Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-19, 16:24
|
|
|
czujnik jest nie ważny aż tak
regulator jak się spartolił to nie było ciśnienia na listwie a nie było za wysokie
czyli saper od prawa do lewego |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-22, 14:40
|
|
|
I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy .
Pompa łapie powietrze, i są wyłamane ze 3 zęby na wieńcu |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-22, 17:36
|
|
|
Lechu napisał/a: | I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy . |
jeśli faktycznie się nie podejmuje takich rzeczy to uciekaj Panie od niego, ponieważ jest tak jak pepi pisze
pepi napisał/a: | ten mechanik to saper
wydaje mi się że on naprawia auta na chybił trafił |
|
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-10-22, 20:56
|
|
|
Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione. Co do zapachu paliwa przy odpalaniu miałem to samo. Pompa sobie dobijała, ciśnienie rosło, auto nie odpalało i paliwo wyciskało gdzie popadnie, bo nie wracało a wtryski odcięte. A koniec końców okazało się, że padła wiązka czujnika położenia wału. Weź kolego zobacz w blokach czy w ogóle wał się kręci, to widać ZTCP przy przynajmniej 5 sekundach kręcenia jak załapie z 200 czy więcej obrotów. Tak samo dopiero wtedy załapie błąd czujnika wału czy gubiące się impulsy. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-22, 21:09
|
|
|
Pepek napisał/a: | Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione. |
Był ściągany 2 raz i potwierdzone, Jak trafi na dziure to wali po zebach i jeszcze słychać czasami uderzenie zębatki, jak trafi na dziure.
[ Dodano: 2018-10-23, 13:15 ]
Auto odebrane, mechanik ze względu na to, że oddał nie sprawne auto nie kasował za usługę.
[ Dodano: 2018-10-25, 21:35 ]
Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo.
Tak jakby pompą nie zaciągała paliwa do kosza . I teraz pytanie, wsadzili mu nową pompę magnetii marelli, stara nie dawała już ciśnienia i przy sprawdzaniu ojca w garażu po prostu zdechła już się nawet nie zakręci
Czy to wina źle złożonego kosza i tej całej instalacji z piekła rodem w baku, czy pompy ? |
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-10-26, 08:11
|
|
|
A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec, bo pamiętam, że swego czasu przychodziły na zmianę z i bez niego. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-10-26, 15:16
|
|
|
Pepek napisał/a: | A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec |
Na bank nie ma.
Lechu napisał/a: | Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo. |
Wymontować pompę i zakupić oryginalną.
Zamontowanie pompy z jednym króćcem powoduje, że brak jest przelewu między komorami, pompa nie jest zalewana i auto gaśnie po tym jak wyciągnie paliwo z kosza.
Jedyne wyjście to zalanie paliwa powyżej połowy zbiornika by paliwa było na tyle by wlewało się do kosza od góry. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-26, 18:38
|
|
|
macie może fotkę jak ten króciec wygląda i gdzie on dokładnie jest ?? Można go przełożyć ze starej pompy ? |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 529 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-10-26, 20:17
|
|
|
Pierwszy z brzegu przykład http://www.pompapaliwa.pl...01-audi-a8.html zaznaczony czerwonym. Teoretycznie można, wiąże się to jednak z grubą rozbiórką pompy. Kup VDO i zapomnij o temacie. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Thomi
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sie 2016 Posty: 5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: 2018-10-30, 22:17
|
|
|
Witam. Proponuję zaprowadzic do P.Marka w Warczu. Zawieziesz lawetą wrócisz na kołach i zaoszczędzisz kasy i nerwów. Przerabiałem mechaników w Inowrocławiu w związku z problemem skrzyni i kilka stów na lawetę to jest nic na ile mogą narazić cię ludzie którzy nie kochają A8. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2018-11-01, 11:33
|
|
|
Lechu napisał/a: | Można go przełożyć ze starej pompy ? |
Nie kombinuj. Kup ori pompę.
Po za tym nie wiesz jak jest w środku skonstruowana nowa pompa.
Oryginalna zasila listwę górnym, grubym króćcem, a małym dolnym pompy strumieniowe. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-11-07, 11:28
|
|
|
Takie pytanko, by sprawdzić czy wszystko działa (zalewa kosz) i nie ciągnie powietrza, to wszystko musi być zakręcone i zamknięte ?? Czy na otwartych pokrywach można sprawdzać ?
Pompa VDO, dzieje się to samo, nie podaje paliwa do kosza.
[ Dodano: 2018-11-16, 19:01 ]
Wychodzi na to, że uszczelki w koszu się rozlazły.
Można je jakoś zastąpić czy trzeba ori kupować ? |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2018-11-16, 22:58
|
|
|
Uszczelki ori dostaniesz u Michała, Ale koszt nie jest zbyt ciekawy chyba coś ponad 700zl,oringi w każdym rozmiarze dostaniesz bez problemu w
Kazdym sklepie rolniczym i dadzą radę bez problemu. |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-08-12, 19:37
|
|
|
Auto jeździło 4 msc i z powrotem wrociło na reklamację.
Wymieniono cały kosz.
I teraz objaw jest taki, że jest problem przy porannym odpaleniu.
Po nocnym postoju
Odpala dopiero za 7 razem,
Po odpaleniu po chwili obroty spadają i jak się gaz dociśnie to zgaśnie.
Jak tak pochodzi ze 3 min, to odpala bez problemu.
Jak stoi pod sklepem ze 2 h to odpali za 3 przekręceniem klczyka. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-12, 19:49
|
|
|
Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|