Autor |
Wiadomość |
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2013-08-28, 03:01
|
|
|
Mój mechanik dalej w Hu.... leci i postanowiłem tak jak mi radzicie zabiore mu auto ,dzwoniłem do tych z mysłowic i powiedzieli mi ze jesli chodzi o skrzynie tą 4HP to jest dużo droższa od tej 5 biegowej i przyblizony koszt to około 9000 wydaje mi sie ze to wiele za duzo ,FOSS a do warszawy troszku mi daleko ;p ale dzieki za zainteresowanie |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-08-28, 08:38
|
|
|
Chyba chcą na koszty naciąć. Albo oferują remont na WSZYSTKICH nowych częściach. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-08-28, 09:48
|
|
|
9 tys. to juz chyba jest jakas przesada. Chyba ze ci nową zamontuja do auta w tej cenie. Ciekawe czemu 4HP jest drozsza od 5HP - wierzyć się nie chce. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-28, 09:57
|
|
|
4hp jest mniej skomplikowana bo to starsza i solidniejsza produkcja.
Nie wiem czy z tego powodu są wieksze koszta ale gdy ja robiłem niemal całkowity remont mojej to zapłaciłem 7600zł prawie 4 lata temu więc reasumując koszt jaki CI zaspiewali jest chyba najwyższy jaki w PL słyszałem. |
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2013-08-28, 14:07
|
|
|
do Krakowa masz bliżej ...zadzwoń 12 4182321, 608457091, 660665397 K-ów ul.Prądnicka 36-38 - ja tam robiłem już dwie skrzynie - jeśli znasz troszkę Kraków to jest to nieopodal Kleparza
Mod to nie jest reklama |
_________________ Złego diabli nie biorą ... |
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2013-08-31, 11:46
|
|
|
Zadzwoniłem jeszcze raz do tych Mysłowic i rozmawiałem z jakąs babką i powiedziała mi max 7tyś. tym razem i zdecydowałem sie im oddac auto ,w czwartek pojechało na lawecie zobaczymy co z tego wyniknie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-31, 15:07
|
|
|
daj znac co bylo i jak po remoncie smiga |
_________________
|
|
|
|
|
Prorok
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 47 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 2013-09-10, 21:24
|
|
|
Auto zrobione jade po nie w czwartek stwierdzili ze w skrzyni był wyciek gdzies pomiedzy skrzynią a wałem i ze ulotnił sie cały olej i skrzynia została zatarta kost 6700 heh powiedzieli ze ze skrzyni została tylko obudowa cos mi tu smierdzi bo moj mechanik ten nie fachowy twierdził ze w skrzyni olej jest no ale trudno nie stwierdzie teraz kto mowił prawde wiec zapłacic trzeba i zobaczymy jak bedzie smigac dam znac jak juz odbiore auto |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-11, 00:24
|
|
|
Niestety na skrzyniach automatycznych często warsztaty robią dobry biznes bo łatwo brać pieniądze za nic :-/ Rynek uplasował wysokie ceny za takie remonty, oczywiście roboty jest mnóstwo i części do skrzyń też kosztują, ale łatwo zapłacić dwukrotnie więcej niż wart faktycznie jest konkretny przypadek defektu.
Ja podpisując umowę na remont miałem wyraźnie napisane, że koszt nie będzie niższy niż 5 tyś. Ok, podpisałem bo byłem przeświadczony że już prewencyjnie wymienią wszystko żeby mieć spokój na następne 300 tyś. I co się okazało. bebechy skrzyni były w super stanie, wymienili mi uszczelki, olej i zregenerowali konwerter. Skrzyniowiec tak mi rozpisał koszty że wyszło 4800, jednak zaznaczył, że będzie dużo taniej bo w sumie skrzynia nie jest zużyta :-) 200 zł taniej...
A tak w ogóle to trzymał auto 2 miesiące - stąd moje potyczki z nim . Chłop się zapultał ogólnie i wyszło na moje - się nie dałem ale ciężko było.
