Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-11-13, 20:47
|
|
|
nie chcę nic regenerować - w MB regenerowałem pompę wtryskową i padła po 2 miechach a koleś dał 1 gwarancji więc zero regenerowań chyba, że maglownica bo to cholerstwo drogie :-? |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-11-13, 22:52
|
|
|
no wiec jednak nie zero
bilsteiny na przyklad sie pieknie regeneruje a ja osobiscie wolalbym magiel
uzywke w dobrym stanie do tej pory tak robilem i sie nie zawiodlem |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-11-14, 00:46
|
|
|
maciu napisał/a: | zmień amorki oba jak nie mozesz zregenerować |
To chyba nawet najgłupszy mechanik wie że amorki wymienia się parami tak aby na jednej osi były jak najbardziej zbliżone do siebie swoją sprawnością :roll: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-11-14, 02:49
|
|
|
wiadomo, że oba 8-) |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2011-11-14, 21:40
|
|
|
Z tymi amorkami to też nie koniecznie trzeba się spieszyć, chyba że 100% pewność. U mnie po wymianie zużytych wahaczy też coś stukało (z czasem coraz mocniej), wymiana kolejnych, aż wszystkie nowe i tłucze coraz gorzej. Sprawdzane i oglądane na wszelkie sposoby. Też diagnoza amorek, już chciałem kupić komplet... i przez przypadek okazało się że to niewielki luz przy mocowaniu ramy pomocniczej. Śrubę z wielkim trudem udało dokręcić się 1/3 obrotu i.........nastała cisza :-) |
|
|
|
|
fachowiec83
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-08-20, 22:39
|
|
|
Wymieniłem wszystkie wahacze, końcówki i łączniki + zrobiona geometria i bez zmian od pierwszych metrów jazdy na nowym zawiasie. Stare zawieszenie było stanie agonalnym I dalej puka w prawym kole... Na małych nierównościach rytmiczne pukanie (podejrzewam te blaszki od klocków bo nawet jak kopnę w koło heheh to coś dzwoni ) ale jak jakaś większa dziura to już wali ostro... Możliwe również, że to mocowanie/łożysko/poduszka amortyzatora ale nie wiem jak to sprawdzić ? jutro znowu jadę na trzepaki.... Ale zapytam z ciekawości..... W którym dokładnie miejscu znajduje się ta śruba od ramy pomocniczej co kolega wyżej dokręcił?? Jest do niej dostęp z chodnika na parkingu pod blokiem ?? czy kanał ? |
_________________ Ohne Audi Keine Gaudi |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-08-21, 05:08
|
|
|
Myślę, że da radę, trochę na lewarku podnieść, zabezpieczyć oby auto nie przycisło i powinieneś sprawdzić czy śruby od ramy trzymają mocno. Rama to ten element do którego jest przymocowany od dołu silnik i skrzynia, a dostęp do śrub mocujących ją do nadwozia od spodu masz bardzo dobry - jak zajrzysz po auto to na pewno zorientujesz się które to są. |
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-21, 05:23
|
|
|
przejedz te dziury z wcisnietym hamulcem czy tak samo wali? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
fachowiec83
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-08-21, 08:28
|
|
|
OK jak pogoda będzie pewniejsza wrzuce auto na lewarek, zdejmę koło i poruszam tym zaciskiem.... |
_________________ Ohne Audi Keine Gaudi |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-08-21, 11:45
|
|
|
tez mozesz.lepiej w czasie jazdy.jest odcinek drogi co stuka zawias przejedz go z wcisnietym hamulcvem i bez.poprzedni własciciel mojej niuni wymienil cale zawieszenie a dalej waliło.byl to zacisk |
_________________
|
|
|
|
|
fachowiec83
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 08 Lip 2013 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-08-22, 10:26
|
|
|
Byłem na trzepakach - igła... Przejechałem się nawet z diagnostą i on nie ma pojęcia co to może być... jest bardzo delikatny luz na zaciskach... minimalnie większy jest po lewej stronie gdzie jest absolutna cisza więc chyba nie tędy droga bo coś ewidentnie "chrupie" ehhh |
_________________ Ohne Audi Keine Gaudi |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-08-22, 20:12
|
|
|
Aaa ja też kilka tyg temu robiłem zawieche z przodu(wymieniałem kilka zużytych elementów i klocki) przeglądałem całość przy okazji przeglądu było cacy a teraz z lewej strony juz cos popukuje. Nawet mi sie nie chce tam zaglądac bo przeciez było dopiero co sprawdzane a szczególnie w DE gdzie mieszkam nie zaliczyłem żadnej dziury ostatnio |
|
|
|
|
|