Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Start z miejsca zatrzymanego  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-07-24, 16:04   

ernesto, u Ciebie wygląda to książkowo, u mnie natomiast wskazówka idzie aż do 2100 obr/min. Dobrze, że nowy konwerter leży i czeka :]
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-07-24, 18:29   

Widziałem wideo, zostaw skrzynie w spokoju :P
_________________
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-24, 19:24   

No dobra... przekonaliście mnie. Może jestem przewrażliwiony.
To może oleum zmienię tylko bo już nadchodzi czas wymiany.
Dam znać co wyszło po wymianie oleju.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-24, 20:12   

ernesto napisał/a:
Może jestem przewrażliwiony.


Syndrom prestona. :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-24, 20:39   

Ale dlaczego auto cofa się? Czyżby olej stracił swoje właściwości?
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. Dopiero po przekroczeniu jakichś 1200 nadskakuje.
U Was też tak jest?
Rozumiem że na niskich biegach jest rozpiety Ale czy to normalne?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
adamssson 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 32
Skąd: Żary
Wysłany: 2016-07-24, 20:43   

Ukaniu napisał/a:
Czyli auto zahamowane, but w podłogę...


A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-24, 20:48   

Tak Erni wsio gra. Możesz miec słaba juz nieco pompe w skrzyni ale spokojnie to jeszcze polata.
 
 
puzzel1 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy
Wiek: 31
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 302
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-07-24, 20:49   

ernesto napisał/a:
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć.


no to chyba akurat jest normalne że z miejsca nie wjedziesz na podnośnik po tej obudowie bez dodania gazu? przynajmniej u mnie tak jest, no chyba ze wjeżdżam z na puszczonym hamulcu bez zatrzymywania (nie z miejsca), to wtedy wjadę
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-24, 22:45   

adamssson napisał/a:
Ukaniu napisał/a:
Czyli auto zahamowane, but w podłogę...


A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce


Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-07-25, 16:51   

Zrobiłem test sprzęgła podczas jazdy i na 4 oraz 5 biegu po zapięciu Lock-Up uślizg sprzęgła wynosi 0,00 jedyne gdzieś tam po odpuszczeniu gazu czasami pojawi się 39,0

Teraz pytanie, jakie powinny być wartości uślizgu sprzęgła podczas ruszania itp ? Do jakich wartości może dojść. Ma ktoś taką ściągawkę?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-25, 17:35   

Dzisiaj zrobiłem test. Wskazówka mi idzie do 1800.
_________________

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-07-25, 18:07   

Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu.
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-07-25, 19:15   

oliwier30 napisał/a:
Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu.


Ile Cię Kolego ta zabawa wyniosła?
_________________

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-07-25, 20:35   

bazzzyl, dokładnie Ci nie powiem bo robiłem jeszcze parę innych rzeczy,ale wymiana konwertera,pompy,jakiś tam tarczek,olej itd. wyszło coś około 4 tyś,z czego sam konwerter 1350zł
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-07-26, 16:22   

4.2 abz z 4hp24 prędkość stall na porządnie nagrzanym jazdą autostradowa 2200 obr. Nie narzekam na nic :)
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.