|
Autor |
Wiadomość |
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-09-24, 21:03
|
|
|
I tak to panowie jest ze wszystkim nie tylko z gazem. Podstawa w dobrej diagnozie i spokojnym podejściu. Kolega pozmieniał wiele elementów w instalacji a przyczyną okazała sie głowica a raczej na pewno trzpień i gumka z tej głowicy które to części kosztują w porywach do 30 złotych.
Forum to dobra sprawa, sam korzystam, ale oprócz tego ważna jest świadomość, że każdy samochód pomimo że niby ten sam jest jednak inny. Podobnie z usterkami, niby takie same objawy, ale zupełnie różne przyczyny. |
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-24, 21:57
|
|
|
To może dokończę ten temat, wszelkie naprawy i regeneracje reduktora gazu to tylko chwilowe załatwienie sprawy usterki niskiego ciśnienia gazu jak było w moim przypadku. Problem powrócił po ok miesiącu po jego regeneracji czyli wymiana gumek, membran i zaworka wewnętrznego. Dopiero wymiana na nowy reduktor zakończyła sprawę i do tej pory nie ma już problemu. Tak więc morał z tego taki że reduktor ma przejechać ileś tys. kilometrów (już nie pamiętam ile) i wymiana na nowy. |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2010-09-24, 23:14
|
|
|
W sumie to czasem faktycznie taniej wychodzi (głównie oszczędność czasu i nerwów) jednak skoro wcześniej po naprawie siadł reduktor po miesiącu tzn że jednak tylko część gum musiała być wymiona? czy tak? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-09-25, 21:55
|
|
|
Właśnie że wymieniłem wszystkie......, ale jak rozbierałem później na części pierwsze stary reduktor to w nim są różne elementy które widać że po dłuższym użytkowaniu mogą się zużyć tj. np. iglica od zaworu wewnętrznego i będzie się zawieszała |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |