Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Nie odpala po wymianie rozrządu  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-11, 08:14   

chłopie motor po przebiegu 400 tys nie może być dobry a nawet jeśli jest to bez następne 50-100 tys jego schyłek będzie szybki .
twoja decyzja i twoje zabawki
raz już namieszałeś po ci znowu :D
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-11, 12:28   

Eee bez przesady te silniki robią milionowe przebiegi toć to wolnossak.Każda rzędówka z przebiegiem o połowę mniejszym będzie bardziej dojechana .Sam osobiście skrzyni nie remontowałem kupiłem drugą w ciemno i lata 1,5 roku ,a po awarii rozrządu Regeneracja głowic w tym nowe zawory i uszczelniacze i lata już 3 lata i jakoś dół nie padł .Za to zużycie oleju jest nie zauważalne , nie puszcza chmurek a spaliny ładnie pachną ;) .Fakt żer moje głowice były regenerowane przy przebiegu 232 tyś ale myślę że nie masz się co bać ; naprawiaj , wymieniaj uszczelniacze ,tylko na początku delikatnie nie piłuj silnika daj im się dopasować . Powodzenia <okioki> <okioki>
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
merc4891 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 62
Skąd: zach-pom ZSZ
Wysłany: 2013-12-16, 08:43   

W końcu ożyła.pierwszy start był wczoraj i od razu zaskoczyła,dzisiaj próby w terenie <hura>
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2013-12-16, 09:41   

No to git <hihi> tylko spokojnie bez szaleństw .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-12-18, 12:51   

pogratulować zaparcia :)
 
 
piotras87 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic [5]
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2, A8 D3 4.2 TDI
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 22
Skąd: Rawa Maz.
Wysłany: 2013-12-28, 14:03   

Witam, tak przy okazji wczoraj też wymieniałem rozrząd silnik AKG. Po zdjęciu osłon zdziwiło mnie że pasek jest luźny. Zamontowałem nowy zestaw napinacz naciągnięty prawie na maksa tłumik wyciągnięty na 140m, ale przy kręceniu wałem pasek nadal na chwile robi się luźny. To normalne?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-28, 16:02   

Normalne, w pewnym ustawieniu jest luz po czym się napina ale oczywiście pasek nie może z wałka spadać ;)
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.