Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] [AKG] Nie odpala  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-10-19, 16:24   

czujnik jest nie ważny aż tak
regulator jak się spartolił to nie było ciśnienia na listwie a nie było za wysokie
czyli saper od prawa do lewego <boisie>
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-10-22, 14:40   

I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy .
Pompa łapie powietrze, i są wyłamane ze 3 zęby na wieńcu <boisie>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-22, 17:36   

Lechu napisał/a:
I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy .


jeśli faktycznie się nie podejmuje takich rzeczy to uciekaj Panie od niego, ponieważ jest tak jak pepi pisze

pepi napisał/a:
ten mechanik to saper
wydaje mi się że on naprawia auta na chybił trafił


<boisie> <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-10-22, 20:56   

Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione. Co do zapachu paliwa przy odpalaniu miałem to samo. Pompa sobie dobijała, ciśnienie rosło, auto nie odpalało i paliwo wyciskało gdzie popadnie, bo nie wracało a wtryski odcięte. A koniec końców okazało się, że padła wiązka czujnika położenia wału. Weź kolego zobacz w blokach czy w ogóle wał się kręci, to widać ZTCP przy przynajmniej 5 sekundach kręcenia jak załapie z 200 czy więcej obrotów. Tak samo dopiero wtedy załapie błąd czujnika wału czy gubiące się impulsy.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-10-22, 21:09   

Pepek napisał/a:
Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione.


Był ściągany 2 raz i potwierdzone, Jak trafi na dziure to wali po zebach i jeszcze słychać czasami uderzenie zębatki, jak trafi na dziure.

[ Dodano: 2018-10-23, 13:15 ]
Auto odebrane, mechanik ze względu na to, że oddał nie sprawne auto nie kasował za usługę.

[ Dodano: 2018-10-25, 21:35 ]
Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo.
Tak jakby pompą nie zaciągała paliwa do kosza . I teraz pytanie, wsadzili mu nową pompę magnetii marelli, stara nie dawała już ciśnienia i przy sprawdzaniu ojca w garażu po prostu zdechła już się nawet nie zakręci :P

Czy to wina źle złożonego kosza i tej całej instalacji z piekła rodem w baku, czy pompy ?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-10-26, 08:11   

A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec, bo pamiętam, że swego czasu przychodziły na zmianę z i bez niego.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-10-26, 15:16   

Pepek napisał/a:
A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec


Na bank nie ma.

Lechu napisał/a:
Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo.


Wymontować pompę i zakupić oryginalną.

Zamontowanie pompy z jednym króćcem powoduje, że brak jest przelewu między komorami, pompa nie jest zalewana i auto gaśnie po tym jak wyciągnie paliwo z kosza.

Jedyne wyjście to zalanie paliwa powyżej połowy zbiornika by paliwa było na tyle by wlewało się do kosza od góry.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-10-26, 18:38   

macie może fotkę jak ten króciec wygląda i gdzie on dokładnie jest ?? Można go przełożyć ze starej pompy ?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 529
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-10-26, 20:17   

Pierwszy z brzegu przykład http://www.pompapaliwa.pl...01-audi-a8.html zaznaczony czerwonym. Teoretycznie można, wiąże się to jednak z grubą rozbiórką pompy. Kup VDO i zapomnij o temacie.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Thomi 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31
Dołączył: 16 Sie 2016
Posty: 5
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 2018-10-30, 22:17   

Witam. Proponuję zaprowadzic do P.Marka w Warczu. Zawieziesz lawetą wrócisz na kołach i zaoszczędzisz kasy i nerwów. Przerabiałem mechaników w Inowrocławiu w związku z problemem skrzyni i kilka stów na lawetę to jest nic na ile mogą narazić cię ludzie którzy nie kochają A8.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-11-01, 11:33   

Lechu napisał/a:
Można go przełożyć ze starej pompy ?

Nie kombinuj. Kup ori pompę.
Po za tym nie wiesz jak jest w środku skonstruowana nowa pompa.
Oryginalna zasila listwę górnym, grubym króćcem, a małym dolnym pompy strumieniowe.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-11-07, 11:28   

Takie pytanko, by sprawdzić czy wszystko działa (zalewa kosz) i nie ciągnie powietrza, to wszystko musi być zakręcone i zamknięte ?? Czy na otwartych pokrywach można sprawdzać ?

Pompa VDO, dzieje się to samo, nie podaje paliwa do kosza.

[ Dodano: 2018-11-16, 19:01 ]
Wychodzi na to, że uszczelki w koszu się rozlazły.
Można je jakoś zastąpić czy trzeba ori kupować ?
 
 
Miś 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 96
Skąd: Tczew
Wysłany: 2018-11-16, 22:58   

Uszczelki ori dostaniesz u Michała, Ale koszt nie jest zbyt ciekawy chyba coś ponad 700zl,oringi w każdym rozmiarze dostaniesz bez problemu w
Kazdym sklepie rolniczym i dadzą radę bez problemu.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-08-12, 19:37   

Auto jeździło 4 msc i z powrotem wrociło na reklamację.

Wymieniono cały kosz.

I teraz objaw jest taki, że jest problem przy porannym odpaleniu.

Po nocnym postoju
Odpala dopiero za 7 razem,
Po odpaleniu po chwili obroty spadają i jak się gaz dociśnie to zgaśnie.

Jak tak pochodzi ze 3 min, to odpala bez problemu.

Jak stoi pod sklepem ze 2 h to odpali za 3 przekręceniem klczyka. <bezradny>
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-08-12, 19:49   

Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.