Ogólnie mamy wspólnych znajomych, w między czasie były gadki szmatki o żaglach, nartach. Potem kolega mi wspomniał, że na jednym z wyjazdów narciarskich skrzyniowiac po kilku głębszych chwalił się jaki to biznes nie prowadzi i jak ludzi łatwo robić w balona przy remontach automatów :-/
Ciężko jest im cokolwiek udowodnić, bo wszystko jest zapakowane w skrzynkę :->
Później i tak kupiłem drugą bo mi zaczęła huczeć pompa oleju... Używka za 1800zł, 3 wymiany statyczne oleju z filtrem, potem wymiana uszczelniacza na flanszy półosi, wałku, teraz na wyjściu z wału. Skrzynia chodzi super i pochodzi jeszcze długo... |
|
|
|
|
jdz1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 164 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2013-09-11, 07:11
|
|
|
Apophis napisał/a: | 4hp jest mniej skomplikowana bo to starsza i solidniejsza produkcja.
Nie wiem czy z tego powodu są wieksze koszta ale gdy ja robiłem niemal całkowity remont mojej to zapłaciłem 7600zł prawie 4 lata temu więc reasumując koszt jaki CI zaspiewali jest chyba najwyższy jaki w PL słyszałem. |
Ostatnio jak byłem na sprawdzeniu oleju w skrzyni i dyfrach w swojej A8 (skrzynia 5hp) to dowiedziałem się od mechanika zupełnie innych rzeczy. Twierdził że 4hp są dużo większe, cięższe, bardziej skomplikowane i problematyczne w naprawach niż 5hp.
Ale to tylko co powiedział mechanik a nie jedną A8 juz przerabiał bo i nie jedną u niego na placu widziałem. |
|
|
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-09-11, 07:44
|
|
|
ja mam 4hp 24a i jeszcze jakies oznaczenie cml,jestem ciekaw czy to pozadna konstrukcja |
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-09-11, 09:01
|
|
|
CML to właśnie 4hp24. W 3.7 masz skrzynię 4hp? Z tego co mi wiadomo fabryka ich nie montowała do 3.7 :roll: Może ktoś coś przerzucał... 4hp to najtrwalsze skrzynie TIP montowane w D2. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-11, 14:37
|
|
|
ja mam 5skrzynie.tez po remoncie 7tys zaplacilem ale wszystko robili.bylem u poprawek bo konwekter nie spinal na sztywno.wymienili ponownie.potem 3 na 4 obroty podskakiwaly.wymienili plyte sterujaca.teraz skrzynia jest idealna.mam jeszcze gwarancje i lata posmiga :-D
[ Dodano: 2013-09-11, 15:42 ]
4hp trwalsze.ale 5hp tez daja rade.360km nawet uciagnie.skrzynie robia od 200 tys do 350tys km bez wymiany oleju jak to serwis zaleca :-x .jak by wymienia co 60tys jak producent skrzyn sugeruje to robia jeszcze raz tyle |
_________________
|
|
|
|
|
marcin1122333
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Wiek: 48 Dołączył: 17 Lip 2013 Posty: 67 Skąd: radomsko
|
Wysłany: 2013-09-11, 15:44
|
|
|
mam 4.2 qattro,kiedys miałem 3.7 i tak jestem zalogowany i nie umiem zmienić wpisu,a nie chce się na nowo rejesrtowac,pozdrawiam.w 2009 kupiłem 3.7 oska jezdzilem 2 lata byłem czynnym uczestnikiem forum na spocie w Katowicach tez się kiedyś zjawiłem,2 lata się astra bujałem i znow a8 kupiłem tyle ze 4.2 qattro.jak na razie super jeździ trochę kasy wlozylem wiadomo oleje,rozrzad,filtry itd.powoli składam kase na lpg.te samochody maja cos w sobie. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-09-11, 16:02
|
|
|
moja 3 a8 przeplatane innymi pojazdami.kupisz tanio musisz wsadzic kase ja wsadzilem 10tys.jeszcze zmiana wnetrza pomalowac pare elementow i smigac :lol: |
_________________
|
|
|
|
|
|