Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] wyciek z półosi  
Autor Wiadomość
monster_1973 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2, Mercedes
Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2014
Posty: 90
Skąd: DE Hessen
Wysłany: 2014-06-10, 11:01   

Nie bardzo rozumiem co ma łożysko do wycieku oleju z przekładni.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-11, 07:33   

SenatorS8 napisał/a:
Patrzac na zdiecie ze schematu na poczatku tematu nie rozpoznaje elementu nr5 .


no to własnie uszczelniacz lewgo zabieraka od strony dyfra. Wyglada na to ze jest w przypadku gdy nie ma tej rury o która sie spieralismy
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2014-06-26, 15:58   

OK sprawa zakończona,

dzięki jeszcze raz za nr łożyska .

Jest ono do dostania za 40 PLN a jeśli się chce porcelanowe to ok 160 PLN .
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-26, 21:25   

Lechu napisał/a:
OK sprawa zakończona .


Oj tam, zakonczona.

Była ta rura w Twojej skrzyni czy nie?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
myrzyn 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D2
Wiek: 35
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 15
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-02-25, 21:05   

Odgrzeje trochę temat dla potomnych bo dzisiaj sam wymieniałem uszczelniacz lewej półosi i czytając wcześniej różne tematy nie znalazłem jasnych odpowiedzi.

Opis do skrzyni 5hp19, a8 lift 2.8 bez quattro.

1. Podnosimy audi, odkręcamy koło.
2. Luzujemy śrubę od półosi, odkręcamy śrubę która przestrzeliwuje górne wahacze i je wybijamy.
3. Odkręcamy śruby od końcówki i też wybijamy ją ze zwrotnicy.
4. Odciągamy zwrotnicę do siebie i wyciągamy półoś od strony zacisku.
5. Odkręcamy 6 śrub mocujących półoś do flanszy i wyciągamy półoś.
6. Odkręcamy osłonę flanszy (3 śruby) oraz jedną śrubę trzymającą wiązkę.
7. Odkręcamy 3 śruby mocujące element 11 i wyciągamy całą flansze.

W moim przypadku również potwierdziło się, że olej ze skrzyni się po tym zabiegu nie wylał. Nie trzeba także jak niektórzy pisali, wykręcać prawej półosi i odkręcać śruby pod nią, ona trzyma jedynie prawą flanszę, nie ma nic wspólnego z lewą!

8. Flansza jest zabezpieczona segerem który ściągamy i wybijamy flanszę z łożyska (delikatnie).
9. Po tym zabiegu mamy już widoczne uszczelnienie oraz łożysko. Polecam wymienić także łożysko ponieważ mamy je już na wierzchu, a nie kosztuje zbyt wiele. Jest to zwykłe łożysko kulkowe o oznaczeniu 6007, nr uszczelniacza to ZF 0734 319 419. Przy montażu uszczelnienia uwaga na sprężynkę która jest w nim, potrafi wypaść. Polecam również użyć sylikonu na uszczelkę elementu 11. Jest tam oring o przekroju kwadratowym, pewnie można go bez problemu dokupić, ja nie miałem pod ręką więc dodatkowo zabezpieczyłem do właśnie specjalnym sylikonem.
10. Składamy w odwrotnej kolejności.
11. Dolewamy oleju przekładniowego 75w90. Korek od strony prawej flanszy, od strony silnika. Wchodzi ok 0,7l.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-17, 09:54   

troche odgrzeje temat , chce wymienić łozyskowanie mechanizmu różnicowego i tu pytanie, jakie konkretnie łozyska-wymiary do samego mechanizmu oraz łożysko igiełkowe??, flansze nową już posiadam tak więc nie będzie żadnego luzu
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-04-18, 08:15   

pb41ns, pytasz o przedni, czy centralny dyfer?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-04-18, 13:32   

Przód jakby co
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.