Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 01 LPG ] Zmiana niewydajnych wtrysków LPG n  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-02, 07:43   

i ich żywotność :]
 
 
Tomek_Iran 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-10-02, 08:04   

No i fajnie :) Wybór padł zatem na Barracudy. Są wydajniejsze, deklarowana zywotnosc jest podobna a konstrukcja wygląda na o wiele bardziej profesjonalną niz AC. Jak już je zainstaluje i wykalibruje wszystko jak nalezy napisze o efektach. Chciałbym przejechać się też na hamownię zeby z ciekawosci sprawdzić na ile efekty są miarodajne. Z tym ze nie mam pojecia gdzie w poblizu Olsztyna/ Gdanska jest hamownia dla quattro.

A jeszcze jedno pytanie.

W toku tego tematu wyczytałem że na wysokich prędkosciach obrotowych silnik zasilany LPG potrafi dostawać zbyt ubogą mieszankę aby wyprodukować daną ilosc KM i moment.

Czy to zjawisko zalezne jest od wtrysków, komputera sterującego dawką czy od zupełnie czego innego? Jak ewentualnie to zniwelować to najmiejszego możliwego poziomu? <hmm>
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-10-02, 08:13   

To zależy od dwóch elementów:

1. Świadomości i kompetencji gazownika, który dobiera komponenty instalacji gazowej. Jeśli dobierze Ci komponenty tak zeby nie zbrakło paliwa w górnym zakresie obrotów to będzie wszystko w porządku.
2. Umiejętności gazownika w strojeniu instalacji gazowej.

Reasumując - sukces zależy w 80% od gaziarza do którego oddasz samochód. Zajrzyj na forum LPG i listę polecanych warsztatów. Jest duza szansa ze w tych warsztatach ludzie wiedzą co robią.


U Ciebie kluczowe podzespoły to:

1. Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)
2. Wtryskiwacze (polecam barracude ta zwykłą 115)
3. Wielozawór w butli i srednica przewodów zasilających (wielozawór ma byc extra a faza ciekla puszczona faro 8 albo miedzią 8)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Tomek_Iran 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-10-02, 14:21   

Bugalon napisał/a:
Reduktor/Reduktory (polecam KME Twin)


Taki własnie reduktor posiadam.

Wtryski bedą barracudy tak jak pisałem wyżej. Co myslicie o modelu Y90?

Nie chcę reklamować w zaden sposob firmy ale to autoryzowany serwis BRC z Olsztyna zajmujący sie równiez innymi typami instalacji. Zawsze byłem zadowolony z ich usług.

Co masz na mysli mowiac ze wielozawór ma być extra? :]
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-10-02, 16:57   

Tomek_Iran napisał/a:
Co masz na mysli mowiac ze wielozawór ma być extra? :]

Wielozawór extra ma wyjście na fi8mm. Faro czy miedź to zależy od preferencji.. Sam układałem na faro bo szybciej i wygodniej.
_________________
 
 
Tomek_Iran 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8 D2 360KM
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 22
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-10-12, 15:40   

Wtryski zmienione na barracudy i tak:
Poprawa osiągów silnika szczególnie w górnym przedziale prędkosci obrotowej tj. powyzej 4 tys obrotów.
Wtryski barracuda są wyraźnie cichsze nawet pod obciązeniem.
Szybsza reakcja na przyspieszanie a tym bardziej gwałtowne ze zmianą biegu.
Mam wrażenie że silnik jakoś stabilniej pracuje na tych wtryskach.
Gwarancja 24 ms lub 100 tys km oczywscie z wytycznymi :)
Dołozony filtr fazy lotnej gdyz wczesniej byl tylko jeden a zdaniem gaziarza to zbyt mało jak na takie zapotrzebowanie.
Ogólnie na plus. Wielkiej zmiany nie ma ponieważ auto ma juz przejechane 300 tys a poza tym swieci mi się check engine jednak gość nie mógł się połączyc vagiem zeby to sprawdzic.
 
 
TMEA 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 48
Skąd: Okolice Kielc
Wysłany: 2015-10-20, 07:48   

Dobrze kupiłeś. Mamy te wtryski i chodzą super już półtora roku :) pamiętaj tylko aby dobry gaz tankować :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.