Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-04, 09:22
|
|
|
Może przyczyną pęknięcia jest to, że jakiś czas temu pękł mi zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego i jeździłem z małym poziomem do czasu sygnalizacji na wyświetlaczu ?
Sprawdziłem dokładnie oba przyłącza i jest ok. Wyciągnę i dam znać co i gdzie cieknie; jak jest aluminiowa to dam w miarę możliwości do zlutowania/zespawania.
Próbowałem nalać oleju przez górny przewód, ale idzie opornie, przez chłodnicę podobnie - przez 40 min wlałem max 300 ml :-|. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-04, 11:58
|
|
|
Czy to zaznaczone czerwoną kropką to plastikowa osłona zintegrowana z chłodnicą ?
Następny problem to chłodnica klimatyzacji - żeby ściągnąć trzeba wypuścić czynnik chłodzący, 150 wypuszczenie + 150 wpuszczenie czyli 3 stówy żeby zobaczyć co jest grane :-x |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-04, 12:23
|
|
|
Czy jak ten boczek pęknie to może być wyciek oleju ?
Pytam bo nie widziałem nigdy samej chłodnicy a na zdjęciach wygląda, że przyłącza wychodzą z tego boczku więc są tam jakieś uszczelki czy tylko jest to osłona ? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-04, 15:28
|
|
|
Po zdemontowaniu wygląda to tak:
Najwięcej oleju było w miejscu zaznaczonym.
Czy w miejscu zaznaczonym strzałka - łączenie tulei al z plastikiem może być przeciek oleju czy raczej to wykluczone ?
W miejscu zaznaczonym było najwięcej oleju.
Tulejki są toczone z jednego kawałka metalu i raczej odpada, że mogłyby pęknąć. Jeżeli pod tym czarnym plastikiem jest tylko płyn chłodniczy to nie mam pojęcia, w którym miejscu może cieknąć ?!
Czy może ktoś z Was rozbierał taką chłodnicę lub może ma schemat jak to jest wew. połączone ? |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-05, 12:17
|
|
|
Byłem w firmie ADAR przy ul. Krakowskiej - jedyny klient, który sensownie rozmawiał przez telefon, bez żadnego gdybania i co najważniejsze sprawdzenie 0 (zero) złotych.
Zawiozłem pożyczakiem, klient tylko zerknął następnie wrzucił na stół montażowy, odkręcił krućce przyłączeniowe (bo je się wykręca !!!) i dał mi na wzór oring żebym kupił oczywiście informując gdzie najlepiej. Kupiłem za bagatela 1.5 zł (drogo ;-) ).
Za montaż i sprawdzenie ciśnieniowe - 20 zł.
Jak zamontuje dam znać czy jest okeja 8-)
06-04-2013
Zmontowałem, przetestowałem 30 min i jest okeya, w tygodniu trochę więcej zrobię km to będzie wiadomo 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 51 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-04-17, 17:55
|
|
|
Zrobiłem około 500km i jest Okeya tylko musiałem dokręcić gumę od chłodzenia na dole chłodnicy bo trochę kapało - dokładniej to obejmę |
|
|
|
|
|
|
|
|