Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu  
Autor Wiadomość
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-05, 17:57   

Paliwo może iść tylko pompa nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia ,ale moim zdaniem to nie to .Odetnij całkowicie gaz przy zbiorniku i spróbuj na benzynie może się ustabilizuje.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-12-05, 21:36   

lewe powietrze, przepływka, moze kostki od lpg pomyliłes jesli były rozpinane przy wtryskach PB, albo halla zle ustawiona?

Napisz co rozbieraliście dokładnie.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-05, 23:34   

Jak ustawiałes wał? I po co obracałes go o 360' ? Przeciez wrociłes do poprzedniego położenia...
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-06, 10:19   

Z ustawianiem na znaki też trzeba uważać najlepiej wcześniej wszystko pozaznaczać i dopiero demontować. Zerknij do tego tematu http://www.a8team.pl/d2-9...cia-vt11265.htm kolega opisuje kwestie z OT - Znak OT o 180 stopni : http://imageshack.com/a/img62/4092/zh0m.jpg . Może sprawdz ustawienia jeszcze raz ,skoro paliwo podawane jest prawidłowo , iskra jest na wszystkich świecach i LPG nie robi problemu to może jednak nie prawidłowo ustawiony rozrząd .Objawy które opisałeś na to wskazują .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-12-07, 10:32   

Tak to bywa z ustawianiem na znaki i wogóle robieniem rozrządu bez pewności, że ruchy które wykonujemy są poprawne :-x

Albo rozrząd źle złożony (ale musiałby być mocno przestawiony) albo coś źle podpięte albo nie podpięte wogóle.
Ustawienie rozrządu można sprawdzić też na wałkach po zdjęciu pokrywek z głowic - było już opisywane.

Mam nadzieję, że jak robione na znaki to kółek od wałków rozrządu nie luzowaliście?..... bo jak tak to owe znaki o kant d...y można potłuc :roll:


Generalnie podszedłbym chyba do całej roboty jeszcze raz - krok po kroku sprawdzając poprawność podłączeń i ustawień.
Jeżeli przed wymianą było wszystko dobrze to nie szukałbym czegoś innego poza tym co ruszaliście..... immo, pompa paliwa..... to byłby bardzo nieszczęśliwy zbieg okoliczności żeby wysypało się akurat w momencie odpalania po złożeniu rozrządu.
Na początek szukać tu gdzie było grzebane.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2013-12-07, 18:05   

Sprawdz czy tłok pierwszego cylindra jest na max w górze i znak OT na kole trafia wtedy na bolec. Może masz to samo co u mnie i u kolegi importcompany.
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-07, 21:32   

teraz miałem 2 dni przerwy z autkiem(brak prądu). wszystko to co piszecie już przerabiałem mam ściągnięte pokrywy zaworów znaki ustawione idealnie iskra jest paliwo jest a V8 nic z tego sobie nie robi i wariuje.jutro będę sprawdzał ciśnienie na garach.a jeszcze coś wszystkie próby są na pb bo nie ma szans na rozgrzanie silnika choć mógł bym podgrzać czujnik LPG ale w końcu chodziła idealnie na pb więc nie będę kombinował.no i jeszcze sprawdze OT dokładnie
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-08, 14:45   

hipcio OK a jeśli w trakcie wymiany nie zablokowali kół na wałkach to górne położenie tłoka i pokrycie się znaków nic nie pomoże , ponieważ zawory otwierają i zamykają się w nieodpowiednich momentach co powoduje zadławienie się silnika . No tak na chłopski rozum.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-08, 15:07   

po pierwsze trzeba być pewnym ustawień
ja zawsze znaczę czy przed demontażem zakladam blokady jeśli mam
bo nie raz bywa coś przestawione
na gazie zawsze można odpalić awaryjnie
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-12-08, 17:50   

Ja wymieniając rozrząd pierwsze sprawdziłem na starym jak to wygląda, czy mogę na znaki ustawiać.
U szwagra w oplu również tak podeszliśmy do sprawy i niestety kółka na wałkach musiały być wcześniej rozkręcane. Więc zostało samemu poznaczyć jak było lub kupić blokady i być pewnym ze nie jest ani o ząbek przestawione.

W tym przypadku bez blokad chyba tez się nie obejdzie. Bo trudno kombinować nad innymi ewentualnymi awariami, skoro nie jesteśmy pewni tego w czym grzebaliśmy.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-08, 17:59   

akurat tu można bez blokad tylko trzeba się na rozbierać :-D
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-09, 21:53   

Dzięki za pomoc chłopaki ale doszedłem o co biega i to przestroga dla innych.gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak.,,,,pamiętajcie odkręcajcie takie koła pasowe tylko z założonym paskiem rozrządu,,,,hahaha mądry polak po szkodzie
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-12-09, 22:16   

eee, tam na siedmiu garach powinien zapalic i tak.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2013-12-09, 23:21   

merc4891 napisał/a:
gdy odkręcałem koło pasowe na wale dorobiłem klucz(do zablokowania koła)który był za słaby i pękł z całym impetem jeden tłok (2garka) uderzył w zawory ssące i je skrzywił, dopiero po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało sie co i jak

Matko jedyna !!! :shock: Ty jesteś szkodnik normalnie :-P
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-09, 23:33   

Tylko dwójka dostała po zębach? Sprawdzałeś resztę?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.