   

Ja temat przerabialem grubo w tym roku. Do eski dalbym barracudy 130 chyba ze nie boisz sie z cisnieniem w ukladzie jechac powyzej 1,2 to wtedy mozesz dac zwykle. U mnie w zwyklym 300-konnym V8 bez dysz smigają na cisnieniu 1.05 i jest mega wypasik :)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-29, 07:36   

Jak sie nie posiada sondy szerokopasmowej ,albo kogos kto taka ma by z nia regulowac LPG gdy ECU silnika odstawia wskazania lambdy to faktycznie ale niewiele jest wtryskiwaczy ktore wyrobia dla tych kosmicznych ~300 kilku koni .
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-29, 11:52   

SenatorS8, wiekszosc wtryskiwaczy obskoczy te 37 koni z cylindra! <jezyk2>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-29, 11:57   

Wtryski z BRC te najwydajniejsze bez problemu obskakuja tez 500konna RSę bo znam taka co smiga juz 2 lata albo lepiej. :)
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-29, 12:00   

Apophis, mylisz sie ...nie sa najwydajniejsze! :]
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-29, 12:03   

Daniel chodzi mi o najwydajniejsze wtryski z palety BRC ktore sam tez posiadam wydalaja w RS6 C5 :)
A że sa jakies lepsze od nich to przecie nie kwestionuje tego :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-29, 20:25   

:] <muzyka>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-09-30, 06:48   

Bez sondy szerokopasmowej LPG da sie wystroic tylko w samochodach ktore taka sonde maja fabrycznie (czyli w zasadzie każde d2 polift od 2001 w gore). Wszystkie auta na sondach wąskopasmowych wchodzą w pętlę otwartą nie tylko przy pełnym bucie ale i przy przyspieszaniu gdy przepustnice mamy otwarta wiecej niz na 50%. Bez sondy szerokopasmowej w zyciu nie ma szans na zorientowanie się co się wtedy w silniku dzieje ..... (pomimo tego że jak to zachwala wielu przekonanych o swoich super instalkach uzytkownikow "idzie bez szarpania do samej odcinki" - ale czy jedzie na mega biednej mieszance czy mega zalewa to juz nie wiadomo)

SenatorS8 napisał/a:
Jak sie nie posiada sondy szerokopasmowej ,albo kogos kto taka ma by z nia regulowac LPG gdy ECU silnika odstawia wskazania lambdy to faktycznie ale niewiele jest wtryskiwaczy ktore wyrobia dla tych kosmicznych ~300 kilku koni .
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-09-30, 07:21   

i tak i nie
:]
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-30, 07:33   

Jak sie rozumie zasade dzialania to nie potrzeba kupowac i montowac 10 reduktorow ,faro fi 100 i po 3 wtryskiwacze na garnek bo te arcy potezne audi ma takie zapotrzebowanie ze i to z ledwoscia wyrabia.
Sorry ale taki jest obraz wypowiedzi i mniemania uzytkownikow tych aut.

Moj przypadek.
Seryjne S8 340 koni.Jeden reduktor ktorego ubilem temperaturowo przy -8 i predkosci 230 po 10 minutach.Tak znajda sie glosy ze to ujnia jest -no ale to ja cale dnie na pustych autostradach z predkosciami podswietlnymi latam.
Standardowe barracudy na dyszy 2.5 przy cisnieniu 1.04(dla uscislenia)
I w takim oto zestawieniu jestem w stanie jeszcze na WOT przelac silnik znacznie ponizej tego co jest orginalnie na PB.

Ostatnio widzialem S8 340 na 2x gold i w ustawieniach od 5 tys na PB przelanczana dla pewnosci a raczej niepewnosci wydolnosci instalki.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-30, 12:29   

Jak daje rade instalka to nie potrzeba szerokiej sondy bo w tescie dynamicznym swojego BRC widziałem jej parametry cisnienia dawki wsio co trzeba nawet procentowe uzycie wtrysków(wydajność) Do 90% nie byłem w stanie dojśc pałując jak sie tylko dało na pustej autostradzie :D
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-30, 14:34   

No i własnie sie mylisz.
Twój konkretny silnik pracuje w 2 stanach.Otwartej i zamknietej pętli.Zamknieta to taki stan gdy do obliczenia dawki paliwa brana pod uwage jest sonda lambda.Otwarta wtedy gdy przekraczasz ustawione w ECU obciazenie silnika i wtedy dawka paliwa idzie tylko z mapy bez korekty o wskazanie sondy.
Twoje wtryskiwacze mozna ustawic tak ze i nie dojda do 60% obciazenia to wszystko wynika z mnoznika oraz korekt czas/obroty w LPG. A i tak nie masz zielonego pojecia jaki masz AFR bo lambda pokazuje 0% korekty i 0V napiecia(jest odstawiona) -Tak jak pisalem.Jak sie nie ma pojecia o zasadzie dzialania to wszystko sie łyknie.
Tyle piszesz o wyzszosci BRC.Pepi kiedys napisal bys odlaczyl PB-co zrobiles -jednak bez odczytu AFR dalej nic niewiesz.
Sam dla swojego doswiadczenia chcialbym taki test u Ciebie kiedys zrobic i raz na zawsze potwierdzic badz obalic mit BRC
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-30, 14:56   

Adamie,ostatnio zrobiłem ze 4tys km to dośc sporo,było ciepło więc poranne odpalenie to z 30sek pracy na PB a w trasie jak sam wiesz. Wskaźnik paliwa był na połowie i takim pozostał az sie zlitowałem i dolałem :D

CHyba nie bardzo rozumie forumowe specjalności bo kolega poświęcił mi kilka dobrych godzin łacznie by wytłumaczyć to jak co z czym sie je. Jadac w owym tescie parametry były identyczne jak bez zasilania na pompie więc skoro cisnienia i wsio sie trzyma to nie wiem co szukac dalej. Może zwale czapki i sprawdze czy zawory łyse bo po 50tys powinny tak? Wciaz jest szkoła odłaczania pompy paliwa i kolega robi ludziom takie patenty i tez nie zgłaszaja żadnych problemów także na BRC. Mit mitem ale fakty sa faktami. BRC jest juz jedna z lepszych instalek,czy to z powodu prostoty czy innego nie wiem i nie interesuje sie tym. STAG może pracowac bez zarzutu a BRC może pracowac źle. Na tym polega chyba roznica :) Co kto wsadzi i jak dostroi. U mojego gazownika na wstepie wpada sonda w wydech ale w czasie jazdy czy na hamowni juz nikt tego nie robi...
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-09-30, 15:22   

Maciek
Zaloz sytuacje ze przez np 100 km masz obciazenie silnika powodujace prace w trybie otwartej petli.
I teraz zadne odczyty z ECU silnika czy LPG nie powiedza tobie czy cos jest nie tak , nic sie nie zmieni-dlaczego ? Bo silnik pracuje z map majac w powazaniu to co ma w wydechu.I dlatego parametry sie nie zmienia.
Mnie osobiscie bokiem oplywa kto jaki sterownik ma.Ma byc dobrze to poskladane i wystrojone.O BRC krazy mit(dlatego jestem ciekaw by osobiscie sprawdzic) ze podpiera sie paliwem.I nic pozatym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.