Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Regulacje STAG 300  
Autor Wiadomość
RETON 
Użytkownik


Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 22
Skąd: GRODZISK MAZ.
Wysłany: 2010-09-24, 21:03   

I tak to panowie jest ze wszystkim nie tylko z gazem. Podstawa w dobrej diagnozie i spokojnym podejściu. Kolega pozmieniał wiele elementów w instalacji a przyczyną okazała sie głowica a raczej na pewno trzpień i gumka z tej głowicy które to części kosztują w porywach do 30 złotych.
Forum to dobra sprawa, sam korzystam, ale oprócz tego ważna jest świadomość, że każdy samochód pomimo że niby ten sam jest jednak inny. Podobnie z usterkami, niby takie same objawy, ale zupełnie różne przyczyny.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-09-24, 21:57   

To może dokończę ten temat, wszelkie naprawy i regeneracje reduktora gazu to tylko chwilowe załatwienie sprawy usterki niskiego ciśnienia gazu jak było w moim przypadku. Problem powrócił po ok miesiącu po jego regeneracji czyli wymiana gumek, membran i zaworka wewnętrznego. Dopiero wymiana na nowy reduktor zakończyła sprawę i do tej pory nie ma już problemu. Tak więc morał z tego taki że reduktor ma przejechać ileś tys. kilometrów (już nie pamiętam ile) i wymiana na nowy.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-24, 23:14   

W sumie to czasem faktycznie taniej wychodzi (głównie oszczędność czasu i nerwów) jednak skoro wcześniej po naprawie siadł reduktor po miesiącu tzn że jednak tylko część gum musiała być wymiona? czy tak?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 709
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2010-09-25, 21:55   

Właśnie że wymieniłem wszystkie......, ale jak rozbierałem później na części pierwsze stary reduktor to w nim są różne elementy które widać że po dłuższym użytkowaniu mogą się zużyć tj. np. iglica od zaworu wewnętrznego i będzie się zawieszała
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.