|
Autor |
Wiadomość |
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-14, 20:31
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
|
Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-10-14, 20:47
|
|
|
seba185 napisał/a: | Simone331 napisał/a: | Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
|
Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle? |
Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-10-14, 21:18
|
|
|
seba185 napisał/a: | tutenhamon napisał/a: | Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł . |
Nie prawda kolego, ja mam taka sama bolaczke caly czas. modul ok cewka ok swiece ok i dalej jest to samo |
ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-14, 21:40
|
|
|
może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
http://www.a8team.pl/d2-9...row-vt10571.htm
nie zaszkodzi. Skoro elektrycznie wszystko jest ok to zerknij starym sposobem.
Może być nadpalony zawór i też będzie głupiał. Jeśli Twoja chwila prawdy okaże się być mocną stroną i będziesz wiedział na czym stoisz to wtedy zostaje kwestia przewodów, połączeń itp. Wspólnymi siłami da sie wszystko osiągnąć. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
seba185
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 92 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-10-14, 22:39
|
|
|
Simone331 napisał/a: | Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. |
A kurcze sprobuje to ogarnac i zobacze efekt...
FOSS napisał/a: | ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll: |
Czesc, no tak jak gadalismy po zmienialem te moduly na wszystkie strony i dupaaa! :roll: Nie mam pomyslow juz na to, moze byc jeszcze tak jak gadalismy...komputer
ernesto napisał/a: | może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy. |
Spoko loko ale u mnie co jakis czas wypada zaplon a po nocy chodzi wszystko super wiec to raczej nie to |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-10-15, 05:31
|
|
|
co ty rozumiesz \\\\
\\za wypadanie zapłonu >? |
|
|
|
|
|
|
|
Th0mekk
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 46 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2013-10-15, 12:59
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł . |
W moim przypadku również winny okazał się moduł zapłonowy.
Dzięki chłopaki bo dzięki forum wiele czasu zaoszczędzone |
_________________
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |
|
|