Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Sondy lambda - wskazania na VAG  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-05-05, 06:57   

maniuś, zakręć butle z gazem. Przed nocą. Odłącz aku na jakiś czas. Pojeździj troszkę na petrolu i zobacz co się dzieje. Od niczego podepnij kompa czy wyskoczą jakieś błędy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
maniuś 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 2
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2014-05-09, 17:29   

ernesto witam nie było mie dawno a odnośnie twojej podpowiedzi to gazu nie używam już długo jeżdze na benzynie i tak zie dzieje morze to nieszczelnosc na przewodach gumowych od wtrysków gazu
 
 
Simone331 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1108
Skąd: GS / TN
Wysłany: 2014-05-09, 19:38   

maniuś, Ty jesteś baba czy chłop? <niewiem>

Proszę o poprawienie swojego profilu.


Pozdrawiam
Simone331
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-03-30, 22:22   

Witam żeby nie zakładać nowego tematu podepne się tutaj.Panowie mam pytanie,jak powinny zachowywać sie sondy na wolnych obrotach?Sprawdzałem dzisiaj i u mnie na wolnych stoja i dopiero po lekkim przygazowaniu zaczynają ładnie pracować,dodam że silnikiem delikatnie szarpie na wolnych obrotach i poza tymi sondami nic innego nie rzuciło mi się w oczy,błędów zero <niewiem>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-30, 23:14   

Stają na gazie czy PB czy obu? Jak korekty krótko i długoterminowe sie rysują?

Masz jakieś błedy w silniku?
Mam podobnie że czasami sondy jak by łapały zawieszkę a korekty krótkie staja na 25%. Wtedy drżenie wyczuwalne. Lecz ogolnie jest wszystko w porządku i sie nie czepiam narazie tego.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-03-31, 05:47   

lpg ma to ma jak ma
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-03-31, 07:34   

Apophis, korekty obadam pózniej jak ogarne vaga do pełnej wersji.
Dzieje się tak na PB,lpg nie używam od dłuższego czasu.

Jakiś czas temu padła mi jedna sonda,zatrzymała się bodajże na 0.47V ,wymieniłem obydwie na nowe Bosch dedykowane do tego silnika i było wszystko ok,jednak dwa dni temu zauważyłem że silnik dostaje delikatnych drgań na wolnych obrotach,wczoraj podpięłem kompa i nie pokazało żadnych błedów jedynie te sondy które sobie stoją na wolnych obrotach i teraz nie wiem bo z tego co kojarze to wcześniej śmigały w całym zakresie obrotów <niewiem>

Ok podłączyłem teraz vaga,na rozgrzanym silniku i na wolnych obrotach bank 1 lata od 0,10V do 0.80V bank 2 od 0.03V do 0.06V czyli stoi praktycznie.

Coś mi się zdaje że mam powtórke z rozrywki z Opla Omegi,tam kuna zerzarła mi pół instalacji,tym bardziej że w drugim aucie zauwarzyłem ostatnio jakieś kawałki chleba porozrzucane w komorze silnika <jezu>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-31, 11:43   

Kuna jak kuna jak przekopałem instalacje sondy ecu i taka zajawkę mam na tym drugim ecu lecz dośc sporadycznie. Na benzynie własciwie nie wystepuje.
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2015-04-02, 12:07   

Problem rozwiązany,pękł jeden z wężyków idących od przepustnicy bodajże do serwa? <niewiem> taki z zaworkami zwrotnymi.Zasysał delikatnie lewizne,po wymianie kompletu tych wężyków silnik na wolnych ani drgnie i sondy hulają aż miło <hura>
 
 
mariuszjp100 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35
Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 154
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 2015-04-09, 21:12   

Koledzy mam pytanie z tylu silnika jest taki wezyk co idzie od tej rury od filtra powietrza i takimmały wychodzi z niej wezyk koło przepustnicy dalej się rozchodzi chyba do serwa i jest taki zaworek jakby i jak auto zgaszone to mogę to rozlaczyc a jak zapalone to podcisnienie i jak rozlacze to silnik kuleje pytanie czy u was też na zgaszonym to możecie rozlaczyc ten wezyk? Czy u mnie to jest zepsute. Sorry za pisownię ale z tel pisze i nie wygodnie
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-01, 11:47   

Panowie podpinam się. Zrobiłem statyczne logi na lambdach, wrzucę może link do logów:

http://vaglog.pl/log-017_011_12pQX.html

Co o tym myslicie? Grzebać dalej w podciśnieniach? Zostało mi tylko oblookanie podciśnień w nadkolu (zbiornik) oraz na podszybiu.

Proszę o pomoc bo silnikiem nadal telepie.
_________________
I`m the LPG master
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-11-05, 07:55   

Troche za bogato masz, ale niewiele. Ja bym się tym nie przejmowal (nie wiem czy na rozgrzanym do końca silniku robiles logi). Logi robione na benzynie oczywiście? Bo jeśli na gazi to trzeba skład poprawić na wolnych.

Prace silnika sprawdzaj tylko na benzynie po wcześniejszym skasowaniu bledow (bo wtedy korekty długoterminowe się wyzerują).

Zobacz co masz w blokach 19 i 20 (tam masz wypadanie zaplonow). Jak w 19 i 20 masz same zera, skład mieszanki się zgadza, uszczelki na wtryskach nowe, dolot i wkretki od gazu szczelne, odmy i podciśnienia posprawdzane, to zostaje tylko ustawienie rozrządu.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-10, 22:47   

Silnik oczywiście rozgrzany, wykasowałem błędy, odłączyłem aku, od gazu wyjąłem bezpiecznik. Po wyzerwaniu, ani przez chwile nie chodził na gazie.

Logi robiłem na benzynie.

Czasami wypadnie losowo jeden cylinder, ale to bardzo rzadko.

Teraz będę robił uszczelki na wtryskach + sprawdzanie reszty podciśnień. Wymieniałem nawet uszczelki na kolektorze.

Co jeszcze wrzucić z Vag coma po tych następnych kombinacjach?
_________________
I`m the LPG master
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-11-12, 10:01   

wskazania przeplywomierza wrzuc, wypadania zaplonow i oczywiscie wskazania lambd. Do walki z samymi podcisnieniami dorzuc jeszcze sprawdzenie szczelnosci serwa i ukladu rurek ezektora (tego zaworka co przed serwem jest a co sie go do kolektora ssacego w dwoch miejscach podpina). Do tego do sprawdzenia są odmy (musza byc szczelne) wlacznie z tym cienkim przewodem laczacym kolektor ssacy z tym cienkim przewodem rodzielnika odm na pokrywie miedzy glowicami.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
emilus143 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Emil
Jeżdzę: S8 D2, 90 B2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 462
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-11-12, 20:11   

Zrobię logi dynamiczne wnastępnym tygodniu.

Ten powichrowany trójnik cały uszczelniłem, wymieniłem rurki nawet niektóre.

W jaki sposób można sprawdzić czy ezektor dziala poprawnie??

Odmy robiłem ostatnio wszystkie, założyłem pożądne węże olejowe, więc nie ma szans na nieszczelność. Rozdzielnik również zrobiony. Generalnie wymieniłem bardzo dużo rurek na nowe.

Dobiorę się do serwa, tam gdzie rura wchodzi, może oring będzie do wymiany.

Walcze z tymi drgawkami już od ponad roku. Jak dojdę co to jest, to się normalnie opiję :)
_________________
I`m the LPG master
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.