Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-10, 08:02   

blokada kosztuje 30 plln <jezu>
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-10, 10:59   

Reszta zaworów jest ok.ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,dotrę zawory,powymieniam uszczelniacze.bo od razu ściągnąłem i drugą głowice.370tys przebiegu już ma więc jak robić to obydwie strony.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-10, 13:02   

nie lepiej jest motor kupić ???
ja bym tak zrobill
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-10, 14:19   

wywal motor ,za uszczelki zapłacisz tyle co za drugi silnik ,a o ile mniej roboty.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-10, 14:36   

merc4891, ja za swój motor dałem 1900, poszedł nowy olej, płyny, rozrząd i zamknołem się w 4000. Silnik piękny i czyściutki w środku. Z anglika. Dziabnięty był na rozrządzie i angol sprzedał go za bezcen bo miał problemy z paleniem. Przebieg niespełna 100tyś i ważne że nigdy kuchenki gazowej nie czuł
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-12-10, 14:36   

Marcin1981 napisał/a:
za uszczelki zapłacisz tyle co za drugi silnik

A kto wie co będzie siedziało w drugim <niewiem> ?Jak sam zrobisz to przynajmniej będziesz wiedział co masz. :)
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-10, 15:15   

Niby masz racje ,ale ja bym zaryzykował .
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-10, 16:00   

ja jestem zdania że lepiej zrobić wtedy wiesz co masz, a w małe przebiegi w takich samochodach to nie wierze,mój ma 370tyś i palił od kopa czy +30 czy -30 po wyglądzie od środka to praktycznie zero zużycia więc po co mi kot w worku.a druga sprawa to moje audi ma instalacje od 2007roku i myślałem że gniazda zaworowe będą powypalane a tu szok błyszczą się jak psu .....a.LPG dla tego silnika to pryszcz.a uszczelki nie kosztują majątek pod głowice 2x100
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-10, 17:54   

nie rób nie słuchaj się
kup motor
bo ten co masz już ma nalatane sporo :) sam też uważałem że zrobię ten co mam i wyszło mi to bokiem
kupiłem drugi motor z którego jestem zadowolony
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-10, 20:18   

Nie ma co chłopaka namawiać, możemy tylko doradzić a i tak podejmiesz sam decyzje. Wiadomo kupowanie motoru to też jest kot w worku i może się okazać łagodny i potulny a może urwać Ci głowę po jego otworzeniu.
Jaką decyzje podejmiesz i według Ciebie będzie słuszna to jest najważniejsze.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-10, 20:26   

to nie jest jakiś remont silnika zwykłe dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy.nie mam nic do swojego silnika hahaha w końcu śmigał bez zarzutów.koszt tej przyjemności to około 600zł i będzie jak nowy hahahah.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-10, 20:29   

nie będzie :P
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2013-12-10, 21:13   

uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić , to też jest ryzyko .wywal go on ma już dość :]
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-12-10, 22:31   

Marcin1981 napisał/a:
uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić


troszkę siedziałem w motorach ale głównie 4 garczkowych i zdarzały się przypadki że ludzie po jakimś czasie wracali na warsztat na krawacie, pomiar kompresji i wychodziły przedmuchy, próba olejowa i wychodziło szydło z worka. Puszczały pierścienie. Nie działo się to od razu ale niestety jak wzmacniać to i górę i dół. Nie życzę nikomu tego tfu tfu tfu
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-11, 08:02   

Chodzi o to że mój silnik jest w bardzo dobrej kondycji.jak by nie to że załatwiłem 2 zawory to bym zmienił rozrząd i dalej śmigał po polskich drogach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.