Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] [AKG] Nie odpala  
Autor Wiadomość
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-08-12, 20:44   

pb41ns napisał/a:
Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje


A nie pompa ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-08-12, 20:55   

dolej na pełno paliwa to samo się wyjaśni
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-08-12, 21:14   

jest ponad pół baku
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-08-12, 21:27   

Odkręć dekiel po przeciwnej stronie i wsadź lusterko, wtedy zobaczysz jaki masz poziom paliwa, po jakim czasie od włączenia pompy / czy zaczyna się przelewać z kosza. Za wiele nie widać ale coś można wywnioskować.
Przekaźnik pompy masz pod nogami pasażera, ja rozpiąłem obudowę i zwarłem styki sztywno.
Nie ma znaczenia że jest pół baku bo wlew kosza i tak jest powyżej.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-13, 06:34   

Ja bym pompe na krótko do bańki wrzucił i podłączył bezpośrednio pod listwe wtryskową.
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-08-13, 07:01   

Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4801
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2019-08-13, 07:05   

pali coś mocnego aby takie coś zrobić :P
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-13, 09:48   

Ukaniu napisał/a:
Tylko z baku musiał byś wytargać całą rurownię z inżektorami. Problem leży zwykle właśnie w tym obwodzie, bocznika z systemem inżektorów ciągnących paliwo z dna. Na YT kiedyś widziałem film jak Rosjanin w wannie testował tą całą instalację.

Dalej nie wiadomo czy jest problem z cofającym się paliwem. Czy z czymś innym.
Gdy podłączy pod listwę pompę może być inna 4 bar. wyjaśni się czy to na pewno cofające się paliwo.
Również dobrze przed odpaleniem porannym możesz przekręcić z 12x zapłon aby pompka dobiła ciśnienia, albo podłączyć pompke na krótko w zbiorniku lub wysterować ją urzadzeniem diagnostycznym.
Możesz również odpalić awaryjnie na LPG i wtedy wykluczysz układ Pb
_________________

 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2019-08-13, 10:02   

Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2019-08-13, 12:45   

Lechu napisał/a:
Przy sprawdzaniu manomentrem wpiętym w powrót,
To wraz z przekręcaniem kluczyka na zapłon, rośnie ciśnienie aż dobije do 4, trzyma przez jakiś czas, a później spada.

Jak w powrót? ciśnienie mierzyć trzeba przed regulatorem a za filtrem paliwa.
Ewidentnie cofa się paliwo. Może żeby nie targać kosza załóż zaworek zwrotny przy wyjściu ze zbiornika.
_________________

 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2019-08-13, 13:05   

Zawór zwrotny jest w pompie. Moim zdaniem nawet jak się cofa to momentalnie po włączeniu pompy ciśnienie powinno się pojawić. Problemy są jak wycieka nocą z kosza albo on nie jest napełniany układem z inżektorami.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.