Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] wymiana zawieszenia - totalne załamanie  
Autor Wiadomość
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-13, 20:47   

nie chcę nic regenerować - w MB regenerowałem pompę wtryskową i padła po 2 miechach a koleś dał 1 gwarancji więc zero regenerowań chyba, że maglownica bo to cholerstwo drogie :-?
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-13, 22:52   

no wiec jednak nie zero :)
bilsteiny na przyklad sie pieknie regeneruje a ja osobiscie wolalbym magiel
uzywke w dobrym stanie do tej pory tak robilem i sie nie zawiodlem
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-11-14, 00:46   

maciu napisał/a:
zmień amorki oba jak nie mozesz zregenerować

To chyba nawet najgłupszy mechanik wie że amorki wymienia się parami tak aby na jednej osi były jak najbardziej zbliżone do siebie swoją sprawnością :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
robsonik4 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 56
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 485
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-11-14, 02:49   

wiadomo, że oba 8-)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2011-11-14, 21:40   

Z tymi amorkami to też nie koniecznie trzeba się spieszyć, chyba że 100% pewność. U mnie po wymianie zużytych wahaczy też coś stukało (z czasem coraz mocniej), wymiana kolejnych, aż wszystkie nowe i tłucze coraz gorzej. Sprawdzane i oglądane na wszelkie sposoby. Też diagnoza amorek, już chciałem kupić komplet... i przez przypadek okazało się że to niewielki luz przy mocowaniu ramy pomocniczej. Śrubę z wielkim trudem udało dokręcić się 1/3 obrotu i.........nastała cisza :-)
 
 
fachowiec83 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-20, 22:39   

Wymieniłem wszystkie wahacze, końcówki i łączniki + zrobiona geometria i bez zmian od pierwszych metrów jazdy na nowym zawiasie. Stare zawieszenie było stanie agonalnym ;) I dalej puka w prawym kole... Na małych nierównościach rytmiczne pukanie (podejrzewam te blaszki od klocków bo nawet jak kopnę w koło heheh to coś dzwoni :D ) ale jak jakaś większa dziura to już wali ostro... Możliwe również, że to mocowanie/łożysko/poduszka amortyzatora ale nie wiem jak to sprawdzić ? jutro znowu jadę na trzepaki.... Ale zapytam z ciekawości..... W którym dokładnie miejscu znajduje się ta śruba od ramy pomocniczej co kolega wyżej dokręcił?? Jest do niej dostęp z chodnika na parkingu pod blokiem ?? czy kanał ?
_________________
Ohne Audi Keine Gaudi
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-08-21, 05:08   

Myślę, że da radę, trochę na lewarku podnieść, zabezpieczyć oby auto nie przycisło i powinieneś sprawdzić czy śruby od ramy trzymają mocno. Rama to ten element do którego jest przymocowany od dołu silnik i skrzynia, a dostęp do śrub mocujących ją do nadwozia od spodu masz bardzo dobry - jak zajrzysz po auto to na pewno zorientujesz się które to są.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-08-21, 05:23   

przejedz te dziury z wcisnietym hamulcem czy tak samo wali?
_________________

 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2013-08-21, 07:46   

Tak jak Krystek pisze.
Chodzi mu o luzy na zaciskach.
Niestety ten typ tak ma. Szczególnie chodzi o zaciski 4-klockowe.
Zacisk pływa na 3 bolcach. Niestety luzy na nich powstają takie, że głowa boli.

A zacisk potrafi stukać i to mocno.

Przy luźnych zaciskach często powstaje także efekt stukania podczas hamowania
przy prędkościach rzędu 100-120 km. Oraz delikatnym dociśnięciu pedału hamulca.

Sprawdź to.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
fachowiec83 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-21, 08:28   

OK jak pogoda będzie pewniejsza wrzuce auto na lewarek, zdejmę koło i poruszam tym zaciskiem....
_________________
Ohne Audi Keine Gaudi
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-08-21, 11:45   

tez mozesz.lepiej w czasie jazdy.jest odcinek drogi co stuka zawias przejedz go z wcisnietym hamulcvem i bez.poprzedni własciciel mojej niuni wymienil cale zawieszenie a dalej waliło.byl to zacisk
_________________

 
 
fachowiec83 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-22, 10:26   

Byłem na trzepakach - igła... Przejechałem się nawet z diagnostą i on nie ma pojęcia co to może być... jest bardzo delikatny luz na zaciskach... minimalnie większy jest po lewej stronie gdzie jest absolutna cisza więc chyba nie tędy droga bo coś ewidentnie "chrupie" ehhh
_________________
Ohne Audi Keine Gaudi
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-22, 20:12   

Aaa ja też kilka tyg temu robiłem zawieche z przodu(wymieniałem kilka zużytych elementów i klocki) przeglądałem całość przy okazji przeglądu było cacy a teraz z lewej strony juz cos popukuje. Nawet mi sie nie chce tam zaglądac bo przeciez było dopiero co sprawdzane a szczególnie w DE gdzie mieszkam nie zaliczyłem żadnej dziury ostatnio :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.