Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Sondy lambda - wskazania na VAG  
Autor Wiadomość
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-01-03, 13:44   

Podłączyłem się VAG-iem i mam takie wartości:




Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.
Ostatnio zmieniony przez kmicic-lt 2014-04-15, 20:56, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-03, 19:10   

kmicic-lt napisał/a:
Jeśli jest coś nie tak, to co moge zrobić, ażeby te wartości poprawić.

No w sumie duże wachania , jutro sprawdzę jak u mnie wygląda po wymianie modułu zapłonowego. A ty sprawdz czy na gazie i na benzynie masz takie same wartości i tak w ogóle w jakim celu pytasz ?? coś się dzieję z autkiem ??
U mnie jak widać na 6 baniaku jest różnica dosyć spora, dawno nie zaglądałem do vaga lecz dzisiaj wymieniłem moduł zapłonowy i zobaczę czy coś się zmieniło
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-01-03, 19:36   

W sumie rzeczy to sie nic za bardzo nie dzieje, tylko na LPG czasami na wolnych obrotach mam lekkie drgania. Zastanawiam sie czy to wina wymiany modułu zapłonu, bo jak na razie wymienilem 1 szt., tylko nie jestem pewien której głowicy dotyczył, ale wydaje mi sie że tej lewej od strony pasażera - więc nie wiem ktory to blok pomiarowy.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-01-03, 20:24   

kmicic-lt napisał/a:
tylko nie jestem pewien której głowicy dotyczył

czarna wtyczka to głowica od pasażera , brązowa od strony kierowcy
czarna wtyczka odpowiada za 1,4,5,6
brązowa wtyczka za 2,3,7,8
a bloki to logiczne 19 blok 1,2,3,4 cyklinder
20 blok 5,6,7,8
Ja też mam takie problemy z tymi drganiami i jeszcze nie doszedłem do finału po troszkę je zmniejszam lecz nadal są ( może jestem za wrażliwy,a te drgania to normalne)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-03-02, 10:04   

Mam znów pewien problem z autkiem, chodzi mi o bloki pomiarowe 19 i 20:



Dzieje się to tylko na LPG. Jak odpalę auto z rana to wyskakuja mi zapłony na każdym cylindrze, pózniej jak chwilke pojeżdżę to wypadaja mi na 3,4,5,6,7,8 cylindrze natomiast jak sie rozgrzeje to wypadanie jest na 1,2,3,5,6 - gdzie na drugim wypada mi zapłon co sekundę.
Jak chwilke ostro pojeżdżę to mam wypadanie tylko na 2cyl.
Rozmawiałem z gazownikiem to twierdzi że to są padające cewki - nie wiem czy to może być przyczyna, bo na PB jest idealnie. Sprawdziłem świece i sa ok (wymieniałem je jakies z 5 tys. km temu na NGK Japan), był problem z cewka na 5 i 3 cyl. ale je pozamieniałem i jest ok., żadnych błędów na VAG. Wskazania napięc na cewkach to zdjęcie powyżej tego posta. Nie wiem gdzie mam szukać problemu. Czy wina tkwi w instalacji LPG?

Dodam tylko, że to sie dzieje na wolnych obrotach natomiast powyżej 3 tys, wypadanie jest tylko na 2 cyl. Gdy silnik jest na wolnych obrotach i jak chce ruszyć ostrzej to robi tak jakby chciał sie zadławic - jak wejdzie na obroty to ok.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-03-02, 14:50   

a jest jakiś baniak co nic nie wypada na nim ??
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-03-02, 15:12   

Raczej nie przeważnie na wszystkich coś wyskakuje i nie wim gdzie szukać przyczyny .
Zastanawiam sie czy sterownik od gazu nie sieje takiego zamętu?
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-03-02, 15:35   

Jak nie masz kabelka do gazu i programu to wizyta u "dobrego" gazownika się kłania. Coś robiłeś przed awarią ?? Przyczyn może być wiele ale na 90% chodzi o gaz i jego instalację
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-04-15, 21:01   

Panowie, mam pytanie odnośnie Blok-ów 15 i 16.
Mam dziwne wartosci.
Blok 15 kolejno:

0.2V, 0.6V, 0.2V, 0.6V

Blok 16:

0.6V, 0.2V, 0.6V, 0.2V

Wcześniej miałem takie wartości:



Co jest nie tak. Czy coś z cewkami ?
Dzieje sie tak na PB i LPG.
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-04-16, 06:30   

??
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-04-17, 14:55   

Wartości referencyjne dla stukowców na biegu jałowym:

od 0,273 do 2,5 V

Większe różnice niż 50% wskazań między sobą świadczyć może o:

1. korozja na stykach
2. uszkodzony knock-sensor

Jeżeli powyższe nie pomogą to... zaczynamy od sprawdzenia ciśnienia sprężania na cylindrach.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-04-17, 18:07   

marekp750 napisał/a:
Wartości referencyjne dla stukowców na biegu jałowym:

od 0,273 do 2,5 V

Większe różnice niż 50% wskazań między sobą świadczyć może o:

1. korozja na stykach
2. uszkodzony knock-sensor

Jeżeli powyższe nie pomogą to... zaczynamy od sprawdzenia ciśnienia sprężania na cylindrach.


Z tymi wartościami sobie poradziłem. Problem leżał po stronie wtyczki (zaznaczyłem na rys.) i wartości wróciły. Wtyczka była popękana, nie wiem kto mi ja uszkodził :(
Walczę jeszcze z wypadaniem zapłonów, i myśle że problem leż po stronie cewek.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-04-18, 06:30   

to jest wtyczka od czujnika spalania stukowego ???!!!
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-04-18, 21:10   

pepi napisał/a:
to jest wtyczka od czujnika spalania stukowego ???!!!


Zgadza sie :)
 
 
maniuś 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-05-04, 09:57   

witam panowie mam mały problem z moją 8 mianowicie jak zimna odpala od strzału a jak się rozgrzeje muszę chwile pokręcić ma ktoś jakiś pomysł :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.