Autor |
Wiadomość |
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-08-27, 05:32
|
|
|
Koles co mi to składał bardzo słabo do kręcił tą długą szpilke .dokrecilem ja jeszcze z 4 obroty i teraz dopiero czuć opór lecz auto odpala na oparach i gaśnie .mam pytanie czy teraz znów trzeba zalać kosz poprzez wlew paliwa bo może dołem mi to schodzi z kosza. Z tego co wiem żadna pompa na sucho nie zacznie poprawnie działać.
DODANO:
Wlalem przez wlew 4 litry odpalił na paliwie i jechał przez kilometr i dalej szarpanie i dążenie do zgasniecia. Załamuje mnie już ten problem.
_________________ |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-08-30, 11:17
|
|
|
Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu. Chciałem wymienić te dwa węże i ulamalem kruciec z jednego ,porażka skończyło się kupnem pompy z koszem koszt 350 . Jak włożę to dam znać. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-08-30, 19:26
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | Panowie totalna zalamka koles wymienil mi wąż z kosza paliwowego ale włożył zbrojony z gazu i sie zrobił jak kondon miękki i znów zatarlo pompę . To jest powodem problemu. |
Brak mi słów <jezu> |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-08-31, 08:47
|
|
|
no co kowale i tyle
a mógł dać zwykły takie przezroczysty który by stwardniał co najwyżej
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-31, 12:21
|
|
|
Nie bardzo kumam-chciał połączyć ten felerny króciec (co tak cięzko nim wcelować) wężem? |
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-09-01, 08:18
|
|
|
Nie ten kruciec ja zlamalem ale od strony weza w koszu. Dzis dostalem całą pompe wyglada fajnie oby też tak działała. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-09-05, 07:06
|
|
|
Zrobione 15 minut z zegarkiem w ręku nie wiem dlaczego bałem się to sam robić .Oby pochodziła teraz .Odcięcie pompy dla sekwencji z opóźnieniem już zamówione ,koszt całe 35 zł. z przesyłką. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-07, 15:55
|
|
|
Cytat: | Odcięcie pompy dla sekwencji z opóźnieniem już zamówione ,koszt całe 35 zł. z przesyłką.
_________________ |
A po co CI to? Jak sie nie sprawdzi to bedziesz biedny dopiero.
Ja miałem to tez zakładać ale mi zdecydowanie odradzono. Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie.... |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-07, 19:37
|
|
|
Apophis napisał/a: | Lepiej niech se pompuje cały czas niż nagle przy 200 okaże sioę że nie ma zasilania na pompie.... |
A co się stanie jak nagle przy 200km/h okaże się że brak jest zasilania na pompie.
Mnie się wydaje że się nie okaże, bo skąd to będzie wiedział jadąc na LPG. Na PB by się dowiedział całkiem szybko, tak mi się wydaje. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-07, 19:56
|
|
|
a jak gaz się wypali i przejdzie na zasilanie z baku drugiego
to przy 200 1-2s ile to metrów
straty mocy |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-09-07, 20:19
|
|
|
A jak ....
Same gdybanie
Nie wiem ile to metrów, ale mogę przeliczyć, jeżeli to ma jakieś znaczenie.
Prawda jest taka że niespodzianki i awarie najdziwniejsze się zdarzają i najlepiej by było śmigać na dwóch paliwach jednocześnie.
Oczywiście nie ciekawie by było, jak by brakło LPG podczas wyprzedzania, ale PB też może braknąć w takiej sytuacji i awarie tez nie stronią od instalacji PB i LPG. Nie ma złotego środka.
Ale dobrze że są różne zdania na pewne tematy, przynajmniej można się trochę przegadywać i dyskutować. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-11, 12:15
|
|
|
Ja znam tych kilka powodów o których nie raz tu pisałem żeby nie bawić się w odcinanie pompy paliwa ale zrobi se kto to co chce. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-09-11, 12:31
|
|
|
no tak auto może po prostu nawalić przy wyprzedzaniu
ale na pewne rzeczy nie mamy wpływu
lepiej jest ograniczać ryzyko do minimum ale i tak może coś ...
z resztą już dawno odeszło się od takiego rozwiązania
Ale jak ktoś chce niech sobie robi będzie testerem |
|
|
|
|
|