Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.5TDI ] Problem z układem paliwowym  
Autor Wiadomość
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-01-30, 18:25   [D2 98 2.5TDI ] Problem z układem paliwowym

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum i mam problem z moim A8 D2 98r. Silnik 2.5TDI quattro 150km. A mianowicie odpaliłem dziś z rana o godz. 7 samochód jak zawsze auto odpaliło bez problemu. Przejechałem samochodem jakieś 15-15km gdy stanołem samochodem na parkingu i odpaliłem go ponownie i przejechałem jakieś 100m i się zatrzymałem i wrzuciłem na "P" to auto zgasło gwałtownie po ponownej próbie odpalenia auto wskoczyło na obroty i zgasło. Dalej już nie odpaliło. Na Plaka odpala normalnie. W baku paliwa było około 10l ropy po czym dolałem kolejne 20L. Na filtrze przelotowym przezroczystym koło silnika nie było już ropy po czym wymieniłem główny filtr paliwa z myślą że ropa zmarzła lecz i to nic nie dało ropa dalej nie leci. Pompa paliwa pracuje słychać jak syczy. Lecz Paliwo dalej nie dolatuje do głównego filtra. Jak naleje samodzielnie paliwa do filtra to przelatuje ON przelatuje do filtra przezroczystego przelotowego po czym do silnika i więcej już nie ciągnie. Szukałem i wszędzie na forach i w Google, lecz nic nie mogę znaleźć czy ktoś wie o co chodzi? Zastrzegam iż był mróz rano -17. Proszę o pomoc gdyż próbowałem już wszystkiego.
Pozdrawiam.
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2012-01-30, 18:39   

zalałeś filtr paliwem ??
Musisz jeszcze pewno pompę odpowietrzyć.
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-01-30, 18:56   

Tak owszem filtr paliwa został zalany. lecz po próbie odpalenia auta paliwo z niego przelewa się do tego przezroczystego filterka małego który jest pomiędzy dużym filtrem a wężykiem który idzie bezpośrednio do silnika. i paliwo z małego idzie do silnia po czym już dalej nic nie leci. :( Nie ciągnie paliwa do dużego filtra z baku. Próbowałem już odpowietrzać na wtryskach lecz nic do nie daje wypływa tylko to paliwo które wlałem do filtra paliwa i to wszystko. A jak odpowietrzyć pompę paliwo? Gdyż wyciągałem ją bo był jeden mały czarny kabelek odlutowany który przy lutowałem z powrotem.

[ Dodano: 2012-01-30, 20:35 ]
Proszę o jak najszybszą pomoc :(
 
 
tomeks8 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-01-30, 21:41   

Skoro pompa w zbiorniku paliwa pracuje, to prawdopodobnie przewody w baku się poluzowały,lub popękały, u mnie było podobnie, także w takich temperaturach i też auto się zapowietrzało
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-01-31, 00:23   

Miałem wyciągniętą całą pompę paliwa wraz z poziomem rezerwy tym w lewej czesci baku i niestety nic nie zauważyłem aby przewody były dziurawe a gdy od strony silnika puszczam ciśnienie z sprężarki to w baku normalnie wypycha powietrze :( A co do tego odpowietrzenia pompy jak tego dokonać?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-01-31, 00:29   

Demosxxxful napisał/a:
Witam serdecznie. Jestem nowy na forum i mam problem z moim A8 D2 98r. Silnik 2.5TDI quattro 150km.


Demosxxxful, z tym wszystkim zapraszam tutaj:

Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań



Dopełnij formalności albo będę zmuszony usunąć temat.
Pozdrawiam, FOSS
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pawel0486 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Pawel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 38
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 1
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2012-01-31, 10:26   

Moim zdaniem wina leży po stronie sterownika pompy wtryskowej. Przerabialiśmy ten temat z kolegą w jego A6. Niestety wymieniliśmy całą pompę i do dziś chodzi bez zarzutu. Jego auto też paliło na placka. Co do pompki elektrycznej w zbiorniku to najlepiej wlać więcej paliwa i nawet gdyby nie działała lub było z nią coś nie tak to i tak wtedy sama pompa wtryskowa ciągnie. Daj znać co i jak. ;-)
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-01-31, 15:56   

Męczę się i męczę i nic zmieniłem świece teraz czekam na znajomego z komputerem mam nadzieje ze cos pokaże. auto po wymianie świec na chwile odpaliło chodziło normalnie leczy po zdjęciu nogi z gazu od razu zgaslo i juz dalej nie chodziło :( oczywiście odpaliło na palka z odkręconym odpowietrznikiem na filtrze paliwa po ponownej probie nic :( już nie wiem co mam robić :( czy komputer wykryje błąd pompy wtryskowej?

