Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-05, 20:45
|
|
|
Panowie skoro doczekałem sie padniętego łozyska to trza wymienić. Czytam że pasuje od LT diesla a czy jest tańsze czy cena ta sama? |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-05, 20:57
|
|
|
pasuje, ceny od 100pln w gore zalezy od producenta |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-04-05, 20:58
|
|
|
No to chyba tak samo jak dedyk A8. Sprawdze po św. |
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-08-22, 15:14
|
|
|
Dziekuje za opis ! faktycznie 40 min roboty - wymiana lozyska.
Wyciagniecie viska to gora 10
łożysko FAG w IC bez zniżek 174 zł.
Jako, że nie ma zdjeć w pierwszym poscie dorzuce pogladowo od siebie.
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-22, 17:05
|
|
|
U mnie niedawno wymieniane wraz z całą osłoną. Dolna śrubka sie upier i to dwa razy... |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-03-12, 10:40
|
|
|
patrząc na fotke obudowy łożyska - pewnie da się je wymienić, wtedy koszt łożyska pewnie zamknie się w okolicach kilkudziesięciu złotych jeśli ktoś ma chęć |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 528 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-03-12, 11:25
|
|
|
No raczej nie. Obudowa to jednocześnie zewnętrzna bieżnia. Nawet jeśli ją roztoczyć i próbować tam coś wprasować materiału jest za mało żeby to jako tako trzymało. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-03-12, 11:52
|
|
|
uwierz mi, da sie wszystko zrobic zreszta po co roztaczac, lozysk, rozmiarow jest cała masa z dokładnością do dziesiatek milimetrow |
|
|
|
|
|
|
|
Maroo
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 d2
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 04 Lip 2016 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2017-03-12, 15:50
|
|
|
Za całe łożysko zapłaciłem 90 złotych więc nie wiem po co tu kombinować. |
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2017-03-12, 17:13
|
|
|
jakiej firmy? optimal ?:) made in china |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-07-02, 13:48
|
|
|
On również będzie pasował do FL 4.2 ?
W IC nie ma wpisanego silnika 4.2, natomiast tutaj już jest
https://www.ecstuning.com...utch/077121211/
Mam rozumieć, że będzie to samo ?
[ Dodano: 2018-07-09, 11:59 ]
jest to samo , Wszystko pasuje |
|
|
|
|
Adam
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz Wiek: 26 Dołączył: 31 Lip 2018 Posty: 212 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2019-11-28, 10:05
|
|
|
Wiskoza może grzechotać ? mam tak odpale auto jest ok 1-2 km się odzywa jak się rozgrzeje jest cisza . słychać jest to tylko przy zamkniętej masce |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 249 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5156 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-11-28, 12:09
|
|
|
Predzej lozysko |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|