Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:06
|
|
|
Marcin, niestety u mnie też nie dało się zdiagnozować. Dopiero jak już dwa wtryski szlak trafił i wymieniłem cały komplet problem znikł na dobre. A sadziło mi ubogą mieszanką tylko wtedy kiedy podczas butowania wybijało go z gazu ze względu na zbyt małą ilość w butli.
U mnie występują błędy grzałek na jednej i na drugiej stronie. Nie robi to mnie wrażenia jakiegoś.
Teraz od czasu do czasu jest jakieś dygnięcie, sporadycznie jedno na 200km na wolnych obrotach. Podejrzewam, że muszę wyczyścić TPS i sprawdzić Halla, dwa razy mi zgasła raz podczas dojeżdżania do świateł i dziś podczas stania w korku |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:13
|
|
|
Erni twoje LPG to szkoda gadać. Jakos to zyje ale ósemka nie wybacza niestety.
Błedy grzałek nie beda u ciebie skutkowały ich cąłkowitą padaczką tylko cos nie halo więc podejrzewam że to juz one same sa zmęczone chyba że pada ci układ sterowania grzałkami i nie pracuje tak jak trza.
Gasnac se sama nie może-rozumiem że na LPG więc to w sumie nie dziwne. |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:21
|
|
|
u mnie przeplywka pokazuej przynajmniej - dobrze, sondy oscyluja i pracuja jak powinny, zastanawia mnie moze bardziej czujnik halla albo predkosci walu obrotowego ktory wprowadzal auto w tryb awaryjny po tym jak kiedys umylem silnik, po wyschnieciu juz tego nei robil ale moze gdzies jest jakies zwarcie
co do qmaxa, jezdzilem 3 lata na qboxie a to to samo tylko 4 gary wiecej, wiec mysle ze to nie jego wina tym bardziej ze jak mowie na benzynie jest to samo, nieszczelnosci w dolocie tez nie mam, pod obd nie mam podpiecia, podobno w ABZcie to nei dziala ale nie jestem taki tego pewien |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:26
|
|
|
G28 jak najbardziej może tez powodowac takie objawy. Sprawdx zatem kostke i przewód. jak od lat nie zmieniany to przewód pewnikiem juz struchlały i się rozpada. Wymiana czujnika nie jest bardzo droga a może pomóc.
Qbox niby podobne ale nie to samo na Qmaxie mało kto sie zna a wiem to bo nawet nasz forumowy specjalista się na tym niedawno dopiero co uczył. Inny jakis tam gazownik pewnie nie ma wiekszego pojęcia. V8 to nie r4 niestety. |
|
|
|
|
|
|
|
pioteros
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 36 Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 106 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:27
|
|
|
ciekawi mnie caly czas temat obd w abz w qmaxie, moze ktos to probowal chociaz podpiac zeby stwierdzic czy sie da czy nie ?
a tak pozatym ,gdzie dokladnie jest g28 ? lepiej spod spodu sie do niego dobrac ? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:29
|
|
|
Apophis napisał/a: | Gasnac se sama nie może-rozumiem że na LPG więc to w sumie nie dziwne |
No przecie na lpg, nie po to je mam by jeździć na benzynie
Nie stać mnie lać wachę więc nie wiem. A jest to tak sporadyczne, że wypłaty by mi nie starczyło na diagnozę na benzynie tego. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-12, 22:33
|
|
|
pioteros napisał/a: | ciekawi mnie caly czas temat obd w abz w qmaxie, moze ktos to probowal chociaz podpiac zeby stwierdzic czy sie da czy nie ?
a tak pozatym ,gdzie dokladnie jest g28 ? lepiej spod spodu sie do niego dobrac ? |
No jak nie probował-marekp750 robił to w Piotrka S8 AKH to bliźniak tylko nieco mocniejszy od ABZta.
bez podpiętego OBD to bedzie zwykły szajs co robi jak wiekszosc stagów zamieszanie i wymaga wyższych studiów cierpliwości by to wystroić.
ernesto napisał/a: | No przecie na lpg, nie po to je mam by jeździć na benzynie
Nie stać mnie lać wachę więc nie wiem. A jest to tak sporadyczne, że wypłaty by mi nie starczyło na diagnozę na benzynie tego. |
Erni masz jakis interfejs do LPG pod reką? Zrobił bys se logi jakies itp dynamiczne przede wszystkim.
