Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-12-05, 21:36
|
|
|
lewe powietrze, przepływka, moze kostki od lpg pomyliłes jesli były rozpinane przy wtryskach PB, albo halla zle ustawiona?
Napisz co rozbieraliście dokładnie. |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-05, 23:34
|
|
|
Jak ustawiałes wał? I po co obracałes go o 360' ? Przeciez wrociłes do poprzedniego położenia... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-07, 10:32
|
|
|
Tak to bywa z ustawianiem na znaki i wogóle robieniem rozrządu bez pewności, że ruchy które wykonujemy są poprawne :-x
Albo rozrząd źle złożony (ale musiałby być mocno przestawiony) albo coś źle podpięte albo nie podpięte wogóle.
Ustawienie rozrządu można sprawdzić też na wałkach po zdjęciu pokrywek z głowic - było już opisywane.
Mam nadzieję, że jak robione na znaki to kółek od wałków rozrządu nie luzowaliście?..... bo jak tak to owe znaki o kant d...y można potłuc :roll:
Generalnie podszedłbym chyba do całej roboty jeszcze raz - krok po kroku sprawdzając poprawność podłączeń i ustawień.
Jeżeli przed wymianą było wszystko dobrze to nie szukałbym czegoś innego poza tym co ruszaliście..... immo, pompa paliwa..... to byłby bardzo nieszczęśliwy zbieg okoliczności żeby wysypało się akurat w momencie odpalania po złożeniu rozrządu.
Na początek szukać tu gdzie było grzebane. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-12-07, 18:05
|
|
|
Sprawdz czy tłok pierwszego cylindra jest na max w górze i znak OT na kole trafia wtedy na bolec. Może masz to samo co u mnie i u kolegi importcompany. |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-07, 21:32
|
|
|
teraz miałem 2 dni przerwy z autkiem(brak prądu). wszystko to co piszecie już przerabiałem mam ściągnięte pokrywy zaworów znaki ustawione idealnie iskra jest paliwo jest a V8 nic z tego sobie nie robi i wariuje.jutro będę sprawdzał ciśnienie na garach.a jeszcze coś wszystkie próby są na pb bo nie ma szans na rozgrzanie silnika choć mógł bym podgrzać czujnik LPG ale w końcu chodziła idealnie na pb więc nie będę kombinował.no i jeszcze sprawdze OT dokładnie |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-08, 15:07
|
|
|
po pierwsze trzeba być pewnym ustawień
ja zawsze znaczę czy przed demontażem zakladam blokady jeśli mam
bo nie raz bywa coś przestawione
na gazie zawsze można odpalić awaryjnie |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-08, 17:50
|
|
|
Ja wymieniając rozrząd pierwsze sprawdziłem na starym jak to wygląda, czy mogę na znaki ustawiać.
U szwagra w oplu również tak podeszliśmy do sprawy i niestety kółka na wałkach musiały być wcześniej rozkręcane. Więc zostało samemu poznaczyć jak było lub kupić blokady i być pewnym ze nie jest ani o ząbek przestawione.
W tym przypadku bez blokad chyba tez się nie obejdzie. Bo trudno kombinować nad innymi ewentualnymi awariami, skoro nie jesteśmy pewni tego w czym grzebaliśmy. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-08, 17:59
|
|
|
akurat tu można bez blokad tylko trzeba się na rozbierać :-D |
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-09, 21:53
|
|
|
Dzięki za pomoc chłopaki ale doszedłem o co biega i to przestroga dla innych.gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak.,,,,pamiętajcie odkręcajcie takie koła pasowe tylko z założonym paskiem rozrządu,,,,hahaha mądry polak po szkodzie |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-09, 22:16
|
|
|
eee, tam na siedmiu garach powinien zapalic i tak. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-09, 23:21
|
|
|
merc4891 napisał/a: | gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak |
Matko jedyna !!! :shock: Ty jesteś szkodnik normalnie :-P |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-09, 23:33
|
|
|
Tylko dwójka dostała po zębach? Sprawdzałeś resztę? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|