Autor |
Wiadomość |
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-26, 20:30 [D2 98 4.2PB/LPG
] Nie odpala na PB
|
|
|
Witam wracałem dziś z morza i po przejechaniu 300 Km musiałem zatankować a tu autko nie pali na benzynie - na gazie odpalenie tryb awaryjny i bez uwag.Moim zdanie pompa bezpiecznik albo przekaźnik powiedzcie gdzie znajdę poszczególne podzespoły - bezpieczniki mam już namiar ze źródeł na dwa miejsca ale interesuje mnie przekaźnik bo przez moment czułem taki spalony elektroniczny smrodzik jak jechałem.
Po podpięciu do vaga zero błędów na silniku . Smród mógł być ze spalonego silnika dmuchawy nawiewu bo padł na dobre za pewne z komutatora już nic nie zostało.(jak ktoś ma schemat ze zdjęciami jak go się wyciąga to też mile widziane). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-26, 20:34
|
|
|
dorwij się do wtyczki i zobacz czy masz zasilanie |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-26, 21:08
|
|
|
Mówisz o wtyczce przy pompie ? regulator wiem gdzie jest to sobie sprawdze ale nie wiem za chiny gdzie jest przekaźnik??
Kurde od 6 lat jeszcze na gazie zawsze pól zbiornika paliwa i nagle error. Mam odcięcie też pompy ale już wywaliłem przełącznik i zmostkowałem kable a więc to odpada.
Kurde jestem na forum od 2009 a to moja pierwsza poważna awaria ,jaką już kiedyś usuwałem u kumpla w a8 a teraz sram bo mam się wziąść za swoje auto czego nie cierpię |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-26, 21:36
|
|
|
Nurkujesz do bagażnika. Prawa strona pod samo oparcie siedzeń i odchylasz wykładzinę. Odkręcasz czarny dekiel (chyba 3 śrubki) i masz wszystko przed oczyma. Jest tam wtyczka, na której po przekręceniu kluczyka, przez moment pojawia się napięcie. Jak jest napięcie, to wszystko jasne że elektryka sprawna. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-07-26, 21:44
|
|
|
Przekaźnik jest pod nogami pasażera na dolnej listwie (nad terminalami) taki szary (o ile coś nie pokićkałem) |
_________________
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-26, 22:16
|
|
|
Jutro wbijam . Zawsze widzialem bezpieczniki pod nogami pasazera ale przekaznikow nigdy nie wiem dlaczego. Nie wiesz jaki ma nr?
Aa z tym napięciem to jest już przy zapłonie cz dopiero jak się kręci? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-27, 07:21
|
|
|
Na razie znalazlem spalony bezpiecznik z pompy. Moze przekaznik nabroil ktory to dokladnie wysle fotke prosze zaznaczyc
Coś nie umie zdjecia wstawic nie wiem dlaczego wrrrrr |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-27, 08:56
|
|
|
Jak spalony bezpiecznik, to pompa może być również spalona. Jak ma wirnik "łapnięty" to będzie paliła właśnie bezpiecznik. Włóż nowy, odpal i jak znów się przepali to raczej pompka do wymiany. PIPPEN napisał/a: | Aa z tym napięciem to jest już przy zapłonie cz dopiero jak się kręci? |
Przekręcisz zapłon, to parę sekund jest napięcie na pompkę i znika. Jak kręcisz rozrusznikiem, to cały czas powinno być.
Ale obstawiam pompę walniętą po spalonym bezpieczniku. Sprawdz napięcie na wtyczce, szkoda kopać w przekaznikach. Będzie wszystko jasne w minutę. |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-27, 10:13
|
|
|
Pompa walnieta bo na kostce jest zasilanie. |
_________________
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-27, 13:41
|
|
|
PIPPEN napisał/a: | na kostce jest zasilanie. | a pompa się nie odzywa? I pali bezpiecznik?
To kolejny krok, poszukać tematu o wymianie pompy i krok po kroku do dzieła. |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-27, 15:55
|
|
|
Jutro zamawiam pompę i wentylator do dmuchawy lecz nie umie odkrecic dwoch wkretow już brak mi pomysłów jak to zrobić. Chodzi o te wkręty co są w tyle oslony silnika i już wtedy można go wyciągać. Niech ktoś pomoże czym to odkręcić. |
_________________
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-07-27, 21:16
|
|
|
a masa jest na pompie ? |
|
|
|
|
|
|
|
PIPPEN
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 175 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2014-07-28, 18:11
|
|
|
Pompa wymieniona auto śmiga oby jak najdłużej . Założę mu czasowy przekaźnik na pompę paliwową aby nie chodziła jak na gazie jeżdżę. |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-28, 18:22
|
|
|
Nie rob tego. W razie czego jak coś kichnie w gazie spadnie ciśnienie czy coś przy większej prędkości to zgaśnie ci silnik i może być goraco. A poza tym pozapiekają ci sie wtryski. Pompa musi chodzić. |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-07-28, 18:34
|
|
|
Apophis napisał/a: | pozapiekają ci sie wtryski | nie zaczynajcie znowu z tymi głupotami.
Ale pierwszy argument jest całkiem słuszny |
|
|
|
|
|