Autor |
Wiadomość |
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-05-31, 21:53
|
|
|
...aha no i w poniedzialek wrzuce fotki dla tych co sie przymierzaja do wymiany podpory badz tzw. "regeneracji walu" na co powinni zwracac uwage i czego sie ustrzec .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-02, 17:16
|
|
|
... tak więc udało mi się porobić fotki zanim oddam moj wał tym "wałom"
a oto czego czego się ustrzec przy regeneracji wału:
* na początek to zdziwiło mnie że w ogóle krzyżak wspawany (bo przyglądałem sie tem u drugiemu żadnych fabrycznych spawów nie widziałem....na fotkach widać również jak ten krzyżak krzywo siedzi
* kolejnym wielkim zdziwieniem były pseudo odważniki do wyważenia:
* a tu to już po prostu mnie rozwaliło :
Tłumaczenia ze strony tej firmy były takie że kształt i ilość odważników nie ma znaczenia bo jak wał wyważony to nie ma to żadnego wpływu...
ehhh szkoda sensu... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-02, 18:26
|
|
|
Te "odważniki" to podkładki? <jezu> Hehe a te bobki też robią za odważniki bo tak pośpikane.. Mieć migomat i taką bekę robić |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-06-02, 19:35
|
|
|
Jak to oglądam, to sobie tak myślę, że może kasę będę trzepał na kręceniu ludziom "wałów".
Ręce opadają. |
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-02, 20:12
|
|
|
Co się dziwicie robota pierwsza klasa |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-06-02, 20:16
|
|
|
wiecie co pomijajac wyglad, gdyby to dzialalo bez zarzutu to by mi wisialo jak to wyglada bo i tak bym tego pod autem nie widzial, ale dosc ze spieprzyli to optycznie to jeszcze mechanicznie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-06-05, 13:38
|
|
|
Tak myślałem naprawiał to ktoś kto naprawia "DRĄGI" od Stara . Wszystkie główki krzyżaka w wałach z którymi miałem do czynienia zawsze były zakończone zabezpieczeniem ,które miały za zadanie utrzymać krzyżak w odpowiednim miejscu a tu przystawili podkładki przychewtowali i po robocie ale niestety nie udało się .Myślę że to będzie nauczka dla pana który to sklecił i już więcej nie weźmie drąga z 8-mki do naprawy . |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-08-26, 23:15
|
|
|
Panowie odgrzeje kotleta niestety, bo walcze z wibracjami celej budy miedzy 110-130km/h i powyżej 180km/h. Nie będę się rozpisywal co wymienilem jest to opisane tutaj http://www.a8team.pl/s8-d...rne-vt20240.htm
Podejrzenie pada na wał a dokładnie jego podporę.. teraz tak, czy ktoś wie jak rozkrecic wał od FL nie wybijając krzyzaka!? Tam jest kiepskie dojscie niż w Prefl ale może ma ktoś jakis patent? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2017-03-01, 01:31
|
|
|
Polecam inną firmę http://www.trojmiasto.pl/Waly-napedowe-o33636.html
Dziadek ma 5,7 HEMI i zna się na robocie. Moim wałem też się zajął. Ceny śmiesznie niskie ale o to chodzi
Dzisiaj u Marka robiliśmy mój wał. Jest super tylko pojawiły się inne dolegliwości (po zabawach na śniegu) przy kick down`ie wibruje w przedniej części auta. Ale co jest tego powodem jeszcze nierozgryzione. Przy czym przeguby wewnętrzne przednie zostały wymienione na oryginalne audi. W końcu moje auto nabiera normalności.
ps. Jak coś mam stary wał do lania po łbie tych co nie dbają o te samochody oraz łojenia mechaników amatorów, którzy nie potrafią ustawić podpory wału. Wszystko. |
|
|
|
|
|
|
|
|