Autor |
Wiadomość |
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-09, 18:30 [D2 97 4.2PB/LPG
] [AKG] Nie odpala
|
|
|
Auto mojego ojca odmówiło dziś posłuszeństwa.
Przez ostatni czas miał problem z odpalaniem, dopiero za drugim razem odpalał. Zakrecaliśmy butle od gazu i to samo. Ojciec wymienił również ten zawór przelewowy i nic to nie zmieniło.
Dzisiaj natomiast nie odpalił w ogóle, ani na pb ani awaryjnie na LPG . W zaworze przelewowym nie było paliwa.
I co gorsze przy ostatniej próbie coś strzeliło/trzasło i teraz przy próbie odpalenia mocno przygasają kontrolki i nie kręci. Pompę paliwa słychać i cewkę w rozruszniku też.
W vagu 0 błędów . |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-10-09, 18:46
|
|
|
Zacznijcie od sprawdzenia akumulatora. Zbyt mały prąd uderzeniowy nie pozwoli silnikowi odpalić. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-09, 19:23
|
|
|
ile jest paliwa w baku |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-09, 20:04
|
|
|
równo pół zbiornika
Jeszcze takie info ,
Zanim auto zgasło kompletnie.
Udało się odpalić, ale kopcił i chodził bardzo nie równo. Ojciec dodał troszkę gazu, chodził lepiej, ale odpuścił i auto zgasło. I dalszą historię już znacie, próbował, aż coś jeblo i już nie kręci. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-18, 15:36
|
|
|
Auto zaciągnięte do mechanika,
odpala. nieszczelności w koszu i szło powietrze, ale teraz jest odwrotnie, jest za duże ciśnienie i silnik zalewa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-18, 15:45
|
|
|
nie może być za duże bo jak ?
uwalony regulator ciśnienia ? |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-18, 17:12
|
|
|
Takie jest zdanie mechanika, mocno czuć benzynę przy odpaleniu |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-18, 18:34
|
|
|
A komp co pokazuje? Bo jak auto zimne i po odpaleniu to trochę będzie czuć dopuki na ssaniu chodzi |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-18, 18:42
|
|
|
na kompie 0 błędów, przynajmniej mechanik nic o tym nie wspomniał, ale przy naszych próbach mimo, że nie odpalał nic ecu nie wyrzucało. |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-10-18, 19:06
|
|
|
No czasem bywa tak jesli brak opalania nie jest związane z usterka elektroniki bądź elektryki, a jakie cisnienie jest na listwie przy pracującym silniku? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-18, 20:01
|
|
|
ten mechanik to saper
wydaje mi się że on naprawia auta na chybił trafił |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-18, 20:10
|
|
|
cieżko powiedzieć, ale warsztat jeszcze w powietrze nie wyleciał, miał D2 i D3. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4801 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-19, 04:49
|
|
|
może te jego auta wyleciały tyko
To nie jest traktor w którym jest spory kłopot silniki benzynowe są dość proste do naprawy .
Jak ma paliwo i iskrę to odpali |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-10-19, 14:12
|
|
|
Dzisiaj weszły nowe fakty. Czujnik temp silnika ten zielony rzucał dziwnymi temperaturami.
Regulator ciśnienia paliwa przepuszczał wszystko . |
|
|
|
|
|