Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-28, 18:37
|
|
|
Nie głupotami tylko wyobraź sobie taki układ zasilania co jest wyschnięty po trasie jednej drugiej aż wkońcu nazbiera sie szlamu i bedzie kuku. Sam chciałem takie coś ale z czujnikiem spadku ciśnienia że właczyło by pompe zanim odetnie gaz. Mój gazownik powiedział że dawno odszedł od tej metody jak ludzie przyjeżdżali z problemami wyschniętych wtryskiwaczy. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2014-07-28, 19:07
|
|
|
żeby wtryskiwacz sie zapiekł to trzeba by coś nasypac do niego. Poza tym sam wtrysk na gazie nie działa oraz i tak przez niego nie przepływa paliwo więc ten Twoj szlam i syf i tak sie tam zbiera,bo paliwo tam stoi w miejscu, jedynie co to paliwo ciągle przepływa w obiegu i przez filtr ot taka róznica, krąży sobie w tą i spowrotem. Nie stanie się nic jak odłączy pompę z wtryskiwaczami. Ale własnie gorzej jak braknie gazu w trasie. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-28, 19:57
|
|
|
mniejsza z tym ale ja też mam odmienne zdanie w tym temacie |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-29, 07:47
|
|
|
Dziś znów nie odpalil wlalem paliwa przez moment było ok ale ledwo co chodzi na tym paliwie . Mam ponad pół zbiornika paliwa to już się powinna zalać .pomóżcie co dalej robić. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-29, 10:47
|
|
|
A wszystko masz zrobione zgodnie ze sztuką?Wymiana pompy w A8 to wyższa łopatologia niestety. Uszczelnienie kosza jest tez wymienione lub dobre?
Zdarza się też że zamienniki potrafia paśc dośc szybko. |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-29, 13:21
|
|
|
Pompa nowa identyczna jak oryginal tylko bez napisu vdo Kolo co je sprzedaje mówi ,że jeszcze nigdy nie miał zwrotu a handluje glównie tylko pompami. Boję się ,że ten duży oring na koszu mógł nie siąść jak należy.Te oringi to na pewno tylko w aso co ??? Czy trzeba ją jakoś potem zalewać czy pół zbiornika wystarczy aby zassała???? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-29, 13:32
|
|
|
Zalać do pełna i jak odpali to znaczy ze jest nieszczelny kosz. A jak nie to problem gdzie indziej. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-07-29, 14:03
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Zalać do pełna i jak odpali to znaczy ze jest nieszczelny kosz. A jak nie to problem gdzie indziej. |
I niestety rozbiórka na nowo Cię będzie czekać. Nawet dla dobrego mechanika który nigdy nie robił tego jest ciężko poskładać wszystko do kupy za pierwszym razem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-29, 18:25
|
|
|
Po całym dniu temat wygląda tak : pompa pompuje więcej powietrza niż paliwa dlatego pali i gaśnie .Pompa bez układu na wężu ma super ciśnienie a więc nie jest to odpadek fabryczny ,jutro jeszcze wkładam nowy filtr tak dla 100% pewności ,że to nie to. Jak wlewam paliwo przez wlew paliwa to parę minut chodzi dobrze. Mam wrażenie że dół siada dobrze lecz boję się ,że ten wodzik z oringiem co jest z boku kosza nie siada w ten otwór .Czy tak da się w ogóle to włożyć aby to nie siadło. Czy macie namiary na kogoś kto to potrafi robić w okolicach zabrza?????bo już mnie krew powoli zalewa tyle pomp wymieniłem a to jest jakieś fatum.
Po co w ogóle jest ten wodzik co idzie do drugiej komory ????nie ma tam jeszcze jednej pompy co napełnia kosz???? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-29, 19:43
|
|
|
Zadałem sobie trud i przetłumaczyłem prawie całą tą instrukcję ze schematami i cały problem jest w tym aby trafić tym wodzikiem z boku kosza do tego otworu. Pisze jak byk ,że jak źle siądzie to nie będą działały pompy strumieniowe i silnik nie będzie miał odpowiedniej dawki paliwa. To se zrobili patent pod serwis . współczuje tylko tym mechanikom na serwisach. |
_________________
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-31, 16:56
|
|
|
Wszystko hula pali od kopa po 12 godz.koszyk szczelny bez wymiany oringow. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-08-26, 13:26
|
|
|
Jednak kosz puszcza po nocnym postoju wyszło to dopiero jak paliwo zeszło mi na 1/3 zbiornika .Ciężko pali ale potem już jeździ bez problemu na benzynie.
Ma ktoś może rozmiary tych oringów z kosza????? |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-08-26, 14:24
|
|
|
No czyli problem znany już a to najważniejsze.
W sumie taki oklepany problem,ale to i dobrze że na tym się skończyło.
Rozbierz i wez co trzeba do sklepu a myślę że dobierzesz odpowiednie. Gorzej z tymi dziwnymi kształtami, jak na tej metalowej uszczelce, co szpilka do przykręcania przychodzi. |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-08-26, 18:17
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | Jednak kosz puszcza po nocnym postoju wyszło to dopiero jak paliwo zeszło mi na 1/3 zbiornika .Ciężko pali ale potem już jeździ bez problemu na benzynie.
Ma ktoś może rozmiary tych oringów z kosza????? |
Na łączeniu dwóch połówek kosza oryginalnie siedzi 105x2, ale polecam założyć 105x2,5 - dużo pewniej uszczelnia.
Ważniejsza jest jednak ta aluminiowo-gumowa uszczelka na dole kosza, a jej się osobno nie dostanie. Pozostaje dorobienie nowej we własnym zakresie, lub kupno kompletu z aso. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|