Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-07-24, 16:04
|
|
|
ernesto, u Ciebie wygląda to książkowo, u mnie natomiast wskazówka idzie aż do 2100 obr/min. Dobrze, że nowy konwerter leży i czeka |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-07-24, 18:29
|
|
|
Widziałem wideo, zostaw skrzynie w spokoju |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-07-24, 19:24
|
|
|
No dobra... przekonaliście mnie. Może jestem przewrażliwiony.
To może oleum zmienię tylko bo już nadchodzi czas wymiany.
Dam znać co wyszło po wymianie oleju. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:12
|
|
|
ernesto napisał/a: | Może jestem przewrażliwiony. |
Syndrom prestona. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:39
|
|
|
Ale dlaczego auto cofa się? Czyżby olej stracił swoje właściwości?
I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. Dopiero po przekroczeniu jakichś 1200 nadskakuje.
U Was też tak jest?
Rozumiem że na niskich biegach jest rozpiety Ale czy to normalne? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
adamssson
Użytkownik
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: D3
Dołączył: 02 Sty 2016 Posty: 32 Skąd: Żary
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:43
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Czyli auto zahamowane, but w podłogę... |
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:48
|
|
|
Tak Erni wsio gra. Możesz miec słaba juz nieco pompe w skrzyni ale spokojnie to jeszcze polata. |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-07-24, 20:49
|
|
|
ernesto napisał/a: | I np jak wyjeżdzam na podnośnik gdzie muszę przejechać pod obudową taśmy to mam problemy? Znaczy się, p odjezdzam pod taśmę i daje gazu a auto nie chce wskoczyć. |
no to chyba akurat jest normalne że z miejsca nie wjedziesz na podnośnik po tej obudowie bez dodania gazu? przynajmniej u mnie tak jest, no chyba ze wjeżdżam z na puszczonym hamulcu bez zatrzymywania (nie z miejsca), to wtedy wjadę |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-24, 22:45
|
|
|
adamssson napisał/a: | Ukaniu napisał/a: | Czyli auto zahamowane, but w podłogę... |
A to nie jest tak że rozwalisz skrzynie i przeguby?
Taki manewr baaardzo mocno obciąża napęd/przeguby/zawieszenie/hamulce |
Obciąża tak samo jak start z pełnym ogniem tylko się koła nie kręcą (przeguby cierpią raczej jak się katapultuje na skręconych kołach). Owszem jeśli coś jest słabe i czeka aby się rozlecieć a nikt wcześniej nie pałował samochodu to się może rozlecieć. Hamulce znoszą większe obciążenia przy hamowaniu z prędkości autostradowych jak się koła blokują niosąc prawie dwie tony. Taki test wykonuje się zwykle raz, dwa razy z rzędu przez maks. 5 sek zwykle. Potem skrzynia musi się kilka minut chłodzić spokojną jazdą albo na postoju |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-07-25, 16:51
|
|
|
Zrobiłem test sprzęgła podczas jazdy i na 4 oraz 5 biegu po zapięciu Lock-Up uślizg sprzęgła wynosi 0,00 jedyne gdzieś tam po odpuszczeniu gazu czasami pojawi się 39,0
Teraz pytanie, jakie powinny być wartości uślizgu sprzęgła podczas ruszania itp ? Do jakich wartości może dojść. Ma ktoś taką ściągawkę? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-25, 17:35
|
|
|
Dzisiaj zrobiłem test. Wskazówka mi idzie do 1800. |
_________________
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-07-25, 18:07
|
|
|
Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu. |
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-07-25, 19:15
|
|
|
oliwier30 napisał/a: | Mi doszło do 1600,konwerter zmieniany 7 miesięcy temu. |
Ile Cię Kolego ta zabawa wyniosła? |
_________________
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2016-07-25, 20:35
|
|
|
bazzzyl, dokładnie Ci nie powiem bo robiłem jeszcze parę innych rzeczy,ale wymiana konwertera,pompy,jakiś tam tarczek,olej itd. wyszło coś około 4 tyś,z czego sam konwerter 1350zł |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2016-07-26, 16:22
|
|
|
4.2 abz z 4hp24 prędkość stall na porządnie nagrzanym jazdą autostradowa 2200 obr. Nie narzekam na nic |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|