Autor |
Wiadomość |
WOY
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-11, 19:53
|
|
|
Poszlo PW |
|
|
|
|
|
|
|
pycho
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 48 Dołączył: 11 Lip 2010 Posty: 53 Skąd: WS
|
Wysłany: 2016-05-07, 10:35
|
|
|
Witam.może ktoś ma wymiar oringów o nr 077.121.437A.Potrzebne na już i chciałem dokupić na szybko. |
_________________ Kobiety należy trzymać krótko, maksymalnie do rana... |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-09-13, 18:56
|
|
|
Witam,czy chłodniczkę oleju trzeba wyciągnąć razem obudową filtra oleju ? |
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-09-13, 19:06
|
|
|
Tak, to jest jedna całość. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-09-13, 19:09
|
|
|
gtfan, dzięki za odpowiedź,płyn chłodniczy spuścić to podstawa ale oleju raczej nie trzeba z tego co słyszałem. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2016-09-13, 19:13
|
|
|
Nie-tylko troche trochę wyleci |
|
|
|
|
|
|
|
daniel3262
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 29 Dołączył: 09 Gru 2015 Posty: 70 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2016-09-13, 19:14
|
|
|
Ok dzięki za informację :-) |
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 245 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2018-03-20, 20:40
|
|
|
Koledzy jakim momentem skręcać tą chłodniczkę do bloku i wymiennik do obudowy chłodniczki??? |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-04-08, 16:54
|
|
|
Odkopię trochę temat.
Czy uszkodzona/nieszczelna chłodniczka oleju może mieć takie objawy:
- kropki oleju w zbiorniczku wyrównawczym
- biały dym z wydechu w niezbyt dużej ilości ale zauważalne
W pierwszej chwili padło podejrzenie na UPG ale silnik trzyma temperaturę, obroty równo stoją, moc też jest. W oleju brak budyniu. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-04-08, 20:34
|
|
|
kropki oleju to tak ale w wydechu to tylko uszczelka test co2 prawde ci powie |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2020-06-09, 10:59
|
|
|
pycho napisał/a: | Witam.może ktoś ma wymiar oringów o nr 077.121.437A.Potrzebne na już i chciałem dokupić na szybko. |
Odświeżę, może komuś się przyda. Teraz to wymieniałem i na rurki spinające głowice założyłem oringi 20x4mm (077121437A). Na pozostałe (rurka pod kolektorem ssącym, ta idąca do chłodniczki oleju, łącznik między chłodniczką a blokiem) oringi 15x2mm (077121437). |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2020-12-10, 23:32
|
|
|
witam zamówiłem zestaw oringów do chłodniczki oleju, wymieniam też krocieć. Po zdemontowaniu krócieć po pekany przy okazji nowe oringi chłodniczki w zestawie jest też bardzo mały oring i nie bardzo wiem gdzie mam go zalożyć. Ktoś przerabiał już ktoś to możę mnie nakieruje. |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2020-12-11, 00:02
|
|
|
Ten oring jest do rurki wodnej oznaczonej na rysunku nr44. |
|
|
|
|
pudloc86
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 112 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
|
Wysłany: 2020-12-12, 10:47
|
|
|
czyli ten oring by szedł na te srube co się wkreca w te rurkę. Na tej śrubie jest jeszcze podkladka miedziana. |
_________________ pudloc86
Audi A8 4.2 V8
|
|
|
|
|
|
|
|
Krzysiek-1984
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: Audi A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 37 Skąd: Turek
|
Wysłany: 2020-12-12, 17:45
|
|
|
Ten oring idzie na górną część rurki . Zaznaczyłem Ci na rysunku.Ta rurka wchodzi obudowę chłodniczki.Tą rurke przykręca się śrubką nr 46.
|
|
|
|
|
|