Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Jakie pierścienie wymiary  
Autor Wiadomość
danishow 
DER MODERATOR



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: D2 FL AQG
Pomógł: 126 razy
Wiek: 36
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3762
Skąd: Boppard - DE
Wysłany: 2019-02-10, 21:18   

pepi napisał/a:
Koszt jest mi nie znany w motocyklach cena jest znana
W DE koszt takiej zabawy zaczyna się od 800 Euro za blok R4 ...w PL zapewne taniej ;)
_________________
MOJE A8 - FOTKI - WYDECH - LPG

NIE odpowiadam na pytania techniczne przez pw !
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
pepi 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d2
Pomógł: 37 razy
Wiek: 43
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4275
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-02-10, 21:21   

nie bardzio <bezradny>
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 130
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 21:35   

Do Moto znajomy mechanik co remontuje crosowki regeneracja 600zl z tego co pamiętam i czas oczekiwania od 2 tyg do miesiąca. Czyli cenowo w przeliczeniu to samo praktycznie, DEto pewnie wiadomo jakość lepsza.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 407
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-10, 21:38   

machul333 napisał/a:

Ale jak by nie było to wytarta jodełka w cylindrze kwalifikuje blok na złom i żadna wymiana pierścieni mu nie pomoże .

Są zakłady co poprawiają szczotkami dla zrobienia nowej jodełki ale kto zaryzykuję .


Na alusilu nie musi być jodełki, proces honowania odbywa się chemicznie. Jeśli jest widoczna to są to pozostałości obróbki na średnicę.
Zamiast kamieni do honownicy przy wykańczaniu wkłada się filc posmarowany odpowiednim środkiem który ma zadanie lekko podtrawić powierzchnię cylindra wynosząc w górę wtrącenia krzemu. Powierzchnia staje się wtedy lekko matowa.
Na tych twardych wtrąceniach ślizga się pierścień.
|Kiedyś to była wiedza tajemna teraz z racji popularności w silnikach jest już często stosowane.
Wartościowe silniki np naprawia się napylając warstwę metalu na ścianki cylindra by spowrotem wykorzystać stare tłoki w przypadku braku nadwymiarów.
Alusil hone zwraca w google ciekawe obrazki.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 130
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-02-10, 21:43   

Ukaniu napisał/a:
machul333 napisał/a:

Ale jak by nie było to wytarta jodełka w cylindrze kwalifikuje blok na złom i żadna wymiana pierścieni mu nie pomoże .

Są zakłady co poprawiają szczotkami dla zrobienia nowej jodełki ale kto zaryzykuję .


Na alusilu nie musi być jodełki, proces honowania odbywa się chemicznie. Jeśli jest widoczna to są to pozostałości obróbki na średnicę.
Zamiast kamieni do honownicy przy wykańczaniu wkłada się filc posmarowany odpowiednim środkiem który ma zadanie lekko podtrawić powierzchnię cylindra wynosząc w górę wtrącenia krzemu. Powierzchnia staje się wtedy lekko matowa.
Na tych twardych wtrąceniach ślizga się pierścień.
|Kiedyś to była wiedza tajemna teraz z racji popularności w silnikach jest już często stosowane.
Wartościowe silniki np naprawia się napylając warstwę metalu na ścianki cylindra by spowrotem wykorzystać stare tłoki w przypadku braku nadwymiarów.
Alusil hone zwraca w google ciekawe obrazki.


O widzisz część tego znałem ale to z tym wytrawianiem jodełki pierwszy raz słyszę . Teraz to już się robi popularne kiedyś to największa tajemnica była i praktycznie nic nie szło się dowiedzieć o procesie .
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 407
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-02-10, 22:50   

Pasty do honowania alusilu to jest jakaś wiedza tajemna. Jedni piszą tylko o ściernych inni o własnościach trawiących. Fabrycznie to było zdaje się trawione.
Tu coś

http://www.w124performanc...onditioning.pdf

Tu honował pastą Sunen AN30

https://www.audizine.com/...e-Alusil-Blocks

Ja tam kiedyś widziałem blok który w profesjonalnym warsztacie walnęli flexihonem gratis, jodełkę miał jak się patrzy :-))). Znajomy mechanik zastanawiał się co dalej z tym zrobić. Blok trafił do obróbki tylko na płaszczyznę głowicy.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 130
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-06-16, 09:35   

Jak by ktoś szukał to prima na allegro wystawia pierścienie do ABZ 65zl za 1 tłok
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 798
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2019-06-17, 13:57   

Super, bo jeszcze niedawno towar byl nie do zdobycia
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 130
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2019-06-17, 19:12   

Akurat prima podobno już dawno robiła , tylko że nie sprzedawali ich nigdzie trzeba było samemu się z nimi dogadywać .
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1548
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-06-17, 19:16   

Ja z nimi w grudniu rozmawiałem to nie było problemu, akurat ja wybrałem pierścienie NPR
_________________
jetem jaki jestem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |