|
Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-11, 08:14
|
|
|
chłopie motor po przebiegu 400 tys nie może być dobry a nawet jeśli jest to bez następne 50-100 tys jego schyłek będzie szybki .
twoja decyzja i twoje zabawki
raz już namieszałeś po ci znowu |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2013-12-11, 12:28
|
|
|
Eee bez przesady te silniki robią milionowe przebiegi toć to wolnossak.Każda rzędówka z przebiegiem o połowę mniejszym będzie bardziej dojechana .Sam osobiście skrzyni nie remontowałem kupiłem drugą w ciemno i lata 1,5 roku ,a po awarii rozrządu Regeneracja głowic w tym nowe zawory i uszczelniacze i lata już 3 lata i jakoś dół nie padł .Za to zużycie oleju jest nie zauważalne , nie puszcza chmurek a spaliny ładnie pachną .Fakt żer moje głowice były regenerowane przy przebiegu 232 tyś ale myślę że nie masz się co bać ; naprawiaj , wymieniaj uszczelniacze ,tylko na początku delikatnie nie piłuj silnika daj im się dopasować . Powodzenia <okioki> <okioki> |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
merc4891
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 40 Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 62 Skąd: zach-pom ZSZ
|
Wysłany: 2013-12-16, 08:43
|
|
|
W końcu ożyła.pierwszy start był wczoraj i od razu zaskoczyła,dzisiaj próby w terenie <hura> |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-18, 12:51
|
|
|
pogratulować zaparcia |
|
|
|
|
piotras87
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 22 Skąd: Rawa Maz.
|
Wysłany: 2013-12-28, 14:03
|
|
|
Witam, tak przy okazji wczoraj też wymieniałem rozrząd silnik AKG. Po zdjęciu osłon zdziwiło mnie że pasek jest luźny. Zamontowałem nowy zestaw napinacz naciągnięty prawie na maksa tłumik wyciągnięty na 140m, ale przy kręceniu wałem pasek nadal na chwile robi się luźny. To normalne? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2013-12-28, 16:02
|
|
|
Normalne, w pewnym ustawieniu jest luz po czym się napina ale oczywiście pasek nie może z wałka spadać |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |