Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-10, 08:02
|
|
|
blokada kosztuje 30 plln <jezu> |
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-10, 10:59
|
|
|
Reszta zaworów jest ok.ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,dotrę zawory,powymieniam uszczelniacze.bo od razu ściągnąłem i drugą głowice.370tys przebiegu już ma więc jak robić to obydwie strony. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-10, 13:02
|
|
|
nie lepiej jest motor kupić ???
ja bym tak zrobill |
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-10, 14:19
|
|
|
wywal motor ,za uszczelki zapłacisz tyle co za drugi silnik ,a o ile mniej roboty. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-10, 14:36
|
|
|
merc4891, ja za swój motor dałem 1900, poszedł nowy olej, płyny, rozrząd i zamknołem się w 4000. Silnik piękny i czyściutki w środku. Z anglika. Dziabnięty był na rozrządzie i angol sprzedał go za bezcen bo miał problemy z paleniem. Przebieg niespełna 100tyś i ważne że nigdy kuchenki gazowej nie czuł |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Marecki
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2012 Posty: 280 Skąd: Suwałki
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-10, 15:15
|
|
|
Niby masz racje ,ale ja bym zaryzykował . |
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-10, 16:00
|
|
|
ja jestem zdania że lepiej zrobić wtedy wiesz co masz, a w małe przebiegi w takich samochodach to nie wierze,mój ma 370tyś i palił od kopa czy +30 czy -30 po wyglądzie od środka to praktycznie zero zużycia więc po co mi kot w worku.a druga sprawa to moje audi ma instalacje od 2007roku i myślałem że gniazda zaworowe będą powypalane a tu szok błyszczą się jak psu .....a.LPG dla tego silnika to pryszcz.a uszczelki nie kosztują majątek pod głowice 2x100 |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-10, 17:54
|
|
|
nie rób nie słuchaj się
kup motor
bo ten co masz już ma nalatane sporo sam też uważałem że zrobię ten co mam i wyszło mi to bokiem
kupiłem drugi motor z którego jestem zadowolony |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-10, 20:18
|
|
|
Nie ma co chłopaka namawiać, możemy tylko doradzić a i tak podejmiesz sam decyzje. Wiadomo kupowanie motoru to też jest kot w worku i może się okazać łagodny i potulny a może urwać Ci głowę po jego otworzeniu.
Jaką decyzje podejmiesz i według Ciebie będzie słuszna to jest najważniejsze. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-10, 20:26
|
|
|
to nie jest jakiś remont silnika zwykłe dotarcie zaworów i wymiana uszczelniaczy.nie mam nic do swojego silnika hahaha w końcu śmigał bez zarzutów.koszt tej przyjemności to około 600zł i będzie jak nowy hahahah. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-10, 20:29
|
|
|
nie będzie |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-12-10, 21:13
|
|
|
uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić , to też jest ryzyko .wywal go on ma już dość |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-10, 22:31
|
|
|
Marcin1981 napisał/a: | uważaj bo jak uszczelnisz górę to ci dół może puścić |
troszkę siedziałem w motorach ale głównie 4 garczkowych i zdarzały się przypadki że ludzie po jakimś czasie wracali na warsztat na krawacie, pomiar kompresji i wychodziły przedmuchy, próba olejowa i wychodziło szydło z worka. Puszczały pierścienie. Nie działo się to od razu ale niestety jak wzmacniać to i górę i dół. Nie życzę nikomu tego tfu tfu tfu |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-11, 08:02
|
|
|
Chodzi o to że mój silnik jest w bardzo dobrej kondycji.jak by nie to że załatwiłem 2 zawory to bym zmienił rozrząd i dalej śmigał po polskich drogach. |
|
|
|
|
|