Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-30, 11:55
|
|
|
Przed kratkami od spodu w osłonie są otwory, ale tylko palcem wyczuwam śruby, zobaczyć nie idzie nawet jak położę głowę.
Z najazdami fajna sprawa, znalazłem na Alledrogo a i cena spoko. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-03-30, 13:26
|
|
|
Imbus 10mm chyba, że w pre fl jest inaczej. ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-03-30, 13:33
|
|
|
W jednym i drugim jest tak samo czyli 10mm. Przód i tył także. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-30, 16:49
|
|
|
Zderzak ściągnięty fi 10mm imbus, teraz który to wężyk bo widzę, że z przodu następna chłodnica przed tą od cieczy chłodzącej :roll: - czyżby od klimy ? |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-03-30, 17:57
|
|
|
Jak stoisz przodem do samochodu to są na prawej krawędzi chłodnicy. Oczywiście od drugiej strony (od strony silnika), czyli patrząc od strony silnika na lewej stronie Dwa takie metalowe wężyki, przykręcone jedną śrubką za uszko do chłodnicy. Pokusił bym się jeszcze spróbować dojść do nich dzwigąjąc maskę i wsadzając tam łapę, nie wiem czy by tego górnego łatwiej nie było tak dostać. Ewentualnie reflektor lewy wyjąć.
robsonik4 napisał/a: | z przodu następna chłodnica przed tą od cieczy chłodzącej :roll: - czyżby od klimy ? | tak od klimy. |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-30, 18:38
|
|
|
Panowie i Panie znalazłem i nie znalazłem źródło/przyczynę wycieku.
Cieknie powyżej tego niebieskiego korka ?, tak jakby z góry leciało - są osłony więc widzę tylko kawałek obszaru obok korka, przewody suche po wytarciu.
Mam się już martwić kosztami wymiany chłodnicy czy może jest tam jakiś czujnik ?! |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-03-30, 18:54
|
|
|
To musi być olej ze skrzyni biegów - ubywa, natomiast płyn od wspomagania ma stały poziom.
Nie wygląda to na przeróbkę, jak ściągnąć te osłony żeby można było zobaczyć ?
A korek od czego jest ? |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-02, 17:13
|
|
|
Odchyliłem tą gumowo-plastikową osłonę z przodu (2 śruby trzymają) i leci powyżej tak jakby z tego górnego wlotu do chłodnicy, ale nie jestem pewien. Zrobiło się późno i nie ma komu przyświecić mi latarką natomiast dupę wozić to każdy chce
Włożyłem w szczelinę kawałek ręcznika papierowego na wkrętaku około połowy ścianki chłodnicy ( z plastiku ona jest ?) i zrobił się mokry.
Jak będzie jasno zobaczę co jeszcze można odkręcić, aby dostać się do boku chłodnicy/lepiej zobaczyć.
02.04.2013
Cieknie z górnego przewodu - wcisnąłem kawałek ręcznika papierowego, który zaraz zrobił się mokry.
Porozkręcałem co się dało łącznie z przewodami dochodzącymi do chłodnicy wspomagania żeby mieć lepszy dostęp do górnego przewodu chłodnicy oleju.
Na krućcu, który wchodzi do chłodnicy oleju siedzi oring 11.5/3 (wg katalogu) - czy mogę zastosować 11.00/3 lub 11.00/3.5 ? Tego co jest nie można kupić (nie pytałem w ASO, żeby się nie stresować ile może kosztować kawałek gumki )
Jeszcze takie może dosyć dziwne pytanie - czy do skrzyni mogą dostawać się np. spaliny lub "powietrze", które powoduje wzrost ciśnienia w układzie. Pytam dlatego, że zaczyna cieknąć po około 10 min od uruchomienia silnika. |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-03, 17:52
|
|
|
Kupiłem oringi (50 groszy sztuka), zamontowałem, podłożyłem ręcznik papierowy pod górny wlot i ... ręcznik suchy, na dolnym przyłączu sucho a dalej cieknie po kilku minutach :cry: :cry: :cry:
Zapewne teraz na 99.9% pęknięta chłodnica, chyba że jeszcze coś jest na chłodnicy co puszcza :roll: |
|
|
|
|
|