Wiesz ja te instalke po foxiku wraz z cała wiazka od silnika bym dla dziecka do zabawy oddał niech ma dzień czy dwa zabawke potem sie znudzi |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-13, 10:07
|
|
|
Apo co masz na mysli wywalic sondy tylne z systemu? Ja myslalem zeby kupic nowe i wsadzic na te adaptery zeby grzalek nie palilo. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 15:00
|
|
|
To tez rozwiązanie ale w zasadzie koszt chyba ten sam co wykodowanie a wykodowanie to na wieki tego ze sterownika. Z mojego ECU były miedzy innymi te sondy wywalone więc przejedź się do genowefy to ci zgobią. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-13, 17:28
|
|
|
Od elektroniki mam swojego magika, natomiast dzis odpialem te tyle sondy . co jest z tym brc nie tak. Bo na pb wyskakuja tylko bledy sond i bardzo delikatie Na wolnych telepie, natomiast na lpg rano strzela w wydech telepie mocniej przez kilkanascie sekund no i blad 17536 wywala, za za ubogo na bank1. Ktory to bank 1 u nas? Tam zaczne szukac puszczalskiego |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 17:47
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | Od elektroniki mam swojego magika, |
tym sie raczej nie kazdy potrafi zająć
Marcin tam w twojej okolicy to chyba nie ma żadnego konkretnego majstra
Dziadkowi tez nie potrafili ogarnac LPG |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-13, 18:05
|
|
|
on tak bo od lat zajmuje sie tylko elektorniką i robi praktycznie wszystkie możliwe przeróbki, i w tym problem bo cieżko i niego z casem i terminem.
ale to mi sie nie spieszy akurat z tym wywaleniem sond...
co do lpg to z doświadczenia wie i mówi że brc, landi rezo itp są dobre jak są nowe..potem już nawet nie chodzi o ustawienie ale o koszta z tym związane. dlatego on w większości robic stagi i kme...ale brc tez mi ustawia...teraz po wymianie parownika i ustawieniu robie jakies 30km więcej nie jeżdżąc wolno....ciekawe ile w trasie wyjdzie, ale to już OT
zostają telepawki więc musze sprawdzić gdzie puszcza... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 18:36
|
|
|
Długo się z tym bujasz Marcin bardzo długo. ja bym stracił dawno cierpliwośc ale to akurat twoja zaleta że ją masz
Jesli faktycznie jest dobry elektronik to zaklep se u niego termin i pozbądź się niepotrzebnego złomu z auta. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-05-13, 18:46
|
|
|
no tak zrobie...w sumie juz mi dawno o tym mowił że te sondy są tam nie potrzebne, ale musi minąć troche żebym się quwa zdecydował....
tak samo namawiał mnie na wymiane instalki, i mówił ze od dwóch lat bym nie miał poroblemu i zaoszczędził sporo kasy...ale.... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-05-13, 18:58
|
|
|
A co ma instalka? Sterownik BRC (no chyba że się psuje samo ECU BRC)jest bardzo dobry a zużyte elementy możesz zastąpić tak jak w przypadku reduktora.
KME proste ale stag to predzej źródło problemów a jak lubisz sie bujać to nie rob nic bo juz masz problemy przecie
Nie wiem nad czym się zastanawiać w kwestii tych tylnych sond?
ja przy okazji swapa zleciłem wywalenie wszystkiego z silnika co nie potrzebne,tylne sondy,sai,EGR IMMO. To wszystko to jedna paczka i do niczego nie potrzebna. ECU ma się zajmowac samym silnikiem a nie pierdołami. Immo się zastapiło czyms co sam sobie potrafie ogarnać bo fabryczne sami wiemy że nadaje sie do niczego. A reszta to troche złomu mniej |
|
|
|
|
|