Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-08-12, 20:44
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje |
A nie pompa ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-08-12, 20:55
|
|
|
dolej na pełno paliwa to samo się wyjaśni |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-08-12, 21:14
|
|
|
jest ponad pół baku |
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-08-12, 21:27
|
|
|
Odkręć dekiel po przeciwnej stronie i wsadź lusterko, wtedy zobaczysz jaki masz poziom paliwa, po jakim czasie od włączenia pompy / czy zaczyna się przelewać z kosza. Za wiele nie widać ale coś można wywnioskować.
Przekaźnik pompy masz pod nogami pasażera, ja rozpiąłem obudowę i zwarłem styki sztywno.
Nie ma znaczenia że jest pół baku bo wlew kosza i tak jest powyżej. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-08-13, 06:34
|
|
|
Ja bym pompe na krótko do bańki wrzucił i podłączył bezpośrednio pod listwe wtryskową. |
_________________
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-08-13, 07:01
|
|
|
Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-08-13, 07:05
|
|
|
pali coś mocnego aby takie coś zrobić |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-08-13, 09:48
|
|
|
Ukaniu napisał/a: | Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację. |
Dalej nie wiadomo czy jest problem z cofającym się paliwem. Czy z czymś innym.
Gdy podłączy pod listwę pompę może być inna 4 bar. wyjaśni się czy to na pewno cofające się paliwo.
Również dobrze przed odpaleniem porannym możesz przekręcić z 12x zapłon aby pompka dobiła ciśnienia, albo podłączyć pompke na krótko w zbiorniku lub wysterować ją urzadzeniem diagnostycznym.
Możesz również odpalić awaryjnie na LPG i wtedy wykluczysz układ Pb |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-08-13, 10:02
|
|
|
Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada. |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2019-08-13, 12:45
|
|
|
Lechu napisał/a: | Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada. |
Jak w powrót? ciśnienie mierzyć trzeba przed regulatorem a za filtrem paliwa.
Ewidentnie cofa się paliwo. Może żeby nie targać kosza załóż zaworek zwrotny przy wyjściu ze zbiornika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2019-08-13, 13:05
|
|
|
Zawór zwrotny jest w pompie. Moim zdaniem nawet jak się cofa to momentalnie po włączeniu pompy ciśnienie powinno się pojawić. Problemy są jak wycieka nocą z kosza albo on nie jest napełniany układem z inżektorami. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
|