Autor |
Wiadomość |
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2018-12-13, 23:05
|
|
|
Ja bym wolał zostawić stare jak strugać z pierścieni rzeźbę do alusilu. Chyba, że mają wiedzę jaki materiał do tego się nadaje i jak się zachowuje. Po zadanych pytaniach sądzę, że nie wiedzą więc trochę strach.
Tuleje żeliwne zniosą o wiele więcej zaniedbań. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-14, 05:32
|
|
|
Podobno w Łodzi w Primie ktoś dorabia ale kurcze za Boga nikt t a m nie chce telefonu odebrać, no chyba wszyscy tam wymarli
[ Dodano: 2018-12-14, 21:17 ]
No i znalazłem firmę która chce i wie jak zrobić takie pierścienie, mało tego oni już robili komuś i nie ma żadnego problemu, cenią za to 58 PLN na jeden tlok |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2018-12-14, 22:40
|
|
|
daj odrazu namiary co by nie wyparowalo |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-10, 06:46
|
|
|
Odświeżam , i jak z tymi pierścieniami ? Bo sam będę też chyba kapitalke razem z głowicami robił |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-10, 12:42
|
|
|
No właśnie jestem na etapie kompletowania wszystkiego, powiem tak, nie jest łatwo, udało mi się zdobyć pierścienie NPR, pomógł mi w tym Daniel z De, ale jak wolisz to mogę dać namiary na firmę z Łodzi która takowe pierścienie z dorobi za grosze |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-10, 18:31
|
|
|
Zawsze namiar możesz dla innych zostawić . Ja muszę zrzucić czapki bo mi wywala olej pod uszczelka z obu głowic i leci spod pokrywy rozrządu z uszczelniacza jeszcze .
Muszę dolewać litr na 3000km
Wolałbym dołu nie ruszać niepotrzebnie bo oleju nie pali . Muszę sprawdzić kompresję jeszcze w ogóle . |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-10, 18:55
|
|
|
Same głowice to nie kapitalka, sam robiłem tylko głowice na tip top 1,5 roku temu i żałuję że nie zrobiłem wtedy dołu, teraz przy okazji remontu ASB zostanie odświeżony silnik |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-10, 19:00
|
|
|
A panewki też wymieniasz ? I jak z honowaniem cylindrów pod nowe pierścienie ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-10, 19:56
|
|
|
masz powlokę napyloną na aluminium tego się nie obrabia |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-02-10, 19:57
|
|
|
Cylindrów nie będę ruszał a panewki nowe przyjda |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-10, 20:13
|
|
|
Obrabia się tak samo jak i żeliwo .
Zakładanie pierścieni na cylindry bez wyraźnych śladów po honowanie jest bez sensu bo nowe pierścienie mogą się nie dotrzeć i może być gorzej jak na starych. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-10, 20:34
|
|
|
to obrabiaj |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-02-10, 20:45
|
|
|
machul333 napisał/a: | Obrabia się tak samo jak i żeliwo | ...a świstak siedzi i zawija
Poczytaj sobie troszkę o aluminiowych blokach V8 Audi i ich obróbce czy też remontach |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-02-10, 21:06
|
|
|
no obrabia się tak że się zdziera starą i są ubytki alu8minium to się napawa obrabia i nanosi się nową powłokę jej grubość jest tyle co kot napłakał
Koszt jest mi nie znany w motocyklach cena jest znana |
|
|
|
|
|
|
|
machul333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 29 Dołączył: 07 Sie 2017 Posty: 244 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: 2019-02-10, 21:11
|
|
|
Nie muszę czytać ,taka sama zasada jest w cylindrach motocyklowych a audi nie jest tu żadnym pionierem w tym względzie .
Ale przyznam wam racje żeby nie było, bo raz obrobiony nicasil nie zostawia nam już praktycznie pola do napraw .
Ale jak by nie było to wytarta jodełka w cylindrze kwalifikuje blok na złom i żadna wymiana pierścieni mu nie pomoże .
Są zakłady co poprawiają szczotkami dla zrobienia nowej jodełki ale kto zaryzykuję .
Tutaj osoba tak zrobila https://www.a8team.pl/d2-...-vt23267,15.htm |
|
|
|
|
|