[ Dodano: 2012-01-31, 18:55 ]
Walczyłem dalej dziś z autkiem auto udało się znowu na chwile od palic po zalaniu filtra paliwa i wszystkich węzy dopiero wtedy wskoczył lecz po trzymaniu go na obrotach przez jakiś czas i zgasł trzymając go na obrotach. potem paliwo znowu przestało lecieć :( czy ktoś jest w stanie pomóc? Podłączyliśmy z kumplem wasa pokazywał że silnik ma powietrze lecz błędy wykasowaliśmy. lecz dalej nie odpalił :(
 
 
pawcio 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 40
Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 38
Skąd: chełm/lubelskie
Wysłany: 2012-02-01, 13:02   

http://www.a8team.pl/topi...?highlight=vp44
zobacz tu jak odpowietrzyc vp44 tam na forum a6 jest dobrze opisane
http://www.audiklub.org/f...php?f=1&t=56013
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-02-01, 19:20   

witam okazało się że padła pompa paliwa pracuje lecz nie daje takiego ciśnienia jak powinna lecz interesuje mnie jeszcze jedno gdyż strasznie cięzko jest dostać takową pompę a znalazłem tylko jedną i do tego do benzyny. Czy będzie ona pasowała do disla? bo więcej takich pomp nie ma na allegro ani nigdzie do disla. Jest to jedyna którą znalazłem. Proszę o szybką odpowiedź.
 
 
Pawel13 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 21
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2012-02-02, 10:17   

Cześć,

Nie wiem czy taka pompka od benzyniaka będzie nadawała sie do diesla. Czy wiesz dokładnie którą padła - tam najprawdopodobniej sa 2 a nawet 3 pompki. Dopóki tego dokładnie nie sprawdzisz (sprawdź jeszcze czy czujnik G210 działa) zalej bak na maxa i możesz jeździć bez potrzeby załączania pompki. Spokojnie możesz wyjeździć 1/4 baku.

Musisz uważać przy wyjmowaniu tego kosza z baku jak również później przy demontażach poszczególnych części

tu masz linki z allegro do samej pompki
http://allegro.pl/listing...liwa+2.5+tdi+v6

a tu do całego kosza:
http://allegro.pl/audi-a4...2071328728.html

sprawdź to tylko.

Pozdrawiam
Paweł
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-02-05, 12:16   

Witam miałem już wsadzoną nową pompkę paliwa lecz nic. dalej silnik nie dostaje paliwa. Pompka pracuje bo miałem sprawdzone na krótko. Druga sprawa to taka że podłączyłem tą pompkę bezpośrednio do przewodu wychodzącego do silnika i auto pali i jeździ. Pompka normalnie jest podłączona do przewodu który jest umocowany na całym koszu i zakończona jest szybko złączką która wchodzi w bak. Czyli domyślam się że pompuje paliwo do drugiego zbiornika aby wyrównać paliwo przez co wytwarza podciśnienie i wtedy ropka leci do silnika czy dobrze myślę? Lecz na nowej pompce tego podciśnienia nie ma i ropa nie leci do silnika. Jak wcześniej już pisałem jeżdżę w tej chwili na pompce podłączonej na krótko. Czy możliwe jest że w baku się coś zapchało lub że jakiś przewód od mrozu poszedł?
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-02-05, 13:52   

w 2,5tdi pompa w baku nie pcha paliwa do silnika. Pompa w baku ma za zadanie utrzymac poziom paliwa w koszu i tyle. Pompa wtryskowa sama ciagnie paliwo z kosza w baku.
I teraz jest pytanie czy w koszu jest paliwo czy nie?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
arni61 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Arnold
Jeżdzę: Audi V6
Pomógł: 2 razy
Wiek: 62
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Opole/Opolskie
Wysłany: 2012-02-05, 14:03   

Witam.
Miałem podobny problem.
Opisałem to na innym forum. To jest link do niego:
http://audi.auto.com.pl/f...63ed31699499ed5
 
 
Demosxxxful 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 42
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 2012-02-05, 17:44   

W koszu paliwo jest. Co do tematu który podesłałeś czytałem go już uszczelkę przedkładałem na różne sposoby i nic. uszczelka jest w stanie idealnym. Jednak się trochę przejechałem na tej pompce na sztywno gdyż na zimnym silniku nie chce sam odpalić ;/ gdyż pompka pompuje normalnie dopiero po odpaleniu samochodu a nie wcześniej. Muszę za każdym razem odpalać na samostart aby zassała paliwo. Już na prawdę nie mam pojęcia co zrobić jutro postaram sprawdzić się ten czujnik na przy pompie. w ostateczności wymienię cały bak paliwa wraz z pompą i poziomem w lewej komorze. Chyba że ktoś jeszcze wiedział by co z tym może być? :(

[ Dodano: 2012-02-05, 17:49 ]
do: szeryfisch

Czy pompa wtryskowa powinna ciągnąc już paliwo po przekręceniu stacyjki? Czy przy kręceniu silnikiem? i czy ssanie przez pompę wtryskową jest mocne? Powinno być wyczuwalne na palcu? gdyż może poszedł sterownik pompy wtryskowej? I nie ciągnie paliwa?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.