Autor |
Wiadomość |
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2012-02-13, 09:24
|
|
|
tomi26 napisał/a: | Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta. |
i tu popieram , miałem przyjemność z tym czujnikiem , jak był zimny , palił na dotyk , ale jak się rozgrzał , to nie miał mocy i gasł .
Wyprawa z Gdańska do Redy około 40 km jechałem około 3 godziny , no szlak mnie trafiał ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 16:29
|
|
|
No to panowie niespodzianka pompa wymieniona ale dalej nie odpala :-/ Ale za to mi teraz wyskoczył błąd 18010Power Supply (B+) Terminal 30 Low Voltage (błąd sporadyczny) po 15 sek krecenia akumulator naladowany i jest tez nowy bo 3 miesiace temu go kupowale. Wiec kto mi powie ci znow moze byc :?: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepeka
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Sty 2012 Posty: 247 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-02-13, 17:03
|
|
|
18010/P1602/005634 - Zasilanie B + Terminal 30: Zbyt niskie napięcie
Możliwe przyczyny
Złącza akumulatora
Słaba bateria (napięcie)
Uszkodzony alternator
Możliwe rozwiązania
Sprawdź kable akumulatora
Sprawdź / wymiany baterii
Sprawdzić / wymienić Generator
Ross Tech tyle o tym mówi , natomiast posprawdzaj wszystkie połączenia kabli czy cóś Ci się nie poutleniało ,masowe też. |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 18:36
|
|
|
Jedynie co ostatnio robiłem przy kablach to wymieniałem moduł zapłonu bo niechodził na 1,4,6,7 cylinder |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Wieczor 2012-02-13, 18:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2012-02-13, 18:37
|
|
|
A pompę wymieniałeś tak "na czuja" czy sprawdziłeś ciśnienie na listwie wtryskowej, a później jak za niskie to na pompie. Nadal to może być zbyt małe ciśnienie paliwa, ale przyczyn może być kilka, zapchany filtr, woda w układzie (która zamarzła), zagięty/ zgniecony przewód paliwowy, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa itp.
Błąd pokazuje, że trzeba szukać w instalacji, ale sprawdź czy jak błąd wykasujesz będzie się on pojawiał. Błąd mógł się pojawić np przy zbyt długim kręceniu rozrusznikiem i związanymi z tym spadkami napięcia. Wykasuj błąd, sprawdź, czy pojawi się ponownie i sprawdź układ paliwowy czy na pewno pompa podaje na wtryski tyle po powinna. |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 18:44
|
|
|
Ciśnienia nie sprawdzałem na listwie.Wcześniej normalnie chodził postawiłem go pod blokiem i po 15min już nie chciał odpalić i tak stoi sobie, wiec można wykluczyć zagięty przewód
[ Dodano: 2012-02-13, 18:57 ]
Teraz byłem w samochodzie wykasowałem ten błędy i próbowałem go odpalić bez dłuższego kręcenia to nie wyskoczył ponownie.Ale jak sprawdzę ciśnienie na listwie i będzie prawidłowe to można też wykluczyć zapchany filtr paliwa. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 19:40
|
|
|
Nie wiem czy czasem problem nie będzie leżał w alarmie. Bo teraz zauważyłem jak włączę alarm to mi mryga przełącznik od świateł przeciwmgielnych tylnych a sobie nie przypominam żebym tak miał wcześniej |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-13, 19:54
|
|
|
Błąd o którym była wcześniej mowa wyskakuje zawsze gdy jest odłączany akumulator ;-) |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 20:08
|
|
|
Odkręciłem własnie te złącze ciśnieniowe co mi radził "Pioter" i zero reakcji nic nie leci nawet jak kręcę rozrusznikiem.A baterii w kluczyku jeszcze nie wymieniałem a nawet też nie wiem jak się koduje kluczyk |
_________________
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-13, 20:20
|
|
|
Bezpiecznik od pompy paliwa sprawdzałeś ? Nie wiem czy to możliwe ale może woda gdzieś zamarzła . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
tomi26
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 494 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2012-02-13, 20:25
|
|
|
pioter napisał/a: | Bezpiecznik od pompy paliwa sprawdzałeś ?... |
Pisał,że słychać pompę. |
_________________ Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli |
|
|
|
|
Wieczor
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Patrycjusz
Jeżdzę: A8 D2 [ABZ]
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 58 Skąd: SJZ Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 2012-02-13, 20:27
|
|
|
Ale słychać jak pompa chodzi po przekręceniu kluczyka. Jedynie co mi chodzi po głowie to wymiana filtra paliwa może w filtrze była woda i przymarzła |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2012-02-13, 20:30
|
|
|
10 minut roboty żeby sprawdzić filtr paliwa , kładź się pod samochód i działaj . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|