Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Jakie pierścienie wymiary  
Autor Wiadomość
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2018-12-13, 23:05   

Ja bym wolał zostawić stare jak strugać z pierścieni rzeźbę do alusilu. Chyba, że mają wiedzę jaki materiał do tego się nadaje i jak się zachowuje. Po zadanych pytaniach sądzę, że nie wiedzą więc trochę strach.
Tuleje żeliwne zniosą o wiele więcej zaniedbań.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-12-14, 05:32   

Podobno w Łodzi w Primie ktoś dorabia ale kurcze za Boga nikt t a m nie chce telefonu odebrać, no chyba wszyscy tam wymarli <bezradny>

[ Dodano: 2018-12-14, 21:17 ]
No i znalazłem firmę która chce i wie jak zrobić takie pierścienie, mało tego oni już robili komuś i nie ma żadnego problemu, cenią za to 58 PLN na jeden tlok
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-12-14, 22:40   

daj odrazu namiary co by nie wyparowalo
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 06:46   

Odświeżam , i jak z tymi pierścieniami ? Bo sam będę też chyba kapitalke razem z głowicami robił
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-10, 12:42   

No właśnie jestem na etapie kompletowania wszystkiego, powiem tak, nie jest łatwo, udało mi się zdobyć pierścienie NPR, pomógł mi w tym Daniel z De, ale jak wolisz to mogę dać namiary na firmę z Łodzi która takowe pierścienie z dorobi za grosze
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 18:31   

Zawsze namiar możesz dla innych zostawić . Ja muszę zrzucić czapki bo mi wywala olej pod uszczelka z obu głowic i leci spod pokrywy rozrządu z uszczelniacza jeszcze .
Muszę dolewać litr na 3000km

Wolałbym dołu nie ruszać niepotrzebnie bo oleju nie pali . Muszę sprawdzić kompresję jeszcze w ogóle .
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-10, 18:55   

Same głowice to nie kapitalka, sam robiłem tylko głowice na tip top 1,5 roku temu i żałuję że nie zrobiłem wtedy dołu, teraz przy okazji remontu ASB zostanie odświeżony silnik
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 19:00   

A panewki też wymieniasz ? I jak z honowaniem cylindrów pod nowe pierścienie ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-10, 19:56   

masz powlokę napyloną na aluminium tego się nie obrabia
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-02-10, 19:57   

Cylindrów nie będę ruszał a panewki nowe przyjda
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 20:13   

Obrabia się tak samo jak i żeliwo .
Zakładanie pierścieni na cylindry bez wyraźnych śladów po honowanie jest bez sensu bo nowe pierścienie mogą się nie dotrzeć i może być gorzej jak na starych.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-10, 20:34   

to obrabiaj :P
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2019-02-10, 20:45   

machul333 napisał/a:
Obrabia się tak samo jak i żeliwo
...a świstak siedzi i zawija <faktycznie>

Poczytaj sobie troszkę o aluminiowych blokach V8 Audi i ich obróbce czy też remontach ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-10, 21:06   

no obrabia się tak że się zdziera starą i są ubytki alu8minium to się napawa obrabia i nanosi się nową powłokę jej grubość jest tyle co kot napłakał
Koszt jest mi nie znany w motocyklach cena jest znana
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 21:11   

Nie muszę czytać ,taka sama zasada jest w cylindrach motocyklowych a audi nie jest tu żadnym pionierem w tym względzie .

Ale przyznam wam racje żeby nie było, bo raz obrobiony nicasil nie zostawia nam już praktycznie pola do napraw .
Ale jak by nie było to wytarta jodełka w cylindrze kwalifikuje blok na złom i żadna wymiana pierścieni mu nie pomoże .

Są zakłady co poprawiają szczotkami dla zrobienia nowej jodełki ale kto zaryzykuję .

Tutaj osoba tak zrobila https://www.a8team.pl/d2-...-vt23267,15.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.