Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB ] Wymiana wiskozy i łożyska wiska  
Autor Wiadomość
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-08-10, 11:56   

Faktycznie da się to wymienić bez cudów, choć druga osoba jest konieczna do napięcia paska narzędziem "fachowym" którym u mnie był drewniany sztyl siekiery :D ))
wymieniłem bez łożyska bo za późno o nim przeczytałem więc sprawdzę na sobie czy będzie rzęzić..
pozdrav
_________________
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-03, 20:05   

Odświeżę temat . U mnie chłodzenie działa jak należy czyli wisko sprawne ,tylko zaczyna szumieć .Prawdo podobnie już łożysko siada choć luzów nie wykazuje .i z tond moje pytanie czy po demontażu sprzęgła wisko i wymianie łożyska na nowe montujemy wszystko i czekamy na ustabilizowanie się czyli tak jak w przypadku wymiany na nowe ?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
scenic_17 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Stargard
Wysłany: 2013-02-05, 10:52   

idealnie pasuje lozysko od LT 2,5 TDI. nie trzeba przeprasowywac tylko wrzucic w calosci

OE: 077 115 136A

_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-02-05, 13:25   

To samo było napisane wcześniej . A jezeli chodzi o wymiane to zawsze lepiej być ostrożnym i poczekać po wymianie .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-05, 19:50   

I oto chodziło ,a jeśli chodzi o łożysko od LT-ka to jest ono z z tym korpusem ? czy dobrze zrozumiałem ? bo piszesz że nie trzeba przeprasowywać .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
scenic_17 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 53
Skąd: Stargard
Wysłany: 2013-02-07, 13:33   

dokladnie, nic nie trzeba robic. pasuje idealnie, zmienialem u siebie w 3,7 AKC.. pioter za wiele informacji nie podales wiec sprecyzowalem dokladniej..
_________________
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-02-07, 20:16   

No to dzięki za dokładne info i taniej będzie :lol:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-20, 14:19   

Witam, u mnie wisko pracuje cały czas nawet na zimnym silniku ma opory. Na zgaszonym silniku jak się pokręci trochę wiatrakiem to się troszkę luzuje ale na chwile bo po odpaleniu jest dalej to samo przy obrotach strasznie szumi wiatraki nie słychać V8 :D Czy Wisko jest jeszcze do zregenerowania tzn. ten olejek jak bym uzupełnił to wszystko by było ok?
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-02-20, 18:43   

Jak to Vemo to normalne.
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-21, 06:17   

dice111 napisał/a:
Jak to Vemo to normalne.

A da się to usprawnić ?? czy tylko wymiana wchodzi w grę :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5156
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-02-21, 08:41   

Wymiana, np na BEHR. Po prostu chodzi spięte. Ale w niczym to nie przeszkadza poza tym szumem.
_________________
Black Cars Matters
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-02-21, 09:57   

dice111 napisał/a:
Ale w niczym to nie przeszkadza poza tym szumem.

I w sumie o to mi chodzi . Dzięki za info. :) +
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-10-18, 15:03   

dzisiaj dzięki waszej informacji o łożysku udało się złożyć grata :) w hurtowni oczywiście łożyska do audi nie ma, ale podpowiedziałem mechanikowi o tym z LT i odziwo mieli bez problemu na miejscu... pasuje wszystko elegancko :)
 
 
MartiniNBR 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic 5hp19
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 28
Skąd: Braniewo
Wysłany: 2015-04-05, 12:02   

U mnie też łożysko wiskozy się odzywa, jakiej firmy polecacie?
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-04-05, 20:24   

FAG po 20tys. km jest ok, natomiast optimal wyzionol ducha juz po takim przebiegu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.