|
Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-03-13, 08:36
|
|
|
adamoas napisał/a: | Wczoraj po południu zrobiłem wymianę świec , silnik na pb chodzi bez problemu , jest moc i ładnie cyka niestety z gazem był dalej problem , ... |
Wiesz, nie lubię kogoś oceniać nie znając go i wogóle ale jak tak czytam o tym Twoim gazowniku to mam nieodparte wrażenie że to jednak straszny tandeciarz jest...
albo instalka w Twoim aucie to nie jeden żywy choć trochę chory organizm ale jakiś zlepek przypadkowych elementów połączonych na "pająka" chociaż jak gazownik wie co z czym się je to naprawi każdy badziew... ewentualnie wytnie "pająka" i zrobi większość od początku...
instalacja gazowa to wbrew pozorom dosyć prosta konstrukcja i składająca się z pewnej skończonej liczby elementów - jeżeli ktoś się zna na zasadach jej działania to ogarnięcie tego nie jest kosmicznie trudne (co udowadniają zresztą niektórzy koledzy z forum którzy zawodowo nie zajmują się wcale montowaniem LPG a jednak kupują sobie interfejsy i samo poprawiają po gazownikach aby auto jeździło poprawnie).
Borykasz się z tym już od jakiegoś czasu i jeżeli auto na benzynie chodzi bez problemu to droga to uruchomienia na nim LPG jest otwarta - jeżeli ten "fachowiec" sobie nie radzi to polecam zmianę... i to jak najszybciej bo bezmyślne zabawy z mieszanką paliwową i zapłonem w niektórych przypadkach mogą doprowadzić do innych usterek za które ów gazownik pewnie nie weźmie odpowiedzialności :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-03-13, 10:03
|
|
|
Ten przewód idzie prawdopodobnie do zbiorniczka w błotniku za zbiorniczkiem płynu do wspomagania(chyba jest od oparów Pb lub jakiś akumulator ciśnienia) może iśc do gruszki tempomatu(jak niedziała) lub do gruszki klapek kolektora.
Jeśli jest problem z Lpg to może do Mapsensora lub trójnika który sie znajduje.
Pozatym masz problem z odpowietrzeniem reduktora, jest albo zbyt wysoko lub zle wpiety w obieg wody. Dlatego prawdopodobnie przełacza Ci na Pb i wypadają zapłony bo gaz zamarza i niema iskry.
Jesli gazownik podłaczył sie tylko na postoju aby zdiagnozować problem i powiedział ze jest Oki to partacz z niego albo ma wiecej do ukrycia niż Ci sie wydaje.
Powinien zrobić jazde próbna z tobą za sterami a on z laptopem. |
|
|
|
|
|
|
|
adamoas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: Audi A8
Dołączył: 16 Sie 2010 Posty: 70 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 2011-03-13, 10:33
|
|
|
będę tam we wtorek i przekażę mu parę cennych uwag , dzięki bardzo.
[ Dodano: 2011-03-19, 09:11 ]
A więc tak : przewód włożyłem na swoje miejsce , pod reflektorem znalazłem drugi koniec przewodu , podpatrzyłem u kolegi w a8 jak i gdzie to idzie. Co do gazu to jeżdżę teraz na PB bo komputer od gazu został wysłany do naprawy a na zamianę drugiego nie ma ,. Stag nie dawał nic na 4 cylinder , po przełożeniu na inne cylindry kabla- też działo się to samo , więc stwierdzono że tylko serwis komputera tu pomoże , może za tydzień wróci z naprawy , zobaczę co to pomoże ;(
Na benzynie autko jeździ rewelacyjnie, i bez wymienionych świec jeszcze.
Pozdrawiam.
Napisze jak zamontuje staga. |
_________________ Audi A8 D2 4,2 PB + LPG
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |