Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zapłonu  
Autor Wiadomość
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-14, 21:31   

Simone331 napisał/a:
Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.


Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2013-10-14, 21:47   

seba185 napisał/a:
Simone331 napisał/a:
Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.


Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?


Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-14, 22:18   

seba185 napisał/a:
tutenhamon napisał/a:
Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł .


Nie prawda kolego, ja mam taka sama bolaczke caly czas. modul ok cewka ok swiece ok i dalej jest to samo

ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-14, 22:40   

może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
http://www.a8team.pl/d2-9...row-vt10571.htm
nie zaszkodzi. Skoro elektrycznie wszystko jest ok to zerknij starym sposobem.
Może być nadpalony zawór i też będzie głupiał. Jeśli Twoja chwila prawdy okaże się być mocną stroną i będziesz wiedział na czym stoisz to wtedy zostaje kwestia przewodów, połączeń itp. Wspólnymi siłami da sie wszystko osiągnąć.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-14, 23:39   

Simone331 napisał/a:
Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. ;)


A kurcze sprobuje to ogarnac i zobacze efekt...

FOSS napisał/a:
ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:


Czesc, no tak jak gadalismy po zmienialem te moduly na wszystkie strony i dupaaa! :roll: Nie mam pomyslow juz na to, moze byc jeszcze tak jak gadalismy...komputer

ernesto napisał/a:
może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.


Spoko loko ale u mnie co jakis czas wypada zaplon a po nocy chodzi wszystko super wiec to raczej nie to ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-15, 06:31   

co ty rozumiesz \\\\
\\za wypadanie zapłonu >?
 
 
Th0mekk 
Użytkownik



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 46
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-10-15, 13:59   

tutenhamon napisał/a:
Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł .


W moim przypadku również winny okazał się moduł zapłonowy.
Dzięki chłopaki bo dzięki forum wiele czasu zaoszczędzone ;)
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-10-15, 17:49   

Najważniejsze że silniczek znów równiutko pracuje ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.