|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-02, 07:43
|
|
|
i ich żywotność |
|
|
|
|
|
|
|
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-10-02, 08:04
|
|
|
No i fajnie Wybór padł zatem na Barracudy. Są wydajniejsze, deklarowana zywotnosc jest podobna a konstrukcja wygląda na o wiele bardziej profesjonalną niz AC. Jak już je zainstaluje i wykalibruje wszystko jak nalezy napisze o efektach. Chciałbym przejechać się też na hamownię zeby z ciekawosci sprawdzić na ile efekty są miarodajne. Z tym ze nie mam pojecia gdzie w poblizu Olsztyna/ Gdanska jest hamownia dla quattro.
A jeszcze jedno pytanie.
W toku tego tematu wyczytałem że na wysokich prędkosciach obrotowych silnik zasilany LPG potrafi dostawać zbyt ubogą mieszankę aby wyprodukować daną ilosc KM i moment.
Czy to zjawisko zalezne jest od wtrysków, komputera sterującego dawką czy od zupełnie czego innego? Jak ewentualnie to zniwelować to najmiejszego możliwego poziomu? |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-10-02, 08:13
|
|
|
To zależy od dwóch elementów:
1. Świadomości i kompetencji gazownika, który dobiera komponenty instalacji gazowej. Jeśli dobierze Ci komponenty tak zeby nie zbrakło paliwa w górnym zakresie obrotów to będzie wszystko w porządku.
2. Umiejętności gazownika w strojeniu instalacji gazowej.
Reasumując - sukces zależy w 80% od gaziarza do którego oddasz samochód. Zajrzyj na forum LPG i listę polecanych warsztatów. Jest duza szansa ze w tych warsztatach ludzie wiedzą co robią.
U Ciebie kluczowe podzespoły to:
1. Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)
2. Wtryskiwacze (polecam barracude ta zwykłą 115)
3. Wielozawór w butli i srednica przewodów zasilających (wielozawór ma byc extra a faza ciekla puszczona faro 8 albo miedzią 8) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-10-02, 14:21
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin) |
Taki własnie reduktor posiadam.
Wtryski bedą barracudy tak jak pisałem wyżej. Co myslicie o modelu Y90?
Nie chcę reklamować w zaden sposob firmy ale to autoryzowany serwis BRC z Olsztyna zajmujący sie równiez innymi typami instalacji. Zawsze byłem zadowolony z ich usług.
Co masz na mysli mowiac ze wielozawór ma być extra? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-02, 16:57
|
|
|
Tomek_Iran napisał/a: | Co masz na mysli mowiac ze wielozawór ma być extra? |
Wielozawór extra ma wyjście na fi8mm. Faro czy miedź to zależy od preferencji.. Sam układałem na faro bo szybciej i wygodniej. |
_________________
|
|
|
|
|
Tomek_Iran
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-10-12, 15:40
|
|
|
Wtryski zmienione na barracudy i tak:
Poprawa osiągów silnika szczególnie w górnym przedziale prędkosci obrotowej tj. powyzej 4 tys obrotów.
Wtryski barracuda są wyraźnie cichsze nawet pod obciązeniem.
Szybsza reakcja na przyspieszanie a tym bardziej gwałtowne ze zmianą biegu.
Mam wrażenie że silnik jakoś stabilniej pracuje na tych wtryskach.
Gwarancja 24 ms lub 100 tys km oczywscie z wytycznymi
Dołozony filtr fazy lotnej gdyz wczesniej byl tylko jeden a zdaniem gaziarza to zbyt mało jak na takie zapotrzebowanie.
Ogólnie na plus. Wielkiej zmiany nie ma ponieważ auto ma juz przejechane 300 tys a poza tym swieci mi się check engine jednak gość nie mógł się połączyc vagiem zeby to sprawdzic. |
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-20, 07:48
|
|
|
Dobrze kupiłeś. Mamy te wtryski i chodzą super już półtora roku pamiętaj tylko aby dobry gaz tankować